News

Η οικονομική έκθεση της Xiaomi για το τρίτο τρίμηνο αποκαλύπτει πτώση 10% στα έσοδα

7

Κατακόρυφη πτώση σημειώνει η Xiaomi για την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2022 και αυτό επαληθεύει η νέα τριμηνιαία οικονομική ανάλυσης που δημοσίευσε η εταιρεία. Τα έσοδα για αυτό το μεσοδιάστημα ανήλθαν σε 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Από αυτά, το 50,5% προήλθε από αγορές του εξωτερικού.

Τα έσοδα είναι 10% χαμηλότερα σε σύγκριση με πέρυσι. Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν ακόμη περισσότερο – 59% σε ετήσια βάση στα 2,1 δισεκατομμύρια CNY (294 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ). Ωστόσο, αυτό οφειλόταν εν μέρει στην επένδυση 829 εκατομμυρίων CNY (116 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ) στη νεοσύστατη επιχείρηση EV και σε άλλα έργα που θα αποδώσουν καρπούς στο μέλλον.

Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ότι οι επενδύσεις σε Ε&Α αυξήθηκαν κατά 25%, σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν και το 48% του προσωπικού της εργάζεται πράγματι στα τμήματα Ε&Α.

Οι χρήστες Xiaomi “στο σύμπαν” της πλατφόρμας του MIUI έφτασαν τα 564 εκατομμύρια, 78,1 εκατομμύρια περισσότεροι από την ίδια περίοδο πέρυσι – μια ετήσια αύξηση 16%. Είναι ενδιαφέρον ότι μόνο 141 εκατομμύρια από αυτά (περίπου το 25%) βρίσκονται στην Κίνα.

Η εταιρεία ώθησε 40,5 εκατομμύρια smartphones το τρίτο τρίμηνο του 2022 και ενώ διατήρησε την 3η θέση της στον κόσμο, οι αποστολές μειώθηκαν κατά 7,8% ετησίως, με μείωση 11,1% στα έσοδα. Η Xiaomi ανέφερε ως έναν από τους λόγους “τα παγκόσμια μακροοικονομικά αντίξοα”, αν και ενίσχυσε επίσης τις προσπάθειες προώθησης στις αγορές του εξωτερικού.

Στην ευρωπαϊκή αγορά, η Xiaomi έφτασε τη 2η θέση στην ευρωπαϊκή αγορά, την 1η θέση στην Ισπανία και τη 2η στην Ιταλία και στη Γαλλία. Κοιτάζοντας ευρύτερες περιοχές, η Xiaomi βρίσκεται άνετα στην 3η θέση στη Λατινική Αμερική και την Αφρική.

Οι εταιρείες smartphone στην Κίνα δυσκολεύονται να προσαρμοστούν βάση των Ευρωπαίων πελατών και τις προτιμήσεις τους να αγοράζουν smartphone μέσω εταιρειών κινητής τηλεφωνίας αντί να πηγαίνουν σε κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών τρίτων. Η Xiaomi αποκάλυψε ότι ώθησε το 19,9% των τηλεφώνων της μέσω των καναλιών παρόχου, το οποίο είναι 1,7% περισσότερο από ό,τι πριν από δώδεκα μήνες. Αντίστοιχα, στη Λατινική Αμερική έφτασε το 16% των τηλεφώνων μέσω παρόχων, σημειώνοντας αύξηση 1,5%.

Ένα επίσημο δελτίο τύπου ανέφερε ότι η Xiaomi παραμένει σταθερή, επιδεικνύοντας το ανθεκτικό επιχειρηματικό της μοντέλο. Η εταιρεία θα συνεχίσει να πιέζει με παρόμοιο τρόπο το επόμενο τρίμηνο, ακριβώς στην ώρα της για την περίοδο των εορτών, παρά τους εξωτερικούς αντίθετους ανέμους και τη μακροοικονομική αβεβαιότητα.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like