Jump to content

DVD-RECORDER...ευτράπελο με την εγγύηση


just_me2005
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πριν κανά 20ήμερα πήγα σε ένα Multirama το φορητό υπολογιστή μου με την εγγύηση γιατί το DVD recorder του δεν δούλευε σωστά (για την ακρίβεια δεν αντέγραφε)… Ρώτησα τον άνθρωπο του service πότε θα είναι έτοιμο και του είπα ότι δεν θέλω να χαθούν τα αρχεία μου. Αυτός μου είπε ότι στη χειρότερη περίπτωση (εάν χρειαστεί να πάει Αθήνα) θα πάρει 15 μέρες και ότι δεν θα χαθούν τα αρχεία επειδή θα κάνει backup σε περίπτωση format ή σε περίπτωση που φύγει για Αθήνα. Περνάνε 2 εβδομάδες (14 μέρες) και με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι τελικά πράγματι έχει πρόβλημα το αντιγραφικό, συγκριμένα μου είπαν ότι έχει πρόβλημα μόνο όταν γράφω σε –R και ότι στα +R δουλεύει μια χαρά, και εάν επιθυμώ να φύγει για Αθήνα (εάν έχουν το θεό τους δηλαδή!!! 15 μέρες μετά και το laptop ήταν ακόμα στο κατάστημα για να το ελέγξουν αυτοί:(). Παρόλα αυτά εγώ το πήρα ψύχραιμα και όταν με ρώτησαν εάν θέλω να φύγει Αθήνα τους είπα όχι (βλέπετε περίμενα να είναι έτοιμο μέσα σε 15 μέρες και όχι να χρειαστεί να περιμένω ίσως και άλλες τόσες μέρες για να γυρίσει από Αθήνα. Και το χρειαζόμουν γιατί είχα αρχεία μέσα τα οποία έπρεπε να χρησιμοποιήσω άμεσα και το συγκεκριμένο πρόβλημα μπορούσε να περιμένει). Έτσι τους είπα ότι θα στείλω κάποιον να το πάρει μέσα στις επόμενες μέρες (εγώ είχα φύγει για το μέρος που σπουδάζω και δεν μπορούσα να πάω ο ίδιος να το πάρω). Ο άνθρωπος από το service με ενημέρωσε ότι χρειάστηκε να κάνει format για να τσεκάρει το πρόβλημα αλλά κράτησε backup και έτσι δεν ανησύχησα. Πήγε λοιπόν σήμερα το πρωί ο πατέρας μου στο κατάστημα, πήρε το laptop και του ζήτησαν 80ευρώ!!!! Και τώρα πραγματικά έρχομαι στο σημείο που τα έχω πάρει άγρια. Γιατί ζήτησαν 80 ευρώ από την στιγμή που δεν διόρθωσαν το πρόβλημα μου και το μόνο που έκαναν ήταν να με ταλαιπωρήσουν για 15 μέρες:mad:?? Από τα λίγα που μου είπε ο πατέρας μου στο τηλέφωνο, γιατί δεν έχει ιδέα από υπολογιστές, έχω την αίσθηση ότι με χρέωσαν για το format-backup. Ένα format-backup το οποίο δεν ζήτησα εγώ (απλά είχα πει ότι δεν θέλω να χάσω τα αρχεία μου).Αυτοί μπήκαν στην διαδικασία να κάνουν format για να διορθώσουν το πρόβλημα με το DVD-recorder (το οποίο πρόβλημα ποτέ δεν διορθώθηκε βέβαια και εγώ ακόμα αναρωτιέμαι γιατί κάποιος κάνει format για ένα τεχνικό πρόβλημα και όχι software).

 

Τα έχω πάρει πραγματικά γιατί με χρέωσαν για κάτι που δεν είχα ζητήσει (ποτέ δεν ζήτησα να μου κάνουν format). ΕΛΕΟΣ δηλαδή:mad:, εάν ήθελα format-backup θα καθόμουν να το κάνω στο σπιτάκι μου που είναι και τσάμπα. Το μόνο που ήθελα είναι να διορθωθεί το πρόβλημα στο DVD-Recorder, που στην τελική το καλύπτει η εγγύηση (το ρώτησα κιόλας πριν τον δώσω τον υπολογιστή για να είμαι και σίγουρος).

 

Τώρα σκέφτομαι να στείλω τον πατέρα μου την Δευτέρα από το κατάστημα και εάν χρειαστεί να μιλήσω μαζί τους τηλεφωνικά για να ζητήσω εξηγήσεις και τα χρήματα πίσω φυσικά. Εσείς τι πιστεύεται; Πρέπει να ζητήσω τα χρήματα πίσω ή είμαι λάθος;Όποιος έχει λίγο χρόνο και δεν βαριέται να μου απαντήσει ας μου πει την γνώμη του.Ευχαριστώ πολύ.

 

Ps: Κοίταξα να δω πόσο έχουν τα DVD-Recorders και συνειδητοποίησα πως εάν δεν είχα χρησιμοποιήσει την εγγύηση και είχα αγοράσει ένα καινούριο, δεν θα χρειαζόταν να περιμένω 15 μέρες, θα είχα διορθώσει το πρόβλημα μου, και δεν θα έδινα 80 ευρώ χωρίς λόγω αλλά 30 ευρώ για ένα καινούριο DVD-Recorder…ΕΛΕΟΣ!!!:(:(:mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

και φυσικα να ζητήσεις τα χρήματα πίσω ΔΕΝ είναι λάθος !

και να ''απειλήσεις'' με καταγγελία στην "προστασια καταναλωτη" και να κανεις κιολας!

Link to comment
Share on other sites

Όταν μια συσκευή παρουσιάζει περίεργα σφάλματα, αυτά, προέρχονται συνήθως από το software (γράφει τα +R λχ και όχι τα -R).

 

Το format είναι η καλύτερη και γρηγορότερη λύση για software προβλήματα που διαθέτει μια εταιρία με ανεκπαίδευτο προσωπικό (αποψή μου) για τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν σε ένα απλό χρήστη. Μη γνωρίζοντας την υφή του προβλήματος, ένας ανεκπαίδευτος τεχνικός μπορεί να "χάσει" αρκετές εργατοώρες για να λύσει κάποιο πρόβλημα για το οποίο δεν θα πληρωθεί κιόλας (περίπτωση εγγύησης), ενώ το με τη "λύση" του format, σε συγκεκριμένη ώρα ο "τεχνικός" έχει τελειώσει και θα πληρωθεί κιόλας (το format είναι μια διαδικάσια που είναι πάντα εκτός εγγύησης).

 

Εγώ στη θέση σου θα τους έλεγα ότι:

 

  1. Δεν ζήτησα format - το format δεν έγινε σε συνενόηση με εμένα, άρα δεν πληρώνω format.
  2. Εφόσον η εγγύηση μου είναι Labour&Materials (εργατικά και υλικά) απαιτώ να μην πληρώσω τίποτα εφόσον δεν υπάρχει απόδειξη ότι εγώ προξένησα την εν λόγω βλάβη (μπορεί να προξενήθηκε από κάποιο update εν καιρώ που σημαίνει αστοχία υλικού και φυσικά δεν ευθύνεται ο πελάτης αλλα η εταιρία που πρέπει να παρέχει το συγκεκριμένο hotfix - τί θα γίνει στην περίπτωση που ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα λόγω του update; ). - Το κόστος να αποδείξουν οτι εγώ φταίω είναι μεγαλύτερο σε τέτοιες περιπτώσεις (99%) από τα χρήματα που σου ζητάνε.
  3. Να μου επιστρέψουν μαζί με τα αρχεία μου τα:
    α) Address book του Outlook express (αυτό το πέρνεις backup με το χέρι, ένας "ανεκπαίδευτος" δεν το πέρνει, και το σημαντικότερο με απλό copy των φακέλων του OE δεν επανέρχεται ;-) )
    β) το προσωπικό πιστοποιητικό κρυπτογράφησης που είχε ο υπολογιστής μου γιατι το χρειάζομαι για να αποκρυπτογραφήσω ορισμένα αρχεία που είχα κρυπτογραφημένα στο USB Flash Drive μου ;-) διαφορετικά δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησής τους.

 

Για την τρίτη περίπτωση έχω φροντίσει από πρίν πάντα ο υπολογιστής να περιέχει πιστοποιητικό κρυπτογράφησης (καθώς να κρατάω σε 5 μεριές το backup του) καθώς και επαφές στο Address book του Outlook Express (συνήθως μια copy των επαφών μου που έχω και στο κινητό).

Wherever you go, no matter what the weather, always bring your own sunshine.....
Link to comment
Share on other sites

thanks Ace gia tin voithia...se ligo etoimazomai na xtupisw tilefwno..

entometaksi molis elava to laptop me courier kai paratirisa oti mou exoun xwrisei to skliro mou disko se 2 kommatia.To klasiko pou eixa kai prin to dwsw (to opoio twra einai adio) kai ena akoma (DadaD: pou exei mesa ta arxeia apo to backup)sto sunolo mou kanoun ta 80GB pou eixa prin ston ena monaxa...

Mhpws kserei kanenas pws mporw na kanw to skliro mou pali enan,opws htan prin?Thx..

ps:ekneurizomai giati kai plirwsa kai prepei twra na ksanaegatastisw ola ta programata pou eixe to laptop prin ton dwso sto katastima:mad:

Link to comment
Share on other sites

Ace η εγγύηση των Multirama είναι σίγουρα Labour&Materials?Δηλαδή στο 2 εννοείς οτι πρέπει να τους πω οτι δεν φταίω εγώ για την βλάβη αλλά κάποιο update (το hotfix τι είναι???Ντρέπομαι που είμαι τόσο άσχετος!!!!)και έτσι αυτοί υποχρεώνονται να θεωρήσουν όλη την δουλειά τους εντός εγγύησης, άρα ΔΩΡΕΑΝ,σωστά;

Ace ean mou exoun perasei ta Address book του Outlook express kai to προσωπικό πιστοποιητικό κρυπτογράφησης που είχε ο υπολογιστής που ακριβώς πρέπει να βρίσκονται τώρα μέσα στον υπολογιστή?Ρωτάω για να μην τους κράξω άδικα για αυτά και τελικά μου τα έχουν περάσει (τελικά πήρα τηλέφωνο αλλά το τμήμα service είχε κλείσει για σήμερα:()

 

Ps:Με το δήθεν φορμάτ που μου έκαναν δεν θα έπρεπε να είχαν περάσει και μερικά στοιχειώδη προγράμματα (αφού υποτίθεται πως πληρώνω για φορμάτ όπως λένε!!!!!!!),όπως τα Office για παράδειγμα που κάνουν αισθητή την απουσία τους μετά το format που μου έκαναν;;;

Link to comment
Share on other sites

Για το 2 δεν γνωρίζω τι εγγύηση δίνουν τα Multirama στα Laptop τους.

 

Εννοώ πως εσύ πήρες το Laptop, και το DVD δεν δούλευε εξ αρχής (DoA) ή "χάλασε" μετά από update (στην περίπτωση που στο φτιάχνανε με format). Σε καμία από τις δυο περιπτώσεις δεν φταις. Πιό συγκεκριμένα αν κάποιο update δημιουργεί πρόβλημα σε κάποια συσκευή (της αλλάζει τη συμπεριφορά για οποιοδήποτε λόγο), το λογικό είναι να η εταιρία που υποστηρίζει τη συσκεύη οφείλει να δώσει οδηγία εως ότου να προχωρήσει σε διώρθωση (hotfix). Αν το πρόβλημα είναι hardware σαφώς και δεν φταις εφόσον δεν υπάρχουν εμφανή σημεία κάκωσης της συσκευής...

 

Αν δεν είχες επαφές στο outlook express τότε δεν μπορείς να τους "κράξεις". Αν τα windows που διαθέτει ο υπολογιστής σου είναι XP Pro, τότε το προσωπικό κλειδί βρίσκεται στη registry και πρέπει να το κάνεις extract με ένα add-in του Microsoft Management Console :-) στην περίπτωση που έχεις κάνει έστω και μια φορά encrypt κάποιο φάκελο (Δημιουργείται αυτόματα).

 

Όσο για το format που πλήρωσες, η απάντηση είναι όχι. Τα προγράμματα που συνήθως εγκαθίστανται μετά από format είναι οι οδηγοί (drivers των συσκευών), και ό,τι άλλο πρόγραμμα συνοδεύει τον υπολογιστή (αντιγραφικό, dvd-player) στην περίπτωση που τους παραδώσεις και τα CD του υπολογιστή. To πακέτο Microsoft Office διατείθεται επί πληρωμή και μια εταιρία σωστά κάνει και δεν στο εγκαθιστα. Από εκεί και πέρα τι κάνει ο καθένας στο σπίτι του είναι δικό του θέμα.

 

Καλό είναι που σου έχουν χωρίσει το δίσκο σε 2 μέρη, μην στεναχωριέσαι. Στο δεύτερο μέρος θα αποθηκεύεις τα αρχεία σου σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνεις format το πρώτο :-). Προγραμματάκι για να πειράζεις τα partitions (merge extend κτλ) μπορείς να χρησιμοποιήσεις το partition magic.

Wherever you go, no matter what the weather, always bring your own sunshine.....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...