gkr41 Δημοσιεύτηκε April 23, 2004 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε April 23, 2004 Αν δοκιμάσω να πειράξω μερικά partitions του σκληρού με fdisk, θα χρειαστεί format όλος ο δίσκος ή μόνο τα συγκεκριμένα; Ρωτάω γιατί στον ίδιο δίσκο υπάρχει ήδη partition με το λειτουργικό και δε θέλω φυσικά να χάσω δεδομένα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Editors@myphone.gr: Γίνετε και εσείς μέλος της Συντακτικής Ομάδας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ng78 Δημ. April 23, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2004 Ανάλογα ποια partitions θα πειράξεις. Αν π.χ. το λειτουργικό σύστημα είναι εγκατεστημένο στο Primary partition και εσύ πειράξεις το Extended partition, το λειτουργικό σύστημα δεν θα πάθει τίποτα. Θα χάσεις όμως βέβαια ότι είχες αποθηκευμένο στο Extended partition. Γιατί δεν χρησιμοποιείς το Partition Magic; :) Παράθεση this signature is under heavy construction Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
N1GHTM4R3 Δημ. April 23, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2004 ki ego sou protino to partition magic.. i kaliteri lisi gia tin periptosi sou.. Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gkr41 Δημ. April 23, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2004 Τα extended είναι άδεια. Αυτά θέλω να κάνω merge. Σκέφτηκα τη λύση του partition magic αλλά... http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?s=&threadid=27003 :( Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Editors@myphone.gr: Γίνετε και εσείς μέλος της Συντακτικής Ομάδας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. April 23, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2004 Re min paizete me tous sklirous sas! Mporei na ta psahnete meta.. Ostoso mporei kai na min ginei tipota kai na kanete ti douleia sas,alla ipologistes einai aftoi..pote den ksereis ti ginetai.. Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ng78 Δημ. April 25, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (24 Απρ. 2004 , 01:46) Re min paizete me tous sklirous sas! Mporei na ta psahnete meta.. Ostoso mporei kai na min ginei tipota kai na kanete ti douleia sas,alla ipologistes einai aftoi..pote den ksereis ti ginetai.. Δεν πειράζει. Αν δεν χαλάσεις δεν μαθαίνεις :whistle: Παράθεση this signature is under heavy construction Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gkr41 Δημ. April 25, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος ng78 (25 Απρ. 2004 , 15:26) Δεν πειράζει. Αν δεν χαλάσεις δεν μαθαίνεις :whistle: ;) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Editors@myphone.gr: Γίνετε και εσείς μέλος της Συντακτικής Ομάδας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gkr41 Δημ. April 26, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (24 Απρ. 2004 , 01:46) Re min paizete me tous sklirous sas! Mporei na ta psahnete meta.. Ostoso mporei kai na min ginei tipota kai na kanete ti douleia sas,alla ipologistes einai aftoi..pote den ksereis ti ginetai.. Τι γκαντέμης είσαι αδερφέ μου! :!: Κόλλησε το Partition Magic πάνω που έφτιαχνα logical partitions και δε μπορούσα να μπω στα XP. Ούτε με το fdisk μπορούσα να κάνω κάτι. Πάλι καλά που κατάφερε να μπει σε safe mode και τα έφτιαξα απο εκεί. Μην ξαναμιλήσεις! :p :lol: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Editors@myphone.gr: Γίνετε και εσείς μέλος της Συντακτικής Ομάδας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. April 26, 2004 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2004 Emena pou mou evgaze error to sliro kai den empeaine oute se safe mode ti na po..?:( An den halaseis den tha matheis.. Ksanavazeis tora partition magic...?:devil: Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts