MobilesNews Για τα φθηνά headset Vision Pro, η Apple επιλέγει την τεχνολογία αναδιπλούμενης οθόνης της Samsung By i.tsompas 8 Νοεμβρίου, 2024395 views ShareTweet 0 Συνταγή για ένα πλήρως ολοκληρωμένο προσιτό headset προσπαθεί να βρει η Apple και έχει δώσει άφθονο χρόνο στον εαυτό της για κάνει πράξη αυτό που έχουν κατά νου, καθώς αυτό το σετ μικροφώνου-ακουστικού φέρεται να έχει καθυστερήσει πέρα από το 2027. Τι είδους πράγματα εξετάζουν στο Cupertino; Το TheElec αναφέρει ότι η Apple θέλει να αλλάξει και να προτιμήσει ένα διαφορετικό είδος οθόνης. Το τρέχον Vision Pro χρησιμοποιεί πάνελ OLED on Silicon (OLEDoS) της Sony, τα οποία έχουν εντυπωσιακή πυκνότητα pixel 3.391 ppi. Όμως τώρα η Apple πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο διαφορετικές τεχνολογίες. Έχουμε από την μία πλευρά το W-OLED+CF, μια λευκή πλακέτα OLED με φίλτρο χρώματος (για να σχηματίσει το κόκκινο, το πράσινο και το μπλε χρώμα). Αυτό είναι χτισμένο σε γυάλινη πλάκα αντί για πυρίτιο. Υπάρχουν όμως δύο τρόποι για να δημιουργήσετε το φίλτρο χρώματος. Η πιο παραδοσιακή επιλογή είναι η κατασκευή του φίλτρου χρώματος σε ένα δεύτερο γυάλινο φύλλο. Αυτή είναι καθιερωμένη τεχνολογία, αλλά δεδομένου ότι εμπλέκεται ένα επιπλέον κομμάτι γυαλιού, είναι παχύτερο. Η επιλογή προς την οποία κλίνει η Apple είναι να δημιουργήσει το χρωματικό φίλτρο στο Thin-Film Encapsulation (TFE) του πρώτου φύλλου γυαλιού, καταργώντας την απαίτηση για δεύτερο φύλλο. Εδώ να αναφέρουμε πως η Samsung χρησιμοποιεί μια τέτοια τεχνολογία για να κατασκευάσει τις οθόνες για τα πτυσσόμενα τηλέφωνά της και πράγματι η Samsung είναι η κορυφαία επιλογή για τον προμηθευτή οθονών για τα φθηνότερα headset Apple Vision. Τι υπάρχει όμως εδώ και προβληματίζει την Apple; Παρόλο που η επιθυμία της εταιρείας είναι να έχει λιγότερο από τη μισή πυκνότητα εικονοστοιχείων του ακριβού Vision Pro, 1.500 ppi έναντι 3.391 ppi, αυτό εξακολουθεί να είναι πολύ πάνω από την τυπική πυκνότητα μιας αναδιπλούμενης οθόνης. Κοιτάζοντας την τρέχουσα περικοπή των Z-αναδιπλούμενων, η πιο πυκνή οθόνη ανήκει στο Galaxy Z Flip6 στα 426 ppi. Αυτό είναι το ένα τρίτο από αυτό που χρειάζεται. Φυσικά κάποιοι θα πούνε πως τα 1.500 ppi είναι υπερβολικά για μια mobile συσκευή και τα 400+ ppi είναι αρκετά. Αλλά αυτό εξακολουθεί να σημαίνει ότι η Samsung Display πρέπει να αναπτύξει πάνελ υψηλότερης πυκνότητας για τα headset XR. Οπότε και η λύση με δύο γυλιά δεν έχει ακόμη αποκλειστεί εντελώς. [via] Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Apps Ένα νέο μοντέλο AI επινόησε η Microsoft για την ανάπτυξη παιχνιδιών που ονομάζεται Muse By i.tsompas4 ώρες ago0
Apps Εκτός λειτουργίας βγαίνει το Amazon Appstore για Android από τον Αύγουστο By i.tsompas8 ώρες ago0
Mobiles Μικρή άνοδος στις αποστολές smartphones για την Ευρώπη μετά από 4 χρόνια πτώσης By i.tsompas10 ώρες ago0
Mobiles Απλά με μια ενημέρωση τα iPhone 15 Pro και iPhone 15 Pro Max θα λάβουν λειτουργίες οπτικής νοημοσύνης AI By i.tsompas22 ώρες ago0
Mobiles Λάθος η σκέψη πως το μόντεμ C1 ευθύνεται για την έλλειψη MagSafe στο iPhone 16e By i.tsompas1 ημέρα ago0
Mobiles Βγαίνουν στην επιφάνεια νέα renders των Nothing Phone (3a) και Phone (3a) Pro By i.tsompas1 ημέρα ago0
Mobiles Την μεγαλύτερη μπαταρία για μελλοντικά της τηλέφωνα αναπτύσει η OnePlus By i.tsompas1 ημέρα ago0
Mobiles Εδώ σας έχουμε τα χρώματα από τις επίσημες θήκες του Apple iPhone 16e By i.tsompas1 ημέρα ago0