GadgetsNews

Φωτεινές οθόνες MicroLED αναπτύσσει η Samsung για headset AR

0

Για να υπάρξει το τέλειο, βαθύ μαύρο χρώμα και τάχιστοι χρόνοι απόκρισης, τα headset VR χρησιμοποιούν πάνελ OLED. Το Oculus Rift CV1 χρησιμοποιούσε οθόνες OLED της Samsung, όπως και ορισμένα από τα μεταγενέστερα μοντέλα, το Gear VR της Samsung χρησιμοποιούσε OLED, καθώς και τα ειδικά ακουστικά Odyssey VR.

Ωστόσο, ο επικεφαλής του ομίλου Samsung Display, Kim Min-woo, δήλωσε ότι η εταιρεία αναπτύσσει τεχνολογία επόμενης γενιάς για οθόνες AR που θα βασίζονται σε MicroLED, αναφέρει το The Elec. Συγκεκριμένα, η τεχνολογία ονομάζεται MicroLED on Silicon (συντομεύεται σε “LEDoS”). Οι τρέχουσες οθόνες συνήθως γίνονται σε γυάλινο υπόστρωμα και όχι σε πυρίτιο.

Η διαφορά μεταξύ AR (Augmented Reality) και VR (Virtual Reality) είναι ότι το AR χρειάζεται πιο φωτεινές οθόνες επειδή ανταγωνίζονται τον φωτισμό περιβάλλοντος – ενσωματώνει εικονικά αντικείμενα στον πραγματικό κόσμο και για να το κάνει καλά, πρέπει να ταιριάζει με τη φωτεινότητα του φωτός γύρω από τον χρήστη. Οι οθόνες VR σας απομακρύνουν από τον κόσμο, επομένως η χαμηλότερη φωτεινότητα μπορεί να κάνει δουλειά.

Ο μακροπρόθεσμος στόχος για τη Samsung είναι να αναπτύξει οθόνες LEDoS με 6.600 pixel ανά ίντσα (PPI). Ο Kim λέει ότι το ελάχιστο για οθόνες AR είναι 5.000 ppi και η απόσταση μεταξύ των pixel πρέπει να είναι 5 micrometers ή λιγότερο. Τα κόκκινα, πράσινα και μπλε sub-pixels πρέπει να είναι 3 micrometers ή μικρότερα.

Για σύγκριση, το αρχικό σετ ακουστικών Odyssey VR είχε οθόνες 615 ppi και η Samsung ανέπτυξε τεχνολογία που διαφήμιζε μια “αντιληπτή” πυκνότητα pixel 1.233 ppi (παρόλο που η ανάλυση της οθόνης παρέμεινε η ίδια). Αυτό ήταν πριν από χρόνια, αλλά δείχνει ότι η τεχνολογία προχωρά με άλματα.

Εκτός από το LEDoS, η Samsung Display αναπτύσσει επίσης πάνελ OLED on Silicon (OLEDoS), σύμφωνα με την Kim. Ωστόσο, τα MicroLED θα πρέπει να είναι πιο φωτεινά και επομένως κατάλληλα για εφαρμογές AR.

Η Meta εργάζεται σε πρωτότυπα ακουστικά και προσπαθεί να ωθήσει τη φωτεινότητα έως και 10.000 nits, καθώς αυτό χρειάζεται για την απόδοση ρεαλιστικών εξωτερικών σκηνών.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like