NewsΤηλεπικοινωνίες Η AI φτάνει στις τηλεπικοινωνίες – Συνεργασία Deutsche Telekom και SK Telecom By Χρήστος Κοτσακάς 23 Οκτωβρίου, 2023338 views ShareTweet 0 Η SK Telecom και η Deutsche Telekom ανακοίνωσαν ότι υπέγραψαν μια επιστολή προθέσεων, με στόχο την από κοινού ανάπτυξη ενός LLM (large language model) για τον τηλεπικοινωνιακό τομέα, το οποίο θα επιτρέπει στις εταιρείες της αγοράς «να αναπτύσσουν μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης εύκολα και γρήγορα». Η τελετή πραγματοποιήθηκε στο SK Seorin Building που βρίσκεται στη Σεούλ, με την παρουσία βασικών στελεχών και των δύο εταιρειών. Αυτή η εξέλιξη σηματοδοτεί το πρώτο αποτέλεσμα των συζητήσεων του Global Telco AI Alliance, το οποίο δημιουργήθηκε από τις SKT, Deutsche Telekom, E& και Singtel τον Ιούλιο του 2023. Η SKT και η Deutsche Telekom σχεδιάζουν να συνεργαστούν με εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης όπως η Anthropic (Claude 2) και η Meta (Llama2) για να αναπτύξουν ένα πολύγλωσσο LLM, που θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της τηλεπικοινωνιακής αγοράς. Σκοπεύουν να παρουσιάσουν την πρώτη έκδοση του τηλεπικοινωνιακού LLM μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024. Όπως αναφέρεται, το LLM που θα στοχεύει στις τηλεπικοινωνίες θα έχει μεγαλύτερη κατανόηση των περιοχών που σχετίζονται με τις σχετικές υπηρεσίες και τις προθέσεις των πελατών, σε σύγκριση με τα γενικής χρήσης LLM, καθιστώντας το κατάλληλο για υπηρεσίες όπως τα κέντρα επικοινωνίας AI. Ο στόχος είναι να υποστηριχθούν οι πάροχοι σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης, της Ασίας και της Μέσης Ανατολής, στην ανάπτυξη generative υπηρεσιών τεχνητής νοημοσύνης, όπως ΑΙ εκπροσώπων, προσφέροντας ευελιξία. Αυτό, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, θα επιτρέψει στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να εξοικονομήσουν χρόνο και κόστος στην ανάπτυξη μεγάλων πλατφορμών και να εξασφαλίσουν νέες επιχειρηματικές και αναπτυξιακές ευκαιρίες, μέσω της καινοτομίας της τεχνητής νοημοσύνης «που αλλάζει» τα παραδοσιακά πρότυπα στον τηλεπικοινωνιακό τομέα. Για το σκοπό αυτό, η SKT και η Deutsche Telekom σχεδιάζουν να αναπτύξουν από κοινού τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι για τη δημιουργία generative υπηρεσιών τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο τη μείωση του χρόνου ανάπτυξης και του κόστους. Η τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, μπορεί να εφαρμοστεί σε διάφορους τομείς, όπως στο network monitoring και στις επιτόπιες ενέργειες, για αύξηση της αποτελεσματικότητας, κάτι που οδηγεί σε εξοικονόμηση κόστους. Μέσω αυτής της συνεργασίας, οι δύο εταιρείες θα ανταποκριθούν στην πρόσφατη αύξηση της ζήτησης για τεχνητή νοημοσύνη στην τηλεπικοινωνιακή αγορά, ενώ παράλληλα θα προωθήσουν την επέκταση του παγκόσμιου οικοσυστήματος μέσω της εισαγωγής βελτιστοποιημένης AI για συγκεκριμένες βιομηχανίες και τομείς. Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Events Δείτε πώς μπορείτε να παρακολουθήσετε live την εκδήλωση Unpacked event του Galaxy S25 By i.tsompas3 ώρες ago0
News Αντίθετα με όσα ακούγαμε, η MediaTek θα φέρει το Dimensity 9400+ τον Μάρτιο By i.tsompas7 ώρες ago0
Mobiles Ξεχάστε την απλή εγκοπή για το νέο iPhone SE, η Apple θα φέρει το Dynamic Island By i.tsompas9 ώρες ago0
Mobiles Επηρεασμένη από την Samsung, φέρνει στην αγορά και η Asus το δικό της ROG Phone 9 FE By i.tsompas18 ώρες ago0
Apps Παίξτε εύκολα παιχνίδια Windows στα tablet σας κάνοντας χρήση του WinPlay της Xiaomi By i.tsompas20 ώρες ago0
Gadgets Κρατήστετο το αυτό… ίσως δούμε νωρίτερα το iPad Pro επόμενης γενιάς της Apple με chip M5 By i.tsompas21 ώρες ago0
News H Xiaomi παρουσίασε τη σειρά Redmi Note 14 – Όταν η επαγγελματική φωτογραφία συναντά την ανθεκτικότητα By Δημήτρης Θωμαδάκης24 ώρες ago0