MobilesNews

Καταργήθηκε πριν καν λειτουργήσει το πρόγραμμα συνδρομής iPhone

0

Πριν καν το δούμε να εφαρμόζεται στην πράξη, καταργείται οριστικά το πρόγραμμα συνδρομητικής υπηρεσίας για νέα μοντέλα iPhone που σαν ιδέα προέκυψε στις αρχές του περασμένου έτους και εκείνη την εποχή, ο Mark Gurman του Bloomberg είπε ότι η Apple εργαζόταν ακόμη πάνω στο σχέδιο το οποίο είπε ότι θα κυκλοφορήσει “τελικά”. Γρήγορα-γρήγορα, φθάνοντας στο σήμερα, ο Gurman μας φέρνει κάτι εντελώς νέο σχετικά με το πρόγραμμα συνδρομής iPhone και ουσιασιτκά μας λέει πως καταργούνται όλα.

Επικαλούμενος ανθρώπους που γνωρίζουν τα σχέδια εκ των έσω, ο Gurman λέει ότι η Apple σταμάτησε να εργάζεται για την ανάπτυξη της συνδρομητικής υπηρεσίας iPhone. Η ιδέα ήταν να επιτραπεί στους καταναλωτές να εγγραφούν στην υπηρεσία και να πληρώσουν ένα μηνιαίο τέλος συνδρομής που θα τους επέτρεπε να λαμβάνουν ένα ολοκαίνουργιο iPhone κάθε χρόνο. Ειδικότερα, η ομάδα που εργαζόταν πάνω στο concept διαλύθηκε και ανατέθηκε σε άλλα έργα στα οποία εργάζεται η Apple σύμφωνα με άτομα που ήταν γνωστά που ζήτησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους επειδή η εργασία ήταν εμπιστευτική.

Ενώ το έργο βρισκόταν ακόμη σε ανάπτυξη, εποπτευόταν από τον όμιλο Apple Pay. Η τελευταία ομάδα νωρίτερα φέτος έκλεισε επίσης μια εσωτερική υπηρεσία “αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα” που επέτρεπε στους αγοραστές να εξοφλήσουν τις αγορές τους για αρκετούς μήνες. Αλλά τώρα η Apple κατευθύνει τους αγοραστές να χρησιμοποιούν προγράμματα δόσεων τρίτων.
Όταν το Bloomberg News ανέφερε για πρώτη φορά το 2022 για το σχέδιο της Apple να κυκλοφορήσει μια συνδρομητική υπηρεσία iPhone, η Apple ήλπιζε να την ξεκινήσει στα τέλη του ίδιου έτους. Ωστόσο, διάφορα ζητήματα, συμπεριλαμβανομένων σφαλμάτων λογισμικού, οδήγησαν τα στελέχη της Apple να απωθήσουν την έναρξη της υπηρεσίας προτού αποφασίσει τελικά να την καταργήσει. Το πρόγραμμα θα επέτρεπε στους πελάτες που αγοράζουν ένα iPhone να έχουν μηνιαία χρέωση στον λογαριασμό που χρησιμοποιείται για την πληρωμή εφαρμογών και συνδρομητικών υπηρεσιών. Κάθε χρόνο, οι πελάτες θα λάμβαναν το πιο πρόσφατο μοντέλο iPhone.
Την συνδρομητική υπηρεσία θα διαχειριζόταν εσωτερικά η Apple και τα δάνεια που παρέχονται για την αγορά iPhone θα είχαν χορηγηθεί από την εταιρεία. Δοκιμάζοντας το νωρίτερα αυτό το έτος, η Apple επέτρεψε στα μέλη της ομάδας της Apple Pay να το δοκιμάσουν μαζί με εκείνους που εργάζονται στα προγράμαμτα χρεώσεων του App Store και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Apple. Μάλιστα να πούμε ότι η Apple εκτελεί ήδη το “Πρόγραμμα Αναβάθμισης iPhone”, το οποίο διαιρεί το κόστος ενός iPhone σε δύο χρόνια. Αφού πραγματοποιήσουν 12 μηνιαίες πληρωμές, οι συνδρομητές μπορούν να ανταλλάξουν το τρέχον iPhone τους για ένα νέο μοντέλο.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το iPhone είναι το πιο σημαντικό προϊόν της Apple που αντιπροσωπεύει πάνω από το ήμισυ των ετήσιων εσόδων της εταιρείας, ο τεχνολογικός γίγαντας ήλπιζε ότι το πρόγραμμα συνδρομής θα αύξανε τις πωλήσεις της συσκευής, κάτι που θα αποφέρει επιπλέον επαναλαμβανόμενα μηνιαία έσοδα. Η αύξηση των πωλήσεων iPhone θα οδηγούσε σε αυξανόμενες αγορές υπηρεσιών της Apple. Με τη διακοπή της ανάπτυξης του προγράμματος συνδρομής iPhone, η Apple ενδέχεται να αρχίσει να αυξάνει τη συχνότητα με την οποία προωθεί το “Πρόγραμμα Αναβάθμισης iPhone”.
[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like