NewsΤηλεπικοινωνίες Η Deutsche Telekom είναι το πολυτιμότερο ευρωπαϊκό brand – Στην κορυφή η Apple By Χρήστος Κοτσακάς 18 Ιανουαρίου, 20241794 views ShareTweet 0 Η Deutsche Telekom, της οποίας η αξία του brand παρουσίασε αύξηση κατά 17%, φτάνοντας στα 73,3, δισεκατομμύρια δολάρια, κατέκτησε τον τίτλο του πιο πολύτιμου brand στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, ξεπερνώντας τη Verizon (αξία brand αυξημένη κατά 6%, στα 71,8 δισ. δολάρια). Κατατάσσεται στην 9η θέση παγκοσμίως, αποτελώντας, επίσης, το πιο πολύτιμο ευρωπαϊκό brand. Όπως αναφέρει μελέτη της Brand Finance, «η δυναμική της Deutsche Telekom, η οποία οφείλεται στην ισχύ του δικτύου, έχει ενισχύσει τα έσοδα από υπηρεσίες του ομίλου, ενώ η επιτυχής ανάπτυξη οπτικών ινών στην Ευρώπη, παράλληλα με την ηγετική θέση στο 5G στις ΗΠΑ, έχουν ενισχύσει την αντίληψη για τη συνδεσιμότητα. Η έρευνα της Brand Finance αναδεικνύει την ηγετική θέση της Deutsche Telekom στις μετρήσεις ικανοποίησης του πελάτη, οδηγώντας σε αύξηση του δείκτη Brand Strength Index σε 83/100. Υπενθυμίζεται πως, εδώ και μερικούς μήνες, στην εμπρόσθια όψη του Μεγάρου του ΟΤΕ και ακριβώς κάτω από το λογότυπο του Ομίλου, εμφανίζεται πλέον και το «T» της γερμανικής Deutsche Telekom. Η συγκεκριμένη εξέλιξη αποτελεί μέρος της στρατηγικής που είχε ήδη ανακοινωθεί, όταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση, ανακοίνωνε τη σταδιακή ενσωμάτωση του. Την ίδια στιγμή, η Apple κατάφερε μια σημαντική ανάπτυξη του brand της, καθώς η αξία του αυξήθηκε κατά 219 δισεκατομμύρια δολάρια (74%), φτάνοντας σε 517 δισεκατομμύρια δολάρια, ανακτώντας τον τίτλο του πιο πολύτιμου brand στον κόσμο. Η Apple, όπως αναφέρει η Brand Finance, έχει επιτύχει μια αξιοσημείωτη αύξηση της αξίας του brand της, «καθώς η στρατηγική της για την εξεύρεση νέων αγορών, την επέκταση του οικοσυστήματός της και την ενθάρρυνση των αναβαθμίσεων σε iPhone υψηλότερης αξίας, ήταν εξαιρετικά αποτελεσματική». Η Apple διατήρησε τη θέση της ως ο κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των premium smartphone, με μερίδιο 71%. Η Nvidia, της οποίας η αξία του brand της αυξήθηκε κατά 163% φτάνοντας τα 44,5 δισεκατομμύρια δολάρια, έγινε το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand στον κόσμο. Ως βασικός προμηθευτής chip στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, η Nvidia «εμφανίζεται ως εξαιρετικά καινοτόμος, ενώ τα επίπεδα εξοικείωσης, εκτίμησης και σύστασης αυξήθηκαν όλα σε ετήσια βάση». Η Tesla (η αξία του brand της μειώθηκε κατά 12% στα 58,3 δισ. δολάρια) έπεσε από την πρώτη 10άδα, στην 18η θέση, ενώ η BYD (η αξία του brand της αυξήθηκε κατά 20%, στα 12,1 δισ. δολάρια) ξεπέρασε την Tesla και έγινε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο. Αναλυτικά, η πρώτη 15άδα των brand έχει ως εξής: Apple, Microsoft, Google, Amazon, Samsung, Walmart, TikTok, Facebook, Deutsche Telekom, Industrial and Commercial Bank of China, Verizon, State Gid, Instagram, China Construction Bank και Starbucks. Φωτογραφία από Bin im Garten υπό Creative Commons Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
News Με τη γιορτινή προσφορά της Vodafone θα έχετε απεριόριστα data για 7 ημέρες με μόλις 2,90€! By i.tsompas3 ώρες ago0
Mobiles Μία ενημέρωση στο UI 6.1.1, καθιστά άχρηστες ορισμένες μονάδες της σειράς Galaxy S22 By i.tsompas19 ώρες ago0
Mobiles Στην όλη πορεία της μέχρι σήμερα, η Sony έφτασε σε πωλήσεις τους 20 δις. αισθητήρες εικόνας By i.tsompas22 ώρες ago0
Mobiles Λάβαμε επιβεβαίωση από το Amazon για τον επεξεργαστή του OnePlus 13R By i.tsompas1 ημέρα ago0
Apps Η ΕΕ προτείνει τρόπους με τους οποίους η Apple μπορεί να διασφαλίσει τη διαλειτουργικότητα των iOS και iPadOS By i.tsompas1 ημέρα ago0
Gadgets HUAWEI WATCH D2 και WATCH ULTIMATE: Φέτος τα Χριστούγεννα, η φροντίδα συναντάει την πολυτέλεια! By p.kypraios1 ημέρα ago0