NewsSmarthome

Η LG προωθεί ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο μέσα από τις Smart TVs της

0

Φαίνεται πως η LG Electronics επιδιώκει να αποσπάσει κάποια επιπλέον έσοδα από τους πελάτες της με τη συμμετοχή όλων σε προσφορές διαφήμισης και συνδρομής για τις οικιακές συσκευές και τις τηλεοράσεις της.Η ιδέα αυτή εντάσσεται στο γενικό σχέδιο που έχει η LG για την αύξηση των παγκόσμιων ετήσιων εσόδων από τα 51 δισεκατομμύρια δολάρια που αναφέρθηκαν πέρυσι σε σχεδόν 79 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Μέρος αυτής της στρατηγικής ανάπτυξης είναι να μεταφερθεί το webOS — το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείται σε έξυπνες τηλεοράσεις LG — σε περισσότερες εξωτερικές μάρκες τηλεοράσεων και σε “άλλες ομάδες προϊόντων.”

Την εβδομάδα που αφήσαμε πίσω μας, ο διευθύνων σύμβουλος της LG William Cho ανακοίνωσε την πρόθεση του κορεατικού τεχνολογικού γίγαντα να μεταμορφωθεί σε μια “εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής” διαφοροποιώντας το τρέχον επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιό τους και δημιουργώντας ένα επιχειρηματικό μοντέλο που εστιάζει στην “δέσμευση πελατών”. Η νέα στρατηγική ανάπτυξης της LG θα εισαγάγει ένα “επιχειρηματικό μοντέλο υπηρεσιών βασισμένο σε πλατφόρμα που αποφέρει συνεχώς κέρδη, όπως περιεχόμενο και υπηρεσίες, συνδρομές και λύσεις” σε όλο το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της.

“Η LG θα συνεχίσει να επιδιώκει το τολμηρό της όραμα να μεταμορφωθεί και να προχωρήσει ως μια εταιρεία λύσεων έξυπνης ζωής που συνδέει και επεκτείνει τους διάφορους χώρους και τις εμπειρίες των πελατών, αντί να στηρίζεται στην τρέχουσα θέση της ως η καλύτερη μάρκα οικιακών συσκευών που παρέχει ποιοτικά προϊόντα”, είπε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος Cho. “Θα δημιουργήσουμε μια ολοκαίνουργια LG εφευρίσκοντας εκ νέου τον τρόπο που εργαζόμαστε και επικοινωνούμε προς αυτόν τον στόχο”.

Η LG λέει ότι η τηλεοπτική της επιχείρηση θα είναι η πρώτη που θα μεταβεί στο νέο επιχειρηματικό μοντέλο. Κάποια στιγμή προς το τέλος του τρέχοντος έτους, η εταιρεία θέλει να εισαγάγει αλλαγές στο λογισμικό webOS TV της που θα επιτρέψουν στην LG να επεκτείνει “περιεχόμενο, υπηρεσίες και διαφημίσεις” σε προϊόντα όπως οι τηλεοράσεις OLED και QNED της LG. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like