AppsNews Πέφτουν οι τιμές σε Facebook και Instagram για τη συνδρομή χωρίς διαφημίσεις στην ΕΕ By i.tsompas 3 ώρες ago71 views ShareTweet 0 Ως απάντηση στις απαιτησεις των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ, η Meta αναγκάστηκε να υποχωρήσει και να μειώσει την τιμή συνδρομής για το πακέτο χωρίς διαφημίσεις κατά 40%. Εκτός αυτού, η Meta αποκάλυψε ότι θα χρησιμοποιεί σημαντικά λιγότερα δεδομένα για την εμφάνιση διαφημίσεων, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες που δεν πληρώνουν για μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις θα βλέπουν κανονικά διαφημίσεις που μπορεί να είναι λιγότερο σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους. Έτσι, στο μέλλον, οι χρήστες του Facebook και του Instagram στην ΕΕ θα εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ της εγγραφής για μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις ή της συνέχισης της δωρεάν πρόσβασης σε αυτές τις υπηρεσίες κοινωνικών δικτύων. Όσον αφορά την τιμή, από αυτήν την εβδομάδα, η τιμή της μηνιαίας συνδρομής θα είναι 5,99 €/μήνα για την εμπειρία στο web, 9,99 € ή 7,99 €/μήνα σε συσκευές iOS και Android, από 12,99 €. Επίσης, η Meta θα χρεώνει 4€/μήνα για πρόσβαση μέσω web και 5€/μήνα σε iOS και Android για κάθε επιπλέον λογαριασμό Facebook ή Instagram. Οι υπάρχοντες συνδρομητές δεν θα χρειαστεί να κάνουν τίποτα, καθώς η τιμή θα μειωθεί αυτόματα. Η Meta επιβεβαίωσε επίσης ότι θα ζητήσει ξανά από τους χρήστες στην ΕΕ να επιλέξουν την προτιμώμενη εμπειρία διαφημίσεων στο Facebook και το Instagram, ειδικά επειδή η τιμή συνδρομής έχει μειωθεί. Τέλος, η Meta ανακοίνωσε ότι ανταποκρινόμενη στα σχόλια των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ και προκειμένου να συνεχίσει να παρέχει τις υπηρεσίες της δωρεάν σε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες στην περιοχή, θα ξεκινήσει μια πρόσθετη επιλογή για τους πολίτες της ΕΕ. Τις επόμενες εβδομάδες, οι πολίτες της ΕΕ που επιλέγουν να χρησιμοποιούν δωρεάν το Facebook και το Instagram με διαφημίσεις θα μπορούν να επιλέξουν να βλέπουν “λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις”. Βασικά, αυτό σημαίνει ότι η Meta θα χρησιμοποιήσει λιγότερα από τα δεδομένα σας όταν αποφασίζει ποιες διαφημίσεις θα σας προβάλουν. Αντίθετα, το Facebook και το Instagram θα εμφανίζουν διαφημίσεις με βάση μόνο το περιβάλλον όπως αυτό που βλέπει ένα άτομο σε μια συγκεκριμένη περίοδο σύνδεσης σε μία από τις δύο πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, καθώς και ένα ελάχιστο σύνολο σημείων δεδομένων όπως η ηλικία, η τοποθεσία και το φύλο ενός ατόμου και πώς ένα άτομο αλληλεπιδρά με τις διαφημίσεις. [via] Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Mobiles Δύο πιθανές ημερομηνίες για την ανακοίνωση της σειράς Samsung Galaxy S25 By i.tsompas4 ώρες ago0
Mobiles Συνοπτικά βλέπουμε σε μια εικόνα όλη τη διάταξη κάμερας του Xiaomi 15 Ultra By i.tsompas19 ώρες ago0
Gadgets Αποκρούεται η απειλή του Temu από το Amazon, δημιουργώντας νέο κατάστημα εκπτώσεων By i.tsompas1 ημέρα ago0
Gadgets Ένα πραγματικά λαμπερό χρυσό μπρασελέ διατίθεται τώρα για το Apple Watch στα $349 By i.tsompas1 ημέρα ago0
Apps Netflix: Το πακέτο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, φτάνει σε νέο ορόσημο! By i.tsompas1 ημέρα ago0
Mobiles Έτσι ξαφνικά έχουμε μάλλον την ημερομηνία κυκλοφορίας του Samsung Galaxy S25 (ΦΗΜΗ) By i.tsompas2 ημέρες ago0
Apps Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή λέει στην Apple να σταματήσει τις πρακτικές γεωγραφικού αποκλεισμού By i.tsompas2 ημέρες ago0
Mobiles Nothing Phone (2a) Plus Community Edition: Αν και βγήκαν ελάχιστα, έγιναν καπνός σε 15 λεπτά! By i.tsompas2 ημέρες ago0