MobilesNews

Ο Sundar Pichai εξηγεί τον λόγο που ορισμένα τηλέφωνα Android λαμβάνουν πολλά updates και άλλα… όχι

2

Η Google εδώ και χρόνια δέχεται πολλές καταγγελίες αντίπαλων επιχειρήσεων ότι ακολουθεί αντιμονοπωλιακές πολιτικές, εξαναγκάζοντας την να είναι διαρκώς υπόλογη έναντι του νόμου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το νομικό της τμήμα να βρίσκεται διαρκώς σε εγρήγορση, με τους νομικούς αντιπροσώπους της να δίνουν ουκ ολίγες μάχες στις δικαστικές αίθουσες. Αξίζει να αναφερθεί ότι πολλές από τις συγκεκριμένες αποκαλύψεις μέχρι στιγμής ήταν ενδιαφέρουσες ή και συγκλονιστικές, μέσω των δικαστικών αγώνων που δίνει η εταιρεία…

Όπως πρόσφατα όπου ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Sundar Pichai κατά τη διάρκεια μιας κατάθεσής που χρειάστηκε να δώσει, αποκάλυψε ένα σημαντικό στοιχείο για τον τρόπο λειτουργίας της Google. Τα όσα υποστήριξε δίνουν μια καλύτερη ματιά για τον λόγους που οδηγούν στην απογοήτευση τους χρηστές με τηλέφωνα Android, τα οποία δεν βλέπουν ενημερώσεις ασφαλείας στον ίδιο χρόνο με άλλους users. Σύμφωνα με τον Pichai, η Google παρέχει οικονομικά κίνητρα στους OEM partners να ενημερώσουν τα τηλέφωνά τους. Οι εταιρείες που διατηρούν τηλέφωνα ενημερωμένα με τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις κώδικα ασφαλείας βλέπουν υψηλότερο μερίδιο εσόδων από τις υπηρεσίες Google σε σχέση με αυτές που δεν το κάνουν.

Με άλλα λόγια, το ποσό των χρημάτων που κερδίζει ένας OEM από εσάς χρησιμοποιώντας τα προϊόντα Google στη συσκευή του, σχετίζεται με το πόσο συχνά διατηρεί τη συσκευή ενημερωμένη με ενημερώσεις κώδικα ασφαλείας. Αυτό σημαίνει ότι η Google ενισχύει σκόπιμα τους OEM ώστε να είναι καλύτεροι όσον αφορά την ενημέρωση των τηλεφώνων.

Ο Pichai είπε επίσης ότι ορισμένοι κατασκευαστές OEM θα παραμελήσουν να ενημερώσουν τα τηλέφωνα ακόμη και με την κατανόηση ότι θα τους κάνει να χάσουν το πιθανό εισόδημά τους. “Καταβάλλεται περισσότερη προσπάθεια για την ανάπτυξη της επόμενης έκδοσης και οι ενημερώσεις είναι δαπανηρές”, είπε ο Pichai, “έτσι μερικές φορές οι κατασκευαστές κάνουν συμβιβασμούς”.

Αυτή η αποκάλυψη μας κάνει να αναρωτιόμαστε όταν σκεφτόμαστε εταιρείες όπως η Sony, η Motorola, η OnePlus και άλλες που παρέχουν μόνο τις ελάχιστες ενημερώσεις σε ορισμένα από τα τηλέφωνά τους. Μάλλον, αυτές οι προαναφερθείσες εταιρείες υπολογίζουν τον παράγοντα της μικρής βάσης χρηστών που τους πείθει εν τέλει ότι το ποσό των χρημάτων που θα χρειαστεί να ξοδέψει η εταιρεία για να διατηρήσει το τηλέφωνο ενημερωμένο να είναι μεγαλύτερο από το δυνητικό μερίδιο εσόδων που θα μπορούσε να κερδίσει ο OEM από την Google.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like