Jump to content

[ΜΟΤΟ] Επικαιρότητα / Αγωνιστικά Νέα / Δοκιμές


sakiss
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ξεκινάω αυτό το Topic με τα 101 Moto Tips

http://goo.gl/30G0K

 

Μοτοσυκλετιστική ένωση καταναλωτών

Η ΜΟΤ.Ε.Κ. δημιουργήθηκε το 2001 και αποτελεί τον αποτελεσματικότερο τρόπο διεκδίκησης και προστασίας των συμφερόντων του μοτοσυκλετιστή στη χώρα μας.

 

Η ιστοσελιδα τους: http://www.motek.gr/

Το Επίσημο Blog: http://mot-e-k.blogspot.com

 

http://photos1.blogger.com/x/blogger2/5547/129566048186892/1600/z/676678/gse_multipart14868.jpg

 

ΚΤΕΟ στα Δίκυκλα

http://imageshack.us/photo/my-images/851/0001uf.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/852/0002la.jpg/

Μοτοσικλέτες που ταξινομήθηκαν (1η αδεια κυκλοφορίας)πριν 31/12/1990 -- Ημερομηνία ελέγχου 18/4 εώς 30/4/2011

 

ΝΡ 001-999 2/5 εώς 31/5

ΝΤ 001-999 1/6 εώς 30/6

ΚΖΑ 001-999 1/7 εώς 30/7

ΚΖΒ 001-999 1/8 εώς 31/8

ΚΖΕ 001-999 1/9 εώς 30/9

ΚΖΗ 001-852 και ΚΖΝ 001-019 1/10 εώς 31/10

 

Oσες δίκυκλες έχουν ταξινομηθεί από 18/4/2007 ως καινούργιες υποχρεούνατι να προσέλθουν για τεχνικό έλεγχο μετά απο 4 έτη από την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης 'αδειας.

 

Tι θα ελέγχουν τα ΚΤΕΟ στα δίκυκλα

 

* Ταυτότητα δικύκλου

* Φρένα

* Κινητήρας

* Εκπομπές ρύπων

* Θόρυβος εξάτμισης

* Σύστημα διεύθυνσης (τιμόνι, χειρολαβές)

* Πλαίσιο

* Ορατότητα οδηγού

* Τροχοί, ελαστικά, φώτα.

 

 

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμαστής της Bridgestone με Kawasaki ZX-10R στο Νίρμπουργκρινγκ

7.50 και τα μυαλά στα μίξερ!! http://www.youtube.com/watch?v=rCOt78MB5vM

 

 

Suzuki V-strom 2012 http://goo.gl/4BOSZ

http://images.gizmag.com/gallery_lrg/suzuki-v-strom-650-abs-2012-honda-crossrunner-4.jpg

 

info για το αναμενόμενο sbk της Ducati (Super Quadrata 2012)

http://s1.visordown.com/uploads/images/original/38628.jpg

http://goo.gl/2gDZX http://goo.gl/zjnqs

 

 

Νέα BMW GS 1250

http://inlinethumb15.webshots.com/49614/2411745480101635583S600x600Q85.jpg

http://rides.webshots.com/photo/2411745480101635583EOyIGf

http://rides.webshots.com/photo/2621346360101635583VURzeA

http://rides.webshots.com/photo/2656008780101635583aFskoa

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Το πιο πετυχημένο σε Ευρώπη και Ασία, 125άρι supersport, επιστρέφει δυναμικά και ανανεωμένο στο έπακρο!!!

 

Σχεδιαστικά…

Και πάλι το μικρότερο μέλος της οικογένειας CBR ακολουθεί τις σχεδιαστικές γραμμές του λίγο μεγαλύτερου… “αδελφού”, του CBR 250 που με τη τη σειρά του παραπέμπει στο κατά πολύ μεγαλύτερο νέο VFR 1200F.

http://images.passionperformance.ca/photos/0/5/7/057719_2011_Honda_CBR125R.jpg

Πρακτικά δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι αποτελεί ένα ίδιο και απαράλλακτο CBR 250, το οποίο διαθέτει όμως τα μισά κυβικά. Οι μεγάλες διαφορές εντοπίζονται σε σχέση με τον προκάτοχο του στο νέο πλαίσιο, την πιο άνετη και μεγαλύτερη θέση οδήγησης, τις μεγαλύτερες διαστάσεις, τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, το ολόσωμο (επιτέλους) fairing, αλλά και το νέο ψηφιακό πολυόργανο κάτω από αυτό.

 

Χρωματικά, θα το βρείτε σε μαύρο, συνδυασμό κόκκινου-μπλε-λευκού και σε… “Terra Silver”, δηλαδή συνδυασμό γκρι-πορτοκαλί, που νομίζω θα έχει και την περισσότερη…”πέραση” . Για άλλη μια φορά πάντως, η μοτοσικλέτα δείχνει μεγαλύτερη από αυτό που πραγματικά είναι…

 

Μηχανικά…

Βασικά πρόκειται για το ίδιο μοτέρ αλλά με διαφορετικές ρυθμίσεις που αποσκοπούν στην οικονομία αλλά και την καλύτερη απόδοση σε καθημερινή χρήση.

Ο κινητήρας λοιπόν παραμένει ο γνωστός μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο. Αλλά για να εμφανίσει τη μέγιστη ροπή πιο χαμηλά κατά 250rpm έχει συμβιβαστεί. Μειωμένη κατά 0,27hp ιπποδύναμη και μειωμένη κατά 0,02kgm ροπή σε σχέση με το παρελθόν, είπαμε οικονομία και αυτονομία, στις οποίες συντελεί και το πιο μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου στα 13 λίτρα πλέον.

http://www.lerepairedesmotards.com/img/actu/2010/nouveaute/nouveaute-honda-cbr-125-r-2011-noir_hd.jpg

 

Έτσι η τελική ιπποδύναμη είναι στους 13.1 ίππους στις 10.000 rpm και η ροπή στα 1.06 kgm στις 8.000 rpm.

Όλο αυτό τοποθετείται σε ένα χαλύβδινο πλαίσιο δύο δοκών πεντάγωνης διατομής. Έπειτα, σχετικά με την ανάρτηση, τα νέα είναι πάλι θετικά. Μεγαλύτερες διαδρομές με την μπροστινή να είναι στα 120mm και 126mm πίσω. Στα φρένα δεν έχουμε καμιά αλλαγή, με το μπροστινό μονό δίσκο να είναι στα 276mm και δαγκάνα 2 εμβόλων και πίσω πάλι δίσκο στα 220mm με ένα όμως έμβολο. Τέλος μια από τις καλύτερες τελευταίες αλλαγές, είναι οι μεγαλύτεροι τροχοί, που εγγυώνται και καλύτερη συμπεριφορά και έλεγχο, με τις νέες 5άκτινες ζάντες με το πέλμα να είναι στις 2.5 ίντσες μπροστά και στις 3.5 ίντσες πίσω. Γενικότερα, έχει υπάρξει αλλαγή στη συνολική γεωμετρία της μοτοσικλέτας, η οποία δείχνει πια πιο ώριμη μα και ανανεωμένη.

 

 

................................................................................................................................................................................................

 

Στην παρουσίαση της «Χρυσής» F3 προχώρησαν οι άνθρωποι της MV Agusta δίνοντας συλλεκτικό τόνο στη νέα τους supersport πριν καλά-καλά περάσει στην παραγωγή. Το μοντέλο θα παραχθεί σε ένα ιδιαίτερα περιορισμένο αριθμό για αναβάτες με βαθιά πορτοφόλια…

Οι Ιταλοί θα ξεκινήσουν τελικά την παραγωγή της νέας μοτοσικλέτας τέσσερις μήνες νωρίτερα από τα αρχικά τους σχέδια και σύμφωνα με την εταιρία οι πρώτες μοτοσικλέτες θα βρίσκονται στους ευρωπαϊκούς δρόμους στα τέλη του 2011. Η τιμή της βασικής έκδοσης παρουσιάζεται αρκετά ελκυστική για μοντέλο της MV Agusta και δεν θα υπερβαίνει στην Ευρώπη τα 11.900 ευρώ. Όσο για την έκδοση Serie Oro που θα παραχθεί συνολικά σε 200 αντίτυπα η τιμή της θα ανέρχεται κοντά στα απαγορευτικά για τον μέσο αναβάτη 25.000 ευρώ! Για αυτό το τελευταίο δεν έχει γίνει ακόμη επίσημη δήλωση από την MV Agusta. Οι λεπτομέρειες που διαχωρίζουν την ειδική έκδοση από την «απλή» μοτοσικλέτα είναι αρκετές με το χρυσό χρώμα να έχει την τιμητική του και να εμφανίζεται σε ουκ ολίγα σημεία της F3, όπως πλαίσιο, ζάντες, αλυσίδα και αναρτήσεις. Οι τελευταίες ανήκουν στην Ohlins με τα αμορτισέρ του τιμονιού και του πίσω τροχού να προέρχονται από τη σειρά ΤΤΧ με το πιρούνι να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο. Σε διάφορα σημεία της μοτοσικλέτας, όπως στις απολήξεις της εξάτμισης και το εμπρός φτερό, κάνουν την εμφάνισή τους και τα ανθρακονήματα, ενώ η μοναδικότητα του μοντέλου ενισχύεται από την αριθμημένη πλακέτα που έχει τοποθετηθεί στην πάνω πλάκα του πιρουνιού. Στο τομέα των φρένων η F3, με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 675 κ.εκ. και 135 ίππων, φέρει επίσης αρκετές αλλαγές, αφού έχουν χρησιμοποιηθεί αγωνιστικοί δίσκοι και ακτινικά τοποθετημένες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo. Τέλος, τόσο τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ όσο και οι βάσεις έχουν κατασκευαστεί από billet αλουμίνιο. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα δεν φέρει τροχούς μαγνησίου, όπως οι υπόλοιπες Oro της MV Agusta αλλά αλουμινίου. Όσοι πιστοί προσέλθετε. Οι υπόλοιποι από εμάς μπορούμε να ζήσουμε και με την…απλή F3

 

http://img197.imageshack.us/img197/3228/mvagustaf3serieorooffic.jpg

 

http://img824.imageshack.us/img824/3228/mvagustaf3serieorooffic.jpg

 

http://img62.imageshack.us/img62/3228/mvagustaf3serieorooffic.jpg

http://img638.imageshack.us/img638/3228/mvagustaf3serieorooffic.jpg

http://img577.imageshack.us/img577/3228/mvagustaf3serieorooffic.jpg

http://img801.imageshack.us/img801/3228/mvagustaf3serieorooffic.jpg

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/86567.asp

 

http://allaboutbikes.gr/?p=4161

 

http://www.motoreport.gr/news/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B1/special-edition-mv-agusta-f3-%E2%80%9Cserie-oro%E2%80%9D

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν οδηγιέται η Duc του Γιατρού....

Διαβάστε εδώ ενα αναλυτικό άρθρο: http://goo.gl/JRQBh

 

http://motogp-site.com/wallpapers/2011/ducati-gp11/ducati-gp11-wallpaper-2011-18.jpg

 

Motorbike Drifts, Powerslides and Stuff - MotoGp Superbike sliding etc

http://www.youtube.com/watch?v=oAhwHquOeQE&feature=player_embedded

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Κατασκοπεία: νέο πλαίσιο Ducati

 

http://www.msfree.gr/photos2010/rossif29_big.jpg

 

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/87007.asp

http://www.msfree.gr/ms.php?id=23097

Link to comment
Share on other sites

http://img824.imageshack.us/img824/3228/mvagustaf3serieorooffic.jpg

Το πιο όμορφο ψαλίδι που έχει φορεθεί ποτέ σε μοτοσυκλέτα. Απλά αριστούργημα. Γενικά η χρυσή F3 είναι ένα έργο τέχνης από τα λίγα. Μακάρι να είχα την οικονομική άνεση και ας έπαιρνα την απλή F3.

Link to comment
Share on other sites

Tα ηλεκτρικά μοντέλα της BMW http://goo.gl/KiyJ4

 

http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/09/bmw-husqvarna-22011-09-13-800-8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το R1 θέλει ριζική αλλαγή στην εμφάνιση, εάν το 04-08 δεν είχε τις εξατμίσεις στον **** θα ήταν απο τα ωραιότερα μηχανάκια.
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι σε τριλημμα για μικρό on/off με κύρια χρήση εντός πόλης στα 650cc.....

 

1.Το καινούριο GS650

 

http://i9.photos.scar.gr/1515/1515975_1_b.jpg

 

2.Kawasaki Versys

 

http://i10.photos.scar.gr/694/694638_1_b.jpg

 

3.Tο καινούριο V-Strom το οποιο ακόμα δεν έχει ερθει....

 

http://www.maskriders.com/wp-content/uploads/2011/07/2012-Suzuki-V-Strom-650-ABS-7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η νέα Superbike της Ducati θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο WSBK το 2013 http://goo.gl/1ZF7Q

 

http://www.msfree.gr/photos2010/1199panigalef3_big.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τρομερά ενδιαφέρουσα η νέα πρόταση της Honda. Είναι υβρίδιο μοτοσυκλέτας-σκούτερ με τα πλεονεκτήματα των δύο κόσμων. Αναμένω να δω και τα άλλα δύο μοντέλα με τον συγκεκριμένο κινητήρα-κιβώτιο. Μία βδομάδα έμεινε μέχρι την έναρξη της έκθεσης EICMA.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νέα MV Agusta F4R Corsa Corta http://goo.gl/vadc0

 

http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/390/NEWS/gagu710111.jpg

 

Τeaser video του νέου Kawasaki ZZR1400 http://www.autofree.gr/photos2010/zzr14002012w202_big.jpg

 

http://www.autofree.gr/photos2010/zzr14002012w202_big.jpg

 

http://www.mrbike.gr/website/Street/Kawasaki-ZZR-1400-2012-%E2%80%93-Official-Video.html

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
τελεια με προλαβε και είμουν έτοιμος για το 300

 

Eγώ είχα καταλήξει μεταξύ yamaha xmax ή SR Max (aka Nexus)....αλλά θα περιμένω να δοκιμάσω και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία και τα 2 άλλα με τους δρόμους που έχουμε πρέπει να κοιταμε scooter με μεγαλύτερους τροχούς

Στο καινούριο beverly έχουν βάλει μικρότερο τροχό από το προηγούμενο.Ειναι με διαφορά το πιο ασταθές scooter στην αγορά στα πολλά χιλιόμετρα.Εκανα test drive σχεδον ολα τα scooter στα 300cc.People Gt,Scarabeo,SH,Citycom...ΧMax και SRMax έχουν το πιο σπορ στήσιμο.

Link to comment
Share on other sites

χμ... εγω είχα μείνει στο παλιο καλό μπεβερλι, και το 350 ίδιο τροχό με το 300 φοράει?

 

http://scooternet.gr/?p=8103

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...