NewsΤηλεπικοινωνίες Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι βλέπουν θετικά τον αντίκτυπο της GenAI By Χρήστος Κοτσακάς 11 Δεκεμβρίου, 2023420 views ShareTweet 0 Έρευνα του TM Forum διαπίστωσε ότι το 94 τοις εκατό των τηλεπικοινωνιακών παρόχων πιστεύουν ότι η Generative AI θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στις δραστηριότητες τους τα επόμενα πέντε χρόνια, αναφέροντας, όμως, πως η εφαρμογή της θα αποτελέσει τη βασική πρόσκληση. Οι μισοί από τους 104 ερωτηθέντες senior επιπέδου, από 73 παρόχους, σχεδιάζουν να δημιουργήσουν μια νέα στρατηγική για να αξιοποιήσουν την GenAI. Οι άλλοι μισοί, που χρησιμοποιούν επί του παρόντος τεχνητή νοημοσύνη και ML για τη λήψη αποφάσεων και προγνωστικές διεργασίες, σχεδιάζουν να προσθέσουν σχετικές δυνατότητες στις υπάρχουσες στρατηγικές τους. Όσον αφορά στην τεχνολογία, το 59 τοις εκατό σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ένα cloud μοντέλο ανοιχτού κώδικα και μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM) για την ταχεία ανάπτυξη και κλιμάκωση της GenAI. Για να μετριαστούν οι ανησυχίες για την ασφάλεια, το 32 τοις εκατό δήλωσε ότι θα υιοθετήσει «on premise» μοντέλα. Το απόρρητο και η ασφάλεια αναφέρθηκαν από το 80 τοις εκατό των ερωτηθέντων ως η μεγαλύτερη ανησυχία για τη χρήση της generative τεχνητής νοημοσύνης, ενώ το 74 τοις εκατό επισήμανε την «έλλειψη λειτουργίας αλήθειας» ως βασική πρόκληση. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 74 τοις εκατό ανησυχεί, επίσης, για τις νομικές επιπτώσεις από τη χρήση δημόσιων δεδομένων στις δραστηριότητες που σχετίζονται με την ανάπτυξη των large language models. Ο Mark Newman, επικεφαλής αναλυτής της TM Forum, δήλωσε ότι η απόφαση μεταξύ χρήσης LLM «off-the-shelf» και ανάπτυξης ιδιόκτητων μοντέλων «θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις περιπτώσεις χρήσης που θέλουν να αντιμετωπίσουν οι πάροχοι και την όρεξη τους για επενδύσεις». Μεταξύ των ερωτηθέντων, το 55 τοις εκατό ανέφερε ότι έχει σημειώσει πρόοδο στην υιοθέτηση της GenAI, ενώ το 31 τοις εκατό διεξάγει πειραματικές δοκιμές για την ανάπτυξη των σχετικών proof-of-concept, πριν από την πραγματοποίηση υλοποιήσεων ευρείας κλίμακας. Το TM Forum προσδιόρισε τις λειτουργίες που σχετίζονται με τον πελάτη ως την πιο εύκολη δραστηριότητα, σε σχέση με την επίτευξη της, με το 92% να χρησιμοποιεί «τις δυνατότητες της GenAI να επεξεργάζεται μη δομημένα δεδομένα παράλληλα με δομημένα δεδομένα για τη βελτίωση των εμπειριών στα chatbot». Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
News Με τη γιορτινή προσφορά της Vodafone θα έχετε απεριόριστα data για 7 ημέρες με μόλις 2,90€! By i.tsompas2 ώρες ago0
Mobiles Μία ενημέρωση στο UI 6.1.1, καθιστά άχρηστες ορισμένες μονάδες της σειράς Galaxy S22 By i.tsompas19 ώρες ago0
Mobiles Στην όλη πορεία της μέχρι σήμερα, η Sony έφτασε σε πωλήσεις τους 20 δις. αισθητήρες εικόνας By i.tsompas21 ώρες ago0
Mobiles Λάβαμε επιβεβαίωση από το Amazon για τον επεξεργαστή του OnePlus 13R By i.tsompas1 ημέρα ago0
Apps Η ΕΕ προτείνει τρόπους με τους οποίους η Apple μπορεί να διασφαλίσει τη διαλειτουργικότητα των iOS και iPadOS By i.tsompas1 ημέρα ago0
Gadgets HUAWEI WATCH D2 και WATCH ULTIMATE: Φέτος τα Χριστούγεννα, η φροντίδα συναντάει την πολυτέλεια! By p.kypraios1 ημέρα ago0