Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Wirelessly posted (MOT-V1050/83.38.49. MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1)

 

Μήπως έχεις πρόβλημα με τη συσκευή σου; μήπως με τη μνήμη σου; Εγώ κατεβάζω κανονικά... Μάλιστα πρόσφατα (πριν κανένα μήνα) κατέβασα ένα αρχείο γύρω στα 2ΜΒ...

Όταν βάζω cosmote κατεβάζει κανονικά αρχεία πάνω απο 1ΜΒ. Και έναs φίλοs μου που έχει το Nokia 6680 πάλι δεν κατεβάζει. Και του sidera1985 το ίδιο. Για ξαναδοκίμασε.δεν νομίζω να κατεβεί αν είναι πάνω απο 1ΜΒ.

 

mitso giati anafereis to onoma mou??egw den eipa kati tetoio.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι συνδρομητής της TIM 2 χρόνια πάντα τυπικός στην πληρωμή των λογαριασμών μου και με λογαριασμό Μ.Ο. πάνω από 120ευρώ μηνιαίως. Μέχρι χθές έλειπα σε διακοπές και λόγω του ότι στο νησί που βρισκόμουν δεν υπήρχε κατάστημα TIM δεν είμουν σε θέση να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου μέσα στην ημερομηνία που προβλεπόταν. (20/07).

Τηλεφώνησα στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για να ρωτήσω το τι γίνεται αν αργήσω να πληρώσω τον λογαριασμό μου κάποιες μέρες, εκεί η τηλεφωνήτρια με διαβεβαίωσε πως δεν θα έχω καμία συνέπεια μέχρι και τις 14/08 ημερομηνία κατά την οποία η εταιρία σε θα προέβαινε σε φραγή των εξερχόμενων κλησεών μου. Έτσι χωρίς κανένα άγχος αγνόησα το θέμα και χθές γύρισα απο διακοπές.

Σήμερα και ώρα 17:00 δοκίμασα να πραγματοποιήσω κλήση, με έκπληξη αντί για τον συνομιλητή μου μια φωνή ακούστηκε που με ενημέρωνε πως η πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων από το κινητό μου δεν ειναι εφικτή.

Τηλεφώνησα ξανά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και τους εξήγησα πως οι ίδιοι άνθρωποι που μου κάναν την φραγή με διαβεβαίωναν πως δεν θα είχα κανένα πρόβλημα μέχρι τις 14/08.

Παρακάλεσα παρόλα αυτά μιας που τα καταστήματα ΤΙΜ είναι κλειστά (τετάρτη απόγευμα) να μου ξανασυνδέσουν το τηλέφωνο μου και να πληρώσω το οφειλόμενο ποσό (που αφορά 1 μήνα - δεν έχει καν εκδοθεί 2ος λογαριασμός) την επόμενη ημέρα.

Η απάντηση της υπαλλήλου ήταν: "Κ. ......... να πληρώνετε τους λογαριασμούς σας εμπρόθεσμα άλλη φορά, δεν γίνεται αυτό που λέτε, να πάτε αν θέλετε κινητό σήμερα στο the mall που υπάρχει ανοιχτό κατάστημα".

 

Τραγικά Πράγματα... και ας πούμε πως εγώ δεν είχα την οικονομική άνεση να βρώ αύριο τα 150 ευρώ του λογαριασμού.. και από τις διαβεβαιώσεις του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών ήθελα να εκμεταλευτώ τον χρόνο που μου δίναν μέχρι να έχω κυρώσεις, δηλαδή την 14η Αυγούστου, θα έμενα χωρίς τηλέφωνο 14 μέρες... όχι ότι ο εκνευρισμός μου είναι μικρότερος έστω και για την μισή μέρα που θα μείνω χωρίς κινητό....

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (MOT-V1050/83.38.49. MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1)

 

 

 

mitso giati anafereis to onoma mou??egw den eipa kati tetoio.

Aν θυμάσε τότε που κάναμε chat στο site όταν είχαμε συζήτηση με το συγκεκριμένο θέμα είπεs εσύ ό,τι δεν κατεβάζειs πάνω από 1mb ....

Link to comment
Share on other sites

Θα σου έλεγα να ξανά τηλεφωνήσειs στην εξυπηρέτηση πελατών. Υπάρχουν μερικοί που σε εξυπηρετούν και μερικοί όχι. Θα σου πρώτεινα να ξανατηλεφωνήσειs...
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα οι υπάλληλοι από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών δεν νομίζω να έχουν τέτοια εξουσιοδότηση. Και για να δρομολογηθεί όλη αυτή η διαδικασία δεν νομίζω να μπορεί να γίνεται τόσο άμεσα. Δεν ξέρω απλά φαντάζομαι...
Link to comment
Share on other sites

Μήτσο αυτό που λες το πιθανότερο είναι να μην ισχύει... Γιατί δεν είναι λογικό. Το πιο πιθανό είναι να είναι θέμα συσκευής και μάλλον μνήμης. Άλλωστε σκέψου από το πιο απλό: η ΤΙΜ δίνει υπηρεσίες όπως τα Μουσικά Κομμάτια τα οποία είναι σίγουρα πάνω από 1ΜΒ. Δεν γίνεται την ίδια στιγμή που η ίδια επιβάλει download περιεχομένου άνω του ενός ΜΒ η ίδια να βάζει όριο το 1ΜΒ. Άσε που αν το έκανε αυτό θα πρέπει να το αναφέρει. Και πέρα από αυτό δεν στέκει κιόλας διότι εφόσον δεν υπάρχει χρέωση ανά είσοδο δεν θα είχε λόγο να σε κάνει να δοκιμάζεις και να ξαναδοκιμάζει ή να μπαίνεις και να ξαναβγαίνεις ή οτιδήποτε άλλο. Αυτό θα ήταν εκδικητικό και δεν αρμόζει σε μια εταιρία η εκδικητικότητα.
Link to comment
Share on other sites

Ε παιδιά δεν σας λέω ψέμματα, απλά στο τηλέφωνο μου είχαν πεί ότι η φραγή θα γίνει στις 14/08. Διαφορετικά δεν θα είχα πρόβλημα αλλά δεν είναι δυνατόν να μας δουλεύουν έτσι ψιλο γαζί. Αν εγώ δεν είμουν στην Αθήνα τώρα πως θα έκανα τις δουλειές μου χωρίς κινητό τηλέφωνο.. Εγώ πίστεψα στις διαβεβαιώσεις τους.. Δεν είναι δυνατόν το προσωπικό της TIM να λέει άλλα και να κάνει άλλα.. δεν είναι καμιά εταιριούλα.. Και δεν μπορούν οι εταιρίες να λένε άλλα και να κάνουν άλλα ειδικά όταν παρέχουν τόσο σημαντικές υπηρεσίες... (Ακόμα χωρίς κινητό.. Δηλαδή εγώ πρέπει αύριο επειδή μία τηλεφωνήτρια δεν ξέρει να κάνει την δουλειά της να μην πάω το πρωί στις δουλειές μου και να περιμένω να πάει 10 να ανοίξει η TIM να πληρώσω το κινητό μου.. σήμερα να μην έχω τηλέφωνο.. να πρέπει να έχω 150ευρώ αύριο αντί για τις 14/08 που μου είπαν.. και γενικότερα να περάσω μία απίστευτη ταλαιπωρία...Και όλα αυτά από μία εταιρία που την έχω χρυσώσει... Ε τι μου λέτε τώρα ρε παιδιά...
Link to comment
Share on other sites

Ναι εντάξει σε αυτό έχεις απόλυτο δίκαιο. Δεν μπορεί να λένε 14 και να το κόβουν στις 2. Και δεν μπορούν (για την ακρίβεια δεν είναι σωστό) να το κόψουν αν δεν έχει εκδοθεί και ο επόμενος.

Πιθανόν να έγινε λάθος ή από αυτούς που σου είπανε για τις 14 ή από το σύστημα (που δεν νομίζω...)

Link to comment
Share on other sites

Και το τραγικότερο είναι ότι κάνανε την διακοπή μεσημέρι Τετάρτης!! Που τα καταστήματα ΤΙΜ είναι κλειστά με μοναδική εξαίρεση την ΤΙΜ στο The Mall. Και μου λέει η τηλεφωνήτρια: "Δεν υπάρχει πρόβλημα μπορείτε να πάτε στο The Mall και να πληρώσετε τον λογαριασμό σας... Από Νέα Σμύρνη τώρα εγώ.. να πάω στο Μαρούσι επειδή αυτοί είναι ηλίθιοι (συγγνώμη για την έκφραση) Αλλά τι περιμένεις αυτές οι εταιρίες δεν σέβονται τους πελάτες τους.. Θέλουν απλά να αισχροκερδούν εις βάρος μας...
Link to comment
Share on other sites

Καλά αυτό γινόταν ανέκαθεν... Τι να περιμένεις. Από την εξυπηρέτηση τώρα που πήρες τι σου είπαν ότι είχες προθεσμία μέχρι σήμερα ή μέχρι τις 14;

Α, και μην παίρνεις πολλές φορές 1260 γιατί τώρα υπάρχει χρέωση 0.24 ευρώ ανά κλήση (!)

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν ότι από την έκδοση του λογαριασμού έχω περιθώριο 40 μέρες μέχρι να γίνει φραγή κλήσης. Εγώ έγω ημερομηνία έκδοσης: 04/07. Δηλαδή μου ξαναείπαν με λίγα λόγια ότι μου είχε πει και η προηγούμενη τηλεφωνήτρια πριν 2-3 μέρες 14 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ! Και επίσης βέβαια μου είπαν ότι δεν μπορεί κανείς να κάνει οτιδήποτε για την φραγή που έχω.. και ότι δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος να μιλήσω.. και πως οι προιστάμενοι δεν δέχονται να μιλάνε με πελάτες.. και όλα αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Α χρεώνουν και την εξυπηρέτηση τόσο; Να φανταστείς τι αιμορουφήχτρες είναι...

Υπάρχουν και χειρότερα...

 

Μόλις με πληροφόρησαν κάποιοι φίλοι ότι είχαν και αυτοί το ίδιο πρόβλημα. Άρα μην ανησυχείς κάτι γίνεται προφανώς γιατι ΠΟΛΛΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ενταξει,εχεις ενα δικιο σ'αυτο που λες...

αλλα προσωπικα για μενα...οταν ενας λογαριασμος μου ληγει πχ 26/7 πρεπει να τον πληρωσω...

απο εκει και περα...η τιμ δεν φταιει.

επειτα,σουν εχουν κλεισει το τηλεφωνο πολλες φορες?? σου εχουν βαλει φραγη στο παρελθον?

και τωρα τι εγινε? εχεις κινητο ή οχι?

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

μπραβο η tim...

για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι!!!:lol: :lol: :lol:

Σε τι αναφέρεσαι; Γιατί είμαι στους νέους!!!!!!!!!!!! :p

Link to comment
Share on other sites

απο την στιγμή που ήταν η πρωτη φορά που κα8υστέρησες να εξοφλήσεις τον λογαριασμό σου και αφου μίλησε με την εξυπερετηση πελατών θα επρεπε να του δώσουν καποια λύση και οχι απλα να του το κόψουν. αυτο λεγεται εξυπηρετηση πελατών δηλαδη?
Link to comment
Share on other sites

Ναι μου το έχουν ξανακλείσει.. Αλλά πρωί... αν ήταν πρωί δεν θα είχα κανένα πρόβλημα... θα πεταγόμουνα να το πλήρωνα..

Αλλά η ΤΙΜ με παραπληροφόρησε ότι θα έκανε την φραγή στις 14/08 και δεύτερον το έκοψε 02/08 και μάλιστα μεσημέρι...

Link to comment
Share on other sites

καθηστε ρε παιδια...

ποσες φορες φιλε μου στο εχουν κλεισει το κινητο? (αν θες μου λες)

επισης η τιμ και η καθε τιμ εδω και καιρο....

στελνει ενα μηνυμα το οποιο λεει"οτι ωφειλετε ενα ποσο και να πατε να το εξοφλησετε σε οποιοδηποτε καταστημα τιμ" κατι τετοιο λεει.

απο την στιγμη που το μηνυμα σε ειδοποιει...

ωφειλεις οπως ολοι μας να το πληρωσουμε....

ειδαλλως μιλας με το τμημα λογαριασμων...και θα σου πουνε τι θα γινει.

τωρα ενταξει...αν ο υπαλληλος δεν ηταν καλα ενημερωμενος...τι να πω... και

εγω ξερω αλλα...

και παλι μπορει να μη φταιει ο υπαλληλος γιατι αυτα γινονται μεσω συστηματος,αυτοματα.

 

chris υπαρχει ενα μικρο προβλημα σ'αυτους που ηταν κομενο και πληρωσαν.οχι σ'αυτους που δεν πληρωσαν και ειναι κομενο.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς με το ότι υπάρχει πρόβλημα.. σίγουρα κάποιοι υπεύθυνοι της ΤΙΜ διαβάζουν αυτά που γράφουμε.. πρέπει να τα βλέπουν γιατί αλλιώς δεν καταλαβαίνουν τα προβλήματα που δημιουργούν πίσω από τον γυάλινο πύργο τους...
Link to comment
Share on other sites

καθηστε ρε παιδια...

ποσες φορες φιλε μου στο εχουν κλεισει το κινητο? (αν θες μου λες)

επισης η τιμ και η καθε τιμ εδω και καιρο....

στελνει ενα μηνυμα το οποιο λεει"οτι ωφειλετε ενα ποσο και να πατε να το εξοφλησετε σε οποιοδηποτε καταστημα τιμ" κατι τετοιο λεει.

απο την στιγμη που το μηνυμα σε ειδοποιει...

ωφειλεις οπως ολοι μας να το πληρωσουμε....

ειδαλλως μιλας με το τμημα λογαριασμων...και θα σου πουνε τι θα γινει.

τωρα ενταξει...αν ο υπαλληλος δεν ηταν καλα ενημερωμενος...τι να πω... και

εγω ξερω αλλα...

και παλι μπορει να μη φταιει ο υπαλληλος γιατι αυτα γινονται μεσω συστηματος,αυτοματα.

 

chris υπαρχει ενα μικρο προβλημα σ'αυτους που ηταν κομενο και πληρωσαν.οχι σ'αυτους που δεν πληρωσαν και ειναι κομενο.

 

 

 

Ναι φίλε μου ήρθε και εμένα το sms που λές και τότε ενώ ήμουν στο νησάκι στην παραλία και απολάμβανα τις διακοπές μου.. τρομοκρατήθηκα γιατί το νησί δεν έχει ΤΙΜ. Πήρα την εξυπηρέτηση πελατών και ζήτησα να με συνδέσουν με το τμήμα λογαριασμών. Εκεί ανέφερα το πρόβλημα μου και μου είπαν ότι δεν έχω πρόβλημα μέχρι τις 14 Αυγούστου. Εγώ γιατί έχω μάθει στην ζωή μου να μην εμπιστεύομαι την πρώτη απάντηση κανενός υπαλλήλου ζητάω την επιβεβαίωση από την τηλεφωνήτρια και της λέω: "Κυρία μου μου είπατε 14 Αυγούστου" "Μάλιστα" μου απαντάει. Και ήσυχος το ξεχνάω... Τώρα δηλαδή φίλε με τα logo της ΤΙΜ έχω άδικο που παραπονιέμαι; Μην δουλευόμαστε παρακαλώ και μην παίζετε με την νοημοσύνη των αναγνωστών του Forum για να μην εκτεθεί ο γίγαντας..

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...