sakiss Δημ. October 23, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 (edited) R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=DDrgoEvQtTA Καλό ταξίδι αφάνα http://goo.gl/TRmWT http://motobet.files.wordpress.com/2011/03/marco_simoncelli.jpg http://img703.imageshack.us/img703/7252/markon.jpg Edited October 23, 2011 by sakiss Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkis_7 Δημ. October 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 το ακουσα πριν λιγο και εμεινα..πραγματικα κριμα....τι να πει κανεις... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pgetsopoulos Δημ. October 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 ειμαι συγκλονισμενος απο το πρωι... καλο ταξιδι μαρκο... Παράθεση Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy: Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wicker Δημ. October 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 κρίμα!! ήταν ακόμη τόσο νέο το παιδί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. October 23, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 http://img856.imageshack.us/img856/3870/uc1ew.jpg http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/302931_187114148034621_187089174703785_416235_763428965_n.jpg http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/312824_187109081368461_187089174703785_416230_1488849017_n.jpg http://www.youtube.com/watch?v=rMAF9JlZ6bk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nek46 Δημ. October 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 Δυστυχώς, ο Ψηλός δεν είναι πια ανάμεσά μας. Εφυγε για να συναντήσει τον Σόγια Τομισάβα, τον Νταϊτζίρο Κάτο και την υπόλοιπη παρέα των αδικοχαμένων αναβατών εκεί ψηλά, στους ουρανούς. Καλο ταξιδι marco να πετας ψηλα οπως εκανες παντα. Παράθεση hell was full so i came back. Forza scuderia ferrari forza valentino rossi htc 3470 htc trophy htc desire x htc sensation HTC ONE m7 m8 m9 nougat ICE rom htc mini hd ROM EΚΔΟΣΗ 3.50. ΒΥ ΝSOURM with cookiehome tab htc u ultra custom rom lineageOS Android 12 by tarkzim Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. October 23, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 (edited) Eνα πολυ ωραίο αρθρο: http://goo.gl/mDBaq Edited January 31, 2012 by sakiss Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. October 24, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2011 (edited) ΒΕVERLY 350: ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pCeV-PVQVwY 330 κυβικά και 33,3 ίπποι, ιμάντας κάθε 20.000 χιλιόμετρα, βαλβίδες κάθε 40.000 χιλιόμετρα, χαμηλή κατανάλωση 3,3 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα Φωτιά έχουν πάρει “τα Ιντερνέτ” – όπως λέει η θειά μου… – μετά τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Piaggio Beverly 350 SportTouring που έδωσε στη δημοσιότητα πρόσφατα η Piaggio. Με το ενδιαφέρον του κοινού να είναι μεγάλο, και ειδικά στην Ελλάδα όπου το Beverly ήταν και είναι ένα από τα πιο αγαπημένα και ευπώλητα σκούτερ, κάθε νέα πληροφορία είναι “χρυσάφι”. Ιδού λοιπόν μερικές πληροφορίες παραπάνω. Το μεγαλύτερο ιταλικό περιοδικό μοτοσυκλέτας το MOTOCICLISMO, που πολύ συχνά οδηγεί ιταλικές μοτοσυκλέτες και σκούτερ πολύ νωρίτερα από όλους τους άλλους δημοσιογράφους, οδήγησε κατ’ αποκλειστικότητα το νέο Piaggio Βeverly 350 SportTouring (προσέξτε τις λέξεις Sport Touring η Piaggio, τις γράφει κολλημένες μεταξύ τους!). Στους λόφους της πόλης Σιένα κοντά στο Σάν Τζιμινιάνο ο δοκιμαστής του περιοδικού οδήγησε το καινούργιο Beverly με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα των 33.3 ίππων. Θυμηθείτε ότι το Piaggio Beverly 300, απέδιδε 22,4 ίππους, άρα σίγουρα η διαφορά απόδοσης θα είναι μεγάλη στο δρόμο. O ιταλός δοκιμαστής δήλωσε ότι εκτός των άλλων, το σκούτερ είναι ευέλικτο και πολύ σταθερό και φωτογραφήθηκε στους λόφους της Τοσκάνης, για να δημοσιευτεί η δοκιμή του Beverly στο τεύχος Νοεμβρίου του Motociclismo. To αστείο είναι ότι ο δημοσιογράφος αυτός ανέβασε κι ένα προσωπικό βιντεάκι στο You Tube, μετά τη δοκιμή του, το οποίο κατέβασε πολύ σύντομα άρον-άρον, γιατί προφανώς υπήρχε ζήτημα εμπάργκο από την Piaggio. Τα πιο πρόσφατα νέα που αποκαλύφθηκαν για το “350” είναι κατ΄ αρχήν ότι δεν είναι 350 κ.εκ. , αλλά 330 κ.εκ. Οι αισθητικές παρέμβασεις στο νέο Beverly 350, σε σχέση με το Beverly 300 είναι: Το χρώμα του καλύμματος της σέλας Η σχεδίαση των πεντάμπρατσων ζαντών ελαφρού κράματος Το χρώμα των εσωτερικών πλαστικων της ποδιάς Τα νέα σατινέ χρώματα του σκούτερ Επίσης το παρμπρίζ διατίθεται μέσα στον στάνταρ εξοπλισμό Το Piaggio Beverly που είναι πρώτο σκούτερ σε πωλήσεις στην Ελλάδα και δεύτερο στην Ιταλία, πίσω από το Honda SH 300i και ακόμα πιο πολλές διαφορές βρίσκονται κάτω από τα “ρούχα” του, τα πλαστικά του. Ο κινητήρας των 330 κ.εκ. αποδίδει σύμφωνα με την Piaggio 33,3 ίππους και μένει το Νοέμβριο να δούμε πόσους θα βγάλει στο δυναμόμετρο του περιοδικού. Το σημαντικό είναι πως έχει γίνει προσπάθεια να μειωθεί το κόστος συντήρησης του σκούτερ. Μερικά παραδείγματα; Αλλαγή ιμάντα – κάθε 20.000 χιλιόμετρα Λάδι κινητήρα κινητήρα – κάθε 10.000 χιλιόμετρα Ρύθμιση βαλβίδων κινητήρα – κάθε 40.000 χιλιόμετρα! Όλα τα παραπάνω αποτελούν ρεκόρ για την κατηγορία, στα οποία προστίθεται και η κατανάλωση καυσίμου, που ανακοινώνεται από την Piaggio στα 1 λίτρο για κάθε 30 χιλιόμετρα. Mε δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ χωράει 13 λίτρα, αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία ανεβαίνει στα 300 χιλιόμετρα. Με δεδομένη την αύξηση της ιπποδύναμης κατά 10 περίπου ίππους (αύξηση 30%) το πίσω λάστιχο είναι φαρδύτερο στα 150/70. Όπως είχαμε γράψει και στο προηγούμενο νέο θα υπάρξουν δύο εκδόσεις Piaggio Beverly 350 SportTouring. Μία βασική έκδοση, με συνδυαζόμενα φρένα που θα κοστίζει 5.100 ευρώ στην Ιταλία και μία έκδοση με ABS και ASR που θα κοστίζει 5.600 ευρώ στην Ιταλία. ABS σημαίνει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών κατά την επιβράδυνση και το ASR είναι ένα σύστημα που δεν επιτρέπει στον πίσω τροχό να γλιστρήσει (βλ. σπινάρισμα) κατά την απότομη επιτάχυνση. Το ΑSR μπορεί να ενεργοποιηθεί/απενεργοποιηθεί από διακόπτη που βρίσκεται στο τιμόνι, σε περίπτωση που θελήσει ο αναβάτης, για παράδειγμα σε ξεκίνημα σε ανηφόρα ή χωματόδρομο, κ.λπ. Μια ευχάριστή σύμπτωση πρέπει να αναφέρουμε εδώ, ότι καθώς γραφόταν αυτό το νέο και ψάχναμε για νέες πληροφορίες, ανακαλύψαμε τυχαία το επίσημο video της Piaggio που αφορούσε στο Beverly 350, το οποίο μόλις είχε ανέβει στο Διαδίκτυο. Όπως όλοι γνωρίζουμε κυρίες και κύριοι το Internet έχει απίστευτη αμεσότητα… http://scooternet.gr/?p=8103 Edited October 24, 2011 by sakiss Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. October 25, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2011 (edited) ΒΕVERLY 350: Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ http://scooternet.gr/?p=8192 http://scooternet.gr/?p=11074 Edited January 31, 2012 by sakiss Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. August 9, 2012 Author Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2012 Τελειωμένη υπόθεση ο Rossi στην Yamaha; http://www.motograndprix.gr/h/image.ashx?w=650&h=450&s=1&p=gmcms/media/_2012/TELEYTAIA%20NEA/08_AUGOUSTOS/0938_P10_Rossi_box.jpg Σύμφωνα με την Sportmediaset, ο Valentino Rossi έχει υπογράψει δυο χρόνια συμβόλαιο με την Yamaha και η συμφωνία αυτή θα ανακοινωθεί και επίσημα την ημέρα του Δεκαπενταύγουστου, που είναι εθνική εορτή και στην γειτονική μας χώρα. Την ίδια μέρα που πριν δύο χρόνια ανακοινώθηκε η μετακίνησή του στην Ducati! Μετά από μήνες γεμάτους φήμες και εικασίες, κατά την διάρκεια των οποίων είδαμε τον Lin Jarvis να μαλακώνει την αρχική άτεγκτη στάση του, αλλά και σας πληροφορήσαμε για τις διαβεβαιώσεις του Προέδρου της Dorna, ότι ο Rossi θα είναι του χρόνου σε ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα… Αφού είδαμε τον Lorenzo να τον καλωσορίζει με έμμεσο τρόπο, εν τέλει, ο Rossi επιστρέφει και πάλι στον κατασκευαστή από την Iwata, με λιγότερα λεφτά απ’ ότι στο παρελθόν, με τη φήμη του να έχει δεχτεί ένα πλήγμα από την παρουσία του στην Ducati, αλλά κυρίως με το γεγονός ότι θα είναι δεύτερο όνομα πίσω από τον νεότερο και πρωτοπόρο στην βαθμολογία, Jorge Lorenzo. Και όλα αυτά στην προσπάθειά του να κλείσει την καριέρα του με έναν αξιοπρεπή τρόπο, σε μια αξιοπρεπή μοτοσυκλέτα… Έτσι, το γεγονός αυτό αφήνει την εταιρεία του Borgo Panigale με δυο επιλογές για τον δεύτερο αναβάτη, δίπλα στον Hayden: είτε τον Crutchlow, είτε τον Dovizioso που θα διεκδικήσει και αυτός μια θέση σε εργοστασιακή ομάδα. Το ενδιαφέρον θα είναι να δούμε αν ο τελευταίος θα αποδεχτεί μια προσφορά από την Ducati, καθώς πριν λίγο καιρό – όπως είχαμε γράψει – ήταν αυτός που δήλωνε ότι «αν θέλεις να κερδίζεις, δεν μπορείς να είσαι στην Ducati!» http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=11869 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.