AppsMobilesNews Λιγότερο δημοφιλή από όσο ήλπιζε η Apple είναι τα παιχνίδια AAA για iPhone/iPad By i.tsompas 30 Ιουνίου, 2024354 views ShareTweet 0 Οι τίτλοι ΑΑΑ για iPhone και iPad, μέχρι στιγμής δεν λαμβάνουν μεγάλης ανταπόκρισης από το κοινό όπως τουλάχιστον ήλπιζε η Appe. Επί του παρόντος, το Resident Evil Village και το Assassin’s Creed Mirage είναι διαθέσιμα για iOS και iPadOS, καθώς αυτά τα παιχνίδια χρησιμοποιήθηκαν για την προώθηση της ικανότητας hardware της σειράς iPhone 15 Pro. Όμως τα δεδομένα δεν δείχνουν πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα. Στην πραγματικότητα, η Appfigures υποστηρίζει ότι αυτοί οι τίτλοι είναι στην ένα flop. Για παράδειγμα, το Assassin’s Creed Mirage της Ubisoft έχει περισσότερες από 123.000 λήψεις από την κυκλοφορία του στις 6 Ιουνίου, αλλά λιγότεροι από 3.000 χρήστες πλήρωσαν για το πλήρες παιχνίδι, με κόστος 49 $. Παράλληλα λέγεται ότι οι καθημερινές λήψεις έχουν ήδη πέσει κάτω από 3.000 κατά μέσο όρο. Αυτά τα νούμερα είναι σημαντικά χαμηλότερα από άλλα δωρεάν παιχνίδια για iOS και iPadOS. Το Resident Evil 4, το οποίο κυκλοφόρησε τον περασμένο Δεκέμβριο για iOS, δεν φέρνει υψηλά ποσοστό υιοθέτησης. Μόνο 357.000 άτομα έχουν κατεβάσει το παιχνίδι και 7.000 έχουν πληρώσει 29 $ για την πλήρη εμπειρία. Το Resident Evil Village έχει μόνο 5.750 χρήστες που πληρώνουν. Οι αναλυτές πιστεύουν ότι οι άνθρωποι προτιμούν πιο απλά παιχνίδια στα τηλέφωνα και στα tablet τους. Ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια για κινητά είναι συνήθως αυτά που δίνουν προτεραιότητα στο μοναδικό στυλ τέχνης σε σχέση με τα φανταχτερά γραφικά και το απλούστερο παιχνίδι κατάλληλο για χειριστήρια αφής. Οι τίτλοι Triple A απαιτούν φυσικά χειριστήρια για την καλύτερη δυνατή εμπειρία, καθώς και μεγάλες οθόνες. Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που συμβάλλουν φυσικά. Για παράδειγμα, μόνο τα iPhone 15 Pro και 15 Pro Max υποστηρίζουν τίτλους AAA και iPad με τουλάχιστον chip’s M1 και άνω επιτρέπουν την εκτέλεση παιχνιδιών που μοιάζουν με κονσόλα. Αυτό περιορίζει τον αριθμό των χρηστών που μπορούν να απολαύσουν αυτά τα παιχνίδια. Ωστόσο, ορισμένοι πιστεύουν ότι η Apple πλήρωσε τα στούντιο παιχνιδιών μόνο και μόνο για να μπορέσει η εταιρεία να προωθήσει το ισχυρό υλικό τους. [via] Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Mobiles Η διαμόρφωση μνήμης και οι επιλογές χρώματος για την global έκδοση του Xiaomi 15 Ultra By i.tsompas7 ώρες ago0
Apps Ελευθερώστε χώρο έως και 7GB στο iPhone, απενεργοποιώντας το Apple Intelligence By i.tsompas10 ώρες ago0
Mobiles Όλα τα τηλέφωνα της σειράς Samsung Galaxy S25, υποστηρίζουν ορισμένες νέες δυνατότητες φόρτισης Qi By i.tsompas13 ώρες ago0
Apps Μην αναρωτιέται κανείς, τα chipsets της Huawei είναι αυτά που τροφοδοτούν το DeepSeek AI By i.tsompas16 ώρες ago0
Apps Google Play Store: Προσθέτει ένα σήμα επαλήθευσης για αξιόπιστες εφαρμογές VPN By i.tsompas19 ώρες ago0
Mobiles Η οθόνη του Samsung Galaxy S25 Ultra επιλύει τα προβλήματα κόκκων, βελτιώνει την απόδοση By i.tsompas1 ημέρα ago0
Apps Η τελευταία ενημέρωση των Windows 11 Insiders φέρνει την ενσωμάτωση του iPhone στο μενού “Έναρξη” By i.tsompas1 ημέρα ago0
Mobiles Ψίθυροι που ακούγονται για το Nothing Phone (3a), αναφέρουν οθόνη 6,8″ και τηλεφακό-κάμερα 50MP By i.tsompas1 ημέρα ago0