GadgetsNews

Κακές οι επιδόσεις του Apple Watch για το 1ο τρίμηνο, η Xiaomi παίρνει την πρώτη θέση

0
Από τη μια στιγμή στην άλλη έρχονται διάφορες ανακατάξεις, όπως για παράδειγμα στην αγορά των wearables συσκευών όπου η Apple χάνει το στέμμα από την Xiaomi για την διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
Χάρη στην οικονομική σειρά Mi Band, η Xiaomi κατέλαβε την πρώτη θέση σε αυτήν την κατηγορία, η οποία περιλαμβάνει smartwatches και λιγότερο άλλες συσκευές καρπού. Το Mi Band είναι εξαιρετικά δημοφιλές από τότε που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2014 στην τιμή των 14 δολαρίων. Τα δεδομένα δημοσιεύθηκαν σήμερα από την Canalys.
Ένα από τα λίγα προϊόντα της Xiaomi που διατίθενται εύκολα στις ΗΠΑ, το Mi Band δεν είναι απλώς ένα smartwatch, αλλά για την τιμή του συνήθως προσφέρει αρκετές λειτουργίες για να διατηρήσει τη θέση του στον καρπό του αγοραστή.
Για το πρώτο τρίμηνο του 2025, η Xiaomi πούλησε 8,7 εκατομμύρια μονάδες, 44% περισσότερες μονάδες από ότι είχε αποστείλει κατά το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Αυτό επέτρεψε στον Κινέζο κατασκευαστή να ξεπεράσει την Apple με κορυφαίο μερίδιο αγοράς 19%. Η τελευταία φορά που η Xiaomi βρέθηκε στην κορυφή των charts ήταν το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Το Apple Watch έπεσε από την πρώτη θέση στη δεύτερη, καθώς οι αποστολές αυξήθηκαν κατά μόλις 5% από το αρχικό τρίμηνο του περασμένου έτους, στα 7,6 εκατομμύρια ρολόγια. Το μερίδιο αγοράς της Apple ήταν 16% κατά τη διάρκεια αυτού του πρώτου τριμήνου.
Η Huawei πούλησε 36% περισσότερα wearable bands στο πρώτο τρίμηνο, τερματίζοντας ακριβώς πίσω από την Apple με 7,1 εκατομμύρια παραδόσεις. Αυτή η απόδοση επέτρεψε στην εταιρεία να παραμείνει στην τρίτη θέση κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου με μερίδιο 15% στην παγκόσμια αγορά των wearable bands.
Καλή απόδοση πέτυχε και η Samsung κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, με τις αποστολές της να αυξάνονται κατά 74% στα 4,9 εκατομμύρια μονάδες. Στις ανεπτυγμένες χώρες, η Samsung πούλησε τα premium smartwatches της, ενώ στις αναδυόμενες αγορές βασίστηκε σε συσκευές μαζικής αγοράς χαμηλότερων τιμών. Το μερίδιο αγοράς της Samsung ήταν 11% κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Στην πέμπτη θέση τερμάτισε η Garmin, με τις αποστολές της να αυξάνονται κατά 10% στα 1,8 εκατομμύρια μονάδες. Το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της εταιρείας στον κλάδο των wristband ανήλθε στο 4% το πρώτο τρίμηνο.
Συνολικά, 46,6 εκατομμύρια μονάδες αποστάλθηκαν κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, σημειώνοντας αύξηση 13% σε ετήσια βάση. Αύξηση παρατηρήθηκε και στις τρεις κατηγορίες: βασικά λουράκια, βασικά ρολόγια και smartwatches. Τα βασικά bands και τα βασικά smartwtches ηγήθηκαν των πάντων.
[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like