News

Ο μεγάλος χαμένος σε μια νομική μάχη 7 ετών, αναδείχθηκε η Google με πρόστιμο 2,7 δις. δολαρίων

1

Καθόλου ξένη δεν είναι η Google όσον αφορά τις αγωγές, ειδικά στην ΕΕ αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια πολλά και μεγάλα νομικά προβλήματα. Τώρα, όμως, έχει επίσημα μια μάχη λιγότερη για τον τεχνολογικό γίγαντα καθώς μόλις έχασε έναν επτάχρονο δικαστικό αγώνα στο δικαστήριο.

Τεράστιο πρόστιμο 2,7 δις. δολαρίων κατά της Google

Η Google μόλις δέχθηκε μεγάλο χτύπημα στη συνεχιζόμενη διαμάχη της με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σύμφωνα με μια νέα έκθεση, το ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ επικύρωσε ένα τεράστιο πρόστιμο 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά του τεχνολογικού γίγαντα. Το αρχικό πρόστιμο επιβλήθηκε το 2017 όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βρήκε την Google ένοχη για τη χρήση της υπηρεσίας αγορών σύγκρισης τιμών για να δώσει στον εαυτό της ένα αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι των μικρότερων ανταγωνιστών στην Ευρώπη.

Στην συνέχιε, αφού η Google έχασε την αρχική έφεσή της το 2021, παρέπεμψε την υπόθεσή της στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης του Λουξεμβούργου (CJEU). Η εταιρεία υποστήριξε ότι το πρόστιμο ήταν μια ποινή για την κυριαρχία της στην αγορά και ισχυρίστηκε ότι η αρχική απόφαση παρερμήνευσε τις βελτιώσεις ποιότητας ως καταχρηστικές πρακτικές. Ωστόσο, το CJEU υποστήριξε την απόφαση του κατώτερου δικαστηρίου, δηλώνοντας ότι ενώ η Google επιτρέπεται να κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά, δεν επιτρέπεται να κάνει κατάχρηση αυτής της εξουσίας.
Είναι πολλά τα πρόστιμα…
Την τελευταία δεκαετία, η Google επλήγη με βαριά πρόστιμα 8,25 δισεκατομμυρίων ευρώ (πάνω από 9 δισεκατομμύρια δολάρια όταν μετατρέπονται απευθείας) σε αντιμονοπωλιακά πρόστιμα της ΕΕ. Η εταιρεία αμφισβητεί επί του παρόντος δύο σημαντικές αποφάσεις που σχετίζονται με το λειτουργικό της σύστημα για κινητά Android και την διαφημιστική πλατφόρμα AdSense, με τις αποφάσεις να εκκρεμούν ακόμη.
Επιπλέον, η Google παλεύει επίσης με νέες αντιμονοπωλιακές χρεώσεις από πέρυσι, οι οποίες θα μπορούσαν δυνητικά να αναγκάσουν τον τεχνολογικό γίγαντα να πουλήσει ένα μέρος της εξαιρετικά κερδοφόρας διαφημιστικής του επιχείρησης. Οι ρυθμιστικές αρχές κατηγόρησαν την Google ότι παρέχει στις δικές της διαφημιστικές υπηρεσίες αθέμιτο πλεονέκτημα.
Ακόμη πιο μεγάλη πίεση δέχτηκε η εταιρεία από τότε που τέθηκε σε εφαρμογή ο Νόμος για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA), ο οποίος στοχεύει στην προώθηση μιας δικαιότερης και πιο ανταγωνιστικής ψηφιακής αγοράς!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like