panos23 Δημ. May 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2007 Mετα απο πολυ ψαξιμο για καποιον που τον ενδιαφερουν κ οι επιδοσεις σε σχεση με το αυτοματο (σε μικρα πολης) : Citroen C2 1.6 VTR Sensodrive Mitsubishi Colt 1.3 AMT CZ3 Suzuki Swift 1.3 Auto Smart forfour 1.5 Auto Αλλιως Citroen C2 1.4 VTR Sensodrive Toyota yaris 1.3 MMT Ford fiesta 1.4 durashift corsa 1.2 easytronic grande punto 8v 1.4 daihatsu sirion auto 1.3 Σημερα επισης γυρισα κ απο την εκθεση αυτοκινητων.Πληροφοριες περι DSG για αυτην την γενια polo δεν υπαρχουν ακομα.Αφηστε που μονο ενας πωλητης στο περιπτερο της vw ηξερε για αυτη την προοπτικη.Ολοι οι αλλοι μακραν νυχτωμενοι. Οπως κ πολλοι αλλοι πωλητες απο ολες τις μαρκες γενικα με τα αυτοματα (πολλη ασχετοσυνη ρε γμτ) Παράθεση Η Λυδία όλων μας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
c00kiE Δημ. June 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 22, 2007 Έχω μια ερώτηση... Παρατηρώ ότι η κάθε εταιρία ονομάζει κάπως αλλιώς το αυτόματο κιβώτιο που διαθέτει... Πιο συγκεκριμένα η Toyota ονομάζει το δικό της αυτόματο κιβώτιο MMT....Μήπως ξέρει κανείς να μου πει τι σημαίνει και πως λειτουργεί το συγκεκριμένο αυτόματο κιβώτιο? Παράθεση 2 hearts are beating together, I'm in love I'm in love Is this forever and ever ?? I'm in love I'm in love Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount76533 Δημ. July 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 13, 2007 Ειτε αυτοματο ειτε manual ΠΑΝΤΑ υπαρχει συμπλεκτης. Απλα στο manual το πατας εσυ:) Φαντάζομαι εννοούσε το πεντάλ του συμπλέκτη και όχι τον μηχανισμό καθεαυτό. Κι εμένα μου φαίνεται απολίθωμα του παρελθόντος. Ιδιαίτερα όταν μάθαινα οδήγηση σκεφτόμουν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Γιατί να χρειάζεται να απασχολούμαι με απαλές χορευτικές κινήσεις για να ξεκινήσω το αυτοκίνητο, όταν ο συμπλέκτης ενός σειριακού κιβωτίου μπορεί να κάνει την διαδικασία αυτόματα και χωρίς κίνδυνο να σβήσει το αυτοκίνητο ή να ξεκινήσει απότομα? Στον προορισμό μου θέλω να πάω, όχι να κάνω τον χορευτή της λίμνης των κύκνων με τα πόδια μου :p. Καταλαβαίνω ότι οι χομπίστες της οδήγησης μπορεί να σκέφτονται διαφορετικά (και μερικοί χομπίστες των υπολογιστών κάποτε σνομπάριζαν τα γραφικά περιβάλλοντα εργασίας προτιμώντας την command line), αλλά για τους περισσότερους το χειροκίνητο κιβώτιο είναι απλώς μια άχρηστη επιβάρυνση. Παρότι στην πορεία έμαθα τον χειρισμό του χειροκίνητου κιβωτίου απροβλημάτιστα, δεν άλλαξα άποψη στο θέμα. Και τις EMS/XMS μνήμες είχα μάθει να ρυθμίζω στον υπολογιστή μου ανάλογα με τις ανάγκες κάθε προγράμματος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θεώρησα την έλευση των protected mode προγραμμάτων θετική εξέλιξη. Μια ακόμα ψήφος στα αυτόματα και σειριακά από εμένα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kp86 Δημ. July 14, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 14, 2007 parelava simera to neo mou opel corsa me easytronic imiautomato..kala ola ta lefta.eixa sinithisi me to c2 xeirokinito kai ayto mou fenete paixnidaki.poli omales alages,grigores exei kai epiloges opos sport xioni ktl..:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. July 15, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2007 Φαντάζομαι εννοούσε το πεντάλ του συμπλέκτη και όχι τον μηχανισμό καθεαυτό. Κι εμένα μου φαίνεται απολίθωμα του παρελθόντος. Ιδιαίτερα όταν μάθαινα οδήγηση σκεφτόμουν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Γιατί να χρειάζεται να απασχολούμαι με απαλές χορευτικές κινήσεις για να ξεκινήσω το αυτοκίνητο, όταν ο συμπλέκτης ενός σειριακού κιβωτίου μπορεί να κάνει την διαδικασία αυτόματα και χωρίς κίνδυνο να σβήσει το αυτοκίνητο ή να ξεκινήσει απότομα? Στον προορισμό μου θέλω να πάω, όχι να κάνω τον χορευτή της λίμνης των κύκνων με τα πόδια μου :p. Καταλαβαίνω ότι οι χομπίστες της οδήγησης μπορεί να σκέφτονται διαφορετικά (και μερικοί χομπίστες των υπολογιστών κάποτε σνομπάριζαν τα γραφικά περιβάλλοντα εργασίας προτιμώντας την command line), αλλά για τους περισσότερους το χειροκίνητο κιβώτιο είναι απλώς μια άχρηστη επιβάρυνση. Παρότι στην πορεία έμαθα τον χειρισμό του χειροκίνητου κιβωτίου απροβλημάτιστα, δεν άλλαξα άποψη στο θέμα. Και τις EMS/XMS μνήμες είχα μάθει να ρυθμίζω στον υπολογιστή μου ανάλογα με τις ανάγκες κάθε προγράμματος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θεώρησα την έλευση των protected mode προγραμμάτων θετική εξέλιξη. Μια ακόμα ψήφος στα αυτόματα και σειριακά από εμένα. Ακομα και οι χομπιστες πια, με τα καινουργια κιβωτια DSG, SMG, etc, αρχιζουν να τα συμπαθουνε! Σκεψου οτι τα 2 που αναφερα ειναι γρηγοροτερα στις αλλαγες απο οτι ενα manual.;) parelava simera to neo mou opel corsa me easytronic imiautomato..kala ola ta lefta.eixa sinithisi me to c2 xeirokinito kai ayto mou fenete paixnidaki.poli omales alages,grigores exei kai epiloges opos sport xioni ktl..:) Καλοριζικο και καλοταξιδο:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount76533 Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 Ακομα και οι χομπιστες πια, με τα καινουργια κιβωτια DSG, SMG, etc, αρχιζουν να τα συμπαθουνε! Σκεψου οτι τα 2 που αναφερα ειναι γρηγοροτερα στις αλλαγες απο οτι ενα manual.;) Πραγματικά, ιδιαίτερα γι'αυτά που ανέφερες, που είναι τα κορυφαία δείγματα του είδους, δεν έχω συναντήσει κανέναν που να τα οδήγησε και μην παραδέχεται την ανωτερότητά τους σε σύγκριση με χειροκίνητο. Ακόμα και ανάμεσα στους αφοσιωμένους οπαδούς της λογικής ότι ο συμπλέκτης αποτελεί προϋπόθεση για την "οδηγική απόλαυση"! To μόνο κακό ότι τα συγκεκριμένα είναι ταυτόχρονα ανάμεσα στα ακριβότερα του είδους (πχ στο VW Jetta GT των 170 ίππων ανεβάζουν την τιμή κατά περίπου 1.700 ευρώ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Xourxoulitsos Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 Στα πόλης πάντως έχουν πέσει αρκετά οι τιμές. Στο C1 συγκεκριμένα το αυτόματο στοιχίζει μόνο 600Ε παραπάνω.Αλλά διατίθεται μόνο στις 2 τελευταίες εκδόσεις. Και έχει και τα "αυτάκια" στο τιμόνι όταν το έχεις ημιαυτόματο για να αλλάζεις από εκεί ταχύτητες :D Πάντως, πάντα αναρρωτιόμουν γιατί να έχουμε τιμόνι και πεντάλ και όχι joystick! http://img294.imageshack.us/img294/2715/image0041lmso5.th.jpg Cool eh? Ελπίζω να δούμε σύντομα στην παραγωγή τέτοια μοντέλα (yeah right :p ) Παράθεση http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lastmanstand Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 Ακομα και οι χομπιστες πια, με τα καινουργια κιβωτια DSG, SMG, etc, αρχιζουν να τα συμπαθουνε! Σκεψου οτι τα 2 που αναφερα ειναι γρηγοροτερα στις αλλαγες απο οτι ενα manual.;) δεν υπαρχει τιποτα πιο γρηγορο εκτως απο το f1 της φερραρι τα smg απλα ειναι πολυ αισιοδοξα ως προς το χρονο αλλαγης ταχυτητων διοτι η φερραρι σου λεει κανει 0.3 συνολικο χρονο μηχανικα και αναδραση ενω η bmw λεει μονο μηχανικα δεν λεει ποση ωρα θα κανει το αμαξι να παρει μπρος.....οσο για τις αλλαγες ναι αμα το συγκρινεις με καποιον μεσο οδηγο σιγουρα αλλα αμα παρεις μια m5 με smg και μια m5 και χειροκινητο και ειστε και οι δυο κοντρακιδες θα δεις οτι η χειροκινητη θα σου ριξει στα αυτια και θα λες πως?.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 δεν υπαρχει τιποτα πιο γρηγορο εκτως απο το f1 της φερραρι τα smg απλα ειναι πολυ αισιοδοξα ως προς το χρονο αλλαγης ταχυτητων διοτι η φερραρι σου λεει κανει 0.3 συνολικο χρονο μηχανικα και αναδραση ενω η bmw λεει μονο μηχανικα δεν λεει ποση ωρα θα κανει το αμαξι να παρει μπρος.....οσο για τις αλλαγες ναι αμα το συγκρινεις με καποιον μεσο οδηγο σιγουρα αλλα αμα παρεις μια m5 με smg και μια m5 και χειροκινητο και ειστε και οι δυο κοντρακιδες θα δεις οτι η χειροκινητη θα σου ριξει στα αυτια και θα λες πως?.... Να το θεσω διαφορετικα. Παρε το GTI manual kai to GTI me DSG. Ειναι απλα γρηγοροτερο. Ειδικα το DSG ειναι αυτη τη στιγμη το κορυφαιο κιβωτιο στο κοσμο με 2 συμπλεκτες. Για να αλλαξει ταχυτητα χρειαζεται 8ms. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lastmanstand Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 8 ms και λες κορυφαιο? το smg κανει 0.3 και της φερραρι 0.17..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 8 ms και λες κορυφαιο? το smg κανει 0.3 και της φερραρι 0.17..... Μπορεις να μου πεις που βρισκεις αυτα τα νουμερα?:wacko: Διαβασε αυτο Μαλλον 80ms κανει το SMG kai to F1;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lastmanstand Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 εχω δει και απο το net και απο το Power.... το πρωτο smg ηταν στα 250ms η δευτερη στα 80 ms η τριτη που μπαινει στα m5/m6 ειναι στα επιπεδα της f1 της φερραρι δηλαδη στα κατω απο 1ms http://www.bmwclub.org.hk/smg2.htm οσο για το φερραρι δεν εχω την σελιδα πια αλλα μιλαμε για εποχες f355..... http://www.autozine.org/technical_school/gearbox/DSG.jpg καλο συστημα δεν λεω αλλα δυο συμπλεκτες προφανως ο ενας λογος ειναι να μην χρειαστει σερβις τοσο γρηγορα αλλα ειναι πολυ ωραια σκεψη αυτο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sv2 Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 Μιάς και έχω αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα πίσω από τα τιμόνια από Μ5 ,360 και F430 έχω να πώ ότι οι αριθμοί των ms στους χρόνους αλλαγής δεν μου λένε τίποτα.Δεν μπορώ να καταλάβω την διαφορά των 80ms από τα 150ms.Ολά κάνουν ταχύτατες αλλαγές που με τα χειροκίνητα σασμάν δεν θα πετύχεις ούτε μία στις 10. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 Και το SMG kai to F1 εχουν 1 συμπλεκτη. Το DSG εχοντας δυο, συμπλεκει την επομενη ταχυτητα ωστε να την εχει ετοιμη για αλλαγη. Εχεις δηλαδη 3η και εχει συμπλεξει τη 4η για αυτο το λογο κανει τις γρηγοροτερες αλλαγες απο οποιοδηποτε αλλο κιβωτιο. Το 1ms που λες δεν υπαρχει με τιποτα. Βεβαια εχει αλλα αρνητικα, οπως τα κατεβασματα μερικες φορες, και ξεκινημα η παρκαρισμα σε μεγαλες ανηφορες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lastmanstand Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 hey εγω βρηκα πληροφοριες γιατι αραγε το seleesspeed ειναι 250ms και λενε οτι ειναι περιπου 27 φορες αργοτερο απο το f1?..... το dsg ανεβαζει γρηγορα εως υπερβολικα γρηγορα αλλα εαν θελει για κατεβασμα πανω απο 400 ms τοτε εχεις χασει εαν το παρεις για κατι παραπανω απο την πολη... sv προσεξε δεν μιλαω για την συνολικη αποκριση του αμαξιου αλλα μονο για την μηχανικη(δηλαδη οχι για το ποσο θα κοψει την επιταχυνση ενα αμαξι με την αλλαγη) οπως και να εχει ειναι ενα συστημα ακριβως οπως επρεπε να ειναι ενα αυτοματο smooth soft αλλα τα κατεβασματα πρεπει να ειναι μπελας με αυτο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. July 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2007 Μιάς και έχω αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα πίσω από τα τιμόνια από Μ5 ,360 και F430 έχω να πώ ότι οι αριθμοί των ms στους χρόνους αλλαγής δεν μου λένε τίποτα.Δεν μπορώ να καταλάβω την διαφορά των 80ms από τα 150ms.Ολά κάνουν ταχύτατες αλλαγές που με τα χειροκίνητα σασμάν δεν θα πετύχεις ούτε μία στις 10. Τοτε θα γνωριζεις πολυ καλα απο την 360 πως κανει τις αλλαγες στο αυτοματο mode. Αυτο το "κλοτσημα" δε σε ενοχλει? Εχουμε την Quattroporte και στο αυτοματο παντα κλοτσαει. Οταν αλλαζω manual ειναι τελειο. Τα ms φυσικα και δε τα μετραω, και μη ξεχνας δε μπορω να συγκρινω το Golfaki με τη Maserati. H 3η της τζουτζουκας ειναι 6η στο TSi:lol: Αυτη τη στιγμη το DSG σηκωνει μεχρι 240-270 αλογα. Να συκγρινουμε τη Ferrari, M6, klp με τα VW??:wacko: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lastmanstand Δημ. July 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 17, 2007 εγω νομιζα πως μιλαμε για κιβωτια οχι για αμαξια..... το dsg καλο χρυσο και αγιο αλλα σε πιστα μεσα στο κατεβασμα θα τρωει τοσο χρονο που πιστευω θα ντραπει να ξαναμπει μεσα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. July 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 17, 2007 εγω νομιζα πως μιλαμε για κιβωτια οχι για αμαξια..... το dsg καλο χρυσο και αγιο αλλα σε πιστα μεσα στο κατεβασμα θα τρωει τοσο χρονο που πιστευω θα ντραπει να ξαναμπει μεσα To DSG ομως δε μπαινει σε super cars επομενως δεν υπαρχει λογος συγκρισης. Βεβαια αν συγκρινεις τα ιδια αμαξια manual με dsg τοτε η διαφορα υπερ του ειναι μεγαλη Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lastmanstand Δημ. July 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 17, 2007 αναλογα λενε οτι θα μπει σε μερικα λενε και οχι παντως το μονο σιγουρο ειναι τουλαχιστον απο τα τελευταια νεα οτι η gts εκδοση του Gtr θα εχει ενα style dsg αλλα θα εχει και ενα ακομη διαφορικο μεσα του για πιο γρηγορα κατεβασματα (εαν το παρουμε για σουπερκαρ καθως μπαινει στα σαλονια πορσε και φερραρι πια) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. July 17, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 17, 2007 Gts tou GTR??? Τι ειναι αυτο? Οσο αφορα τα κατεβασματα στο DSG συμβαινει επειδη εχει συμπλεξει την επομενη ταχυτητα ο 2ος συμπλεκτης. Επομενως οταν πατας γκαζι και εχεις 4η πχ, αντι εσυ να βαλεις 5η, βαλεις 3η, εφοσον δε περνας το οριο των στοφων θα σε αφησει με μια μικρη καθυστερηση. Αν το περνας απλα δε τη βαζει. Βεβαια για να ειμαι δικαιος το S3 του κολλητου μου, μου δινει διαφορετικη αισθηση οσο αφορα το DSG απο το δικο μου. Αποκρινεται γρηγοροτερα στα κατεβασματα απο το δικο μου. Ισως ειναι θεμα software. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. July 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2007 οταν λετε GTR εννοειτε το skyline? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. July 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2007 ξερει καποιο παλικαρι να μου πει για το κιβωτιο της αουντι το DSG αν ειναι αξιοπιστο;ακουσα οτι εχουν προβληματα ισχυει κατι τετοιο;ρωταω επειδη θελω να παραγγειλω σε μερικες μερες το Α3 σπορτμπακ 1.8TFSI και επειδη ακουσα αυτο ελεγα μηπως θα ηταν καλυτερα να το παρω με χειροκινητο κιβωτιο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos23 Δημ. July 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2007 ξερει καποιο παλικαρι να μου πει για το κιβωτιο της αουντι το DSG αν ειναι αξιοπιστο;ακουσα οτι εχουν προβληματα ισχυει κατι τετοιο;ρωταω επειδη θελω να παραγγειλω σε μερικες μερες το Α3 σπορτμπακ 1.8TFSI και επειδη ακουσα αυτο ελεγα μηπως θα ηταν καλυτερα να το παρω με χειροκινητο κιβωτιο orma me ta xilia.provlimata den vgazoun.to kivotio einai tou vw omilou. Παράθεση Η Λυδία όλων μας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mylogic_x Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 χμμ Έχοντας αυτοκίνητα με χειροκίνητο αλλά και αυτόματο και έχοντας οδηγήσει και αρκετά άλλα έχω να πω τα εξής. 1. Ποιος σας είπε ότι τα χειροκίνητα είναι πιο γρήγορα και πιο σπιρτόζικα από τα αυτόματα? Είναι πολλές οι περιπτώσεις αυτοκινήτων με αυτόματο ή σειριακο κιβώτιο που είναι πολύ πιο γρήογρα. 2. Το αυτόματο φρενάρει σαφώς πιο αποτελεσματικά. 3. Για όσους έχουν 4χ4 είναι σαφώς πιό off road απ ότι το χειροκίνητο που καταπονείται απίστευτα. 4. Επειδή τα αυτοκίνητα δεν φτιάχτηκαν με βάση τον ηλίθιο ΈΛΛΗΝΑ ΚΟΝΤΡΆΚΙΑ ΚΑΓΚΟΥΡΑ σας λέω ότι ειναι παγκόσμια πρωτοτυπία για τον αριθμό των χειροκίνητων που υπάχουν στο ελλαντα. 5. Θεωρείται ότι είναι λιγότερο καταρτισμένοι ή πιο χαζοί εκατομύρια Γερμανών, Βρεττανών Γάλλων και Αμερικάνων που προτιμούν τα αυτόματα? ή εμείς είμαστε μάγκες Προσωπικά δεν γνωρίζω ΚΑΝΕΝΑΝ μα ΚΑΝΕΝΑ ο οποίος να πήγε από χειροκίνητο σε αυτόματο και να επέστρεψε πάλι στο χειροκίνητο Για τα τυπάκια που θέλουν να κάνουν "Αγωνιστική Οδήγηση" στην παραλιακή, στην βουλιαγμένης, στο μπουρνάζι κλπ κλπ ας ερθουν πάνε να παίξουν palystation έχουν βγει πολύ καλά παιχνίδια!!! Ή αν έχουν τα άντερα ας έρθουν σε κάνα trial να γελάσουμε Φιλικά Παράθεση Vita Brevis Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 χμμ Έχοντας αυτοκίνητα με χειροκίνητο αλλά και αυτόματο και έχοντας οδηγήσει και αρκετά άλλα έχω να πω τα εξής. 1. Ποιος σας είπε ότι τα χειροκίνητα είναι πιο γρήγορα και πιο σπιρτόζικα από τα αυτόματα? Είναι πολλές οι περιπτώσεις αυτοκινήτων με αυτόματο ή σειριακο κιβώτιο που είναι πολύ πιο γρήογρα. 2. Το αυτόματο φρενάρει σαφώς πιο αποτελεσματικά. 3. Για όσους έχουν 4χ4 είναι σαφώς πιό off road απ ότι το χειροκίνητο που καταπονείται απίστευτα. 4. Επειδή τα αυτοκίνητα δεν φτιάχτηκαν με βάση τον ηλίθιο ΈΛΛΗΝΑ ΚΟΝΤΡΆΚΙΑ ΚΑΓΚΟΥΡΑ σας λέω ότι ειναι παγκόσμια πρωτοτυπία για τον αριθμό των χειροκίνητων που υπάχουν στο ελλαντα. 5. Θεωρείται ότι είναι λιγότερο καταρτισμένοι ή πιο χαζοί εκατομύρια Γερμανών, Βρεττανών Γάλλων και Αμερικάνων που προτιμούν τα αυτόματα? ή εμείς είμαστε μάγκες Προσωπικά δεν γνωρίζω ΚΑΝΕΝΑΝ μα ΚΑΝΕΝΑ ο οποίος να πήγε από χειροκίνητο σε αυτόματο και να επέστρεψε πάλι στο χειροκίνητο Για τα τυπάκια που θέλουν να κάνουν "Αγωνιστική Οδήγηση" στην παραλιακή, στην βουλιαγμένης, στο μπουρνάζι κλπ κλπ ας ερθουν πάνε να παίξουν palystation έχουν βγει πολύ καλά παιχνίδια!!! Ή αν έχουν τα άντερα ας έρθουν σε κάνα trial να γελάσουμε Φιλικά Επιτελους, και καποιος που με υποστηριζει. Φιλε εισαι πολυ σωστος σε αυτα που εγραψες:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.