Jump to content

OTE: Οι περιπέτειες ενός συνδρομητή


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά γειά σας.Έχετε ποτέ δοκιμάσει να καλέσετε το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΤΕ (134) για να ζητήσετε κάποια απο τις λιγότερο συνηθισμένες υπηρεσίες;Το έκανα εγώ και δείτε τι έπαθα.

Είχα γραμμή ISDN με ένα επιπλέον νούμερο (ΜSN) και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία "multi ISDN", με την οποία έχεις τον κανονικό σου αριθμό + 3 msn αριθμούς.

Μπαίνω λοιπόν στο oteshop.gr και βλέπω οτι η χρέωση για κάθε msn είναι € 0,87 το μήνα ενώ για "multi ISDN" € 1,73 / μήνα.

Καλώ λοιπόν το 134 για να παραγγείλω την υπηρεσία.Απαντά ένας τύπος ο οποίος άκουγε τη φράση "multi ISDN" για πρώτη φορά στη ζωή του.Προσπάθησα κι εγώ να του εξηγήσω πώς έχουν τα πράγματα και κάποια στιγμή μου πετάει οτι η χρέωση για κάθε msn είναι € 0,40 το μήνα.Που το είδε;Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.Άσε λέω, άσχετο

είναι το παιδί, κάτσε να ξανακαλέσω μπας και πέσω σε κάποιον πιό σχετικό.Ξανακαλώ και βγαίνει μια ευγενική κυρία αυτή τη φορά.Αφού της εξηγώ τι είναι αυτό πουεπιθυμώ απο τον ΟΤΕ, πατάει κάτι πλήκτρα στον υπολογιστή και τι μου λέει;;;"Εδώ βλέπω οτι δεν υπάρχουν ελέυθερες πόρτες για ADSL στην περιοχή σας"!!!

Τίποτα.Δεν είχα κουράγιο να προσπαθήσω για τρίτη φορά την ίδια μέρα.Την επομένη επικοινώνησα και πάλι με το 134.Το σήκωσε ένας κύριος και όταν του είπα οτι ζητάω "multi ISDN", με συνέδεσε με το τμήμα που ασχολείται με συνδέσεις internet.Τελικά παρήγγειλα την υπηρεσία απο το ηλεκτρονικό κατάστημα του πΟΤΕ και τα κατάφερα.Πιό εύκολα θα έπαιρνα δάνειο από τράπεζα.

Κάποια στιγμή, θέλησα να κάνω εκτροπή κλήσης και είδα οτι δεν γίνεται.Το πάθημα με το 134 δε μου έγινε μάθημα και ξανακάλεσα για να ενεργοποιήσω αυτή τη δυνατότητα.

Eπικοινωνούσα μαζί τους καθημερινά και τελικά τα κατάφερα μετά απο 8 ημέρες.Όλοι οι υπάλληλοι μου έλεγαν οτι θα επικοινωνήσουν με το ψηφιακό κέντρο της περιοχής μου και η δυνατότητα αυτή θα ενεργοποιηθεί μετά απο μια μέρα.Χρειάστηκε να επικοινωνήσω πάνω απο 10 φορές γι αυτό το θέμα.

Υπήρξε και κάποιος υπάλληλος που με απογοήτευσε εντελώς.Στην αρχή φάνηκε εξυπηρέτικος.Του είπα οτι θέλω εκτροπή και προσπάθησε να ενημερώσει το pc του για το αίτημά μου.Ισχυρίστηκε οτι ο υπολογιστής του κόλλησε και με έκλεισε για να με ξανακαλέσει μετα από 5 λεπτά.'Οταν με ξανακάλεσε, μου είπε οτι είδε πως υοάρχει προεπιλογή φορέα στη γραμμή μου και οτι υπευθυνος για τις εκτροπές είναι ο εναλλακτικός πάροχος.Με ρώτησε μάλιστα αν έχω αναγνώριση κλήσης(υπονοώντας οτι ο εναλλακτικός πάροχος μου έχει στερήσει αυτή τη δυνατότητα) και μου

εξήγησε οτι οι εταιρίες αυτές δεν έχουν την υλικοτεχνική υποδομή του ΟΤΕ και άλλα τέτοια.Κατέληξε λέγοντας μου να επικοινωνησω με altec telecoms, που είναι ο εναλλακτικός φορέας σταθερής τηλεφωνίας.Εγώ γνωρίζοντας πολύ καλά οτι για θέματα ψηφιακών ευκολιών είναι αρμόδιος ο ΟΤΕ, τον ρώτησα ευγενικά αν είναι σίγουρος για αυτό που λέει και τοτε ανεβασε τον τόνο της φωνής του λέγοντας μου να μην προτρέχω και να μην βιάζομαι όταν πρόκειται να συνεργαστώ με κάποια άλλη εταιρία.Μετά απο όλα αυτά μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα, χωρίς να μου αφήσει περιθώριο να απαντήσω.Ήταν όντως τόσο άσχετος ή θεώρησε οτι ο άσχετος της υπόθεσης ήμουν εγώ;

Εντάξει, λογικό είναι να θέλει ο ΟΤΕ να "κερδίσει" τους συνδρομητές που χρησιμοποιούν εναλλακτικούς παρόχους, αλλά να χρησιμοποιεί θεμιτά μέσα για να το πετύχει αυτό.

Είναι απαράδεκτο να μας θεωρούν άσχετους και να μας λένε ο,τι τους κατεβαίνει στο κεφάλι.

Για να μην το γενικεύω και για να μην τους παίρνει όλους η μπάλα, θα αναφέρω οτι όλα αυτά αφορούν το Νομό Μεσσηνίας ο οποίος συνδέεται με το κέντρο τηλεφωνικής

εξυπηρέτησης που βρίσκεται στην Πάτρα.Ίσως σε άλλες περιοχές της Ελλάδας να είναι καλύτερα τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Μα κι εσυ πηρες για multi ISDN στο 134;

Υπαλληλοι του ΟΤΕ ειναι αυτοι, που να ξερουν απο τετοια; :p

 

Ευτυχως εισαι σχετικος και δεν ξυπνησες το επομενο πρωϊ χωρις προεπιλογη στη Αλτεκ...

 

...αυτα που κανουν οι Οτετζηδες ειναι απλα ΓΥΦΤΙΕΣ...τους φευγουν οι πελατες με το τσουβαλι και δεν ξερουν τι να κανουν για να τους παρουν πισω...

 

Να μειωσουν το τιμολογιο;;;...μπα.....

Αν λενε ψεματα ειναι καλυτερα...! :mad:

 

Αν ειναι ποτε δυνατον υπαλληλος του 134 να μην ξερει οτι οι ψηφιακες ευκολιες ειναι θεμα του ΟΤΕ!! ή να κανει οτι δεν το ξερει!!

 

Ακομη κι εγω που δουλευω σε εναλακτικο παροχο, ξερω ποιες υπηρεσιες αφορουν τον ΟΤΕ!!

 

Φαντασου ποσοι ασχετοι παιρνουν καθε μερα και ακουν τετοιες κ@ρ@γκιοζιες...

 

''Βεβαια, απο τη στιγμη που εχεις αλλη εταιρια και πληρωνεις σε μας μονο το παγιο περιμενεις να σε εξυπηρετησουμε;;;''

Μαλλον καπως ετσι σκεφτονται εκει! :mad:

 

 

...

Ξανακαλώ και βγαίνει μια ευγενική κυρία αυτή τη φορά.Αφού της εξηγώ τι είναι αυτό που επιθυμώ απο τον ΟΤΕ, πατάει κάτι πλήκτρα στον υπολογιστή και τι μου λέει;;;

 

"Εδώ βλέπω οτι δεν υπάρχουν ελέυθερες πόρτες για ADSL στην περιοχή σας"!!!

 

 

αυτο μπορει να διασκευαστει και σε ανεκδοτο... :p :p

 

 

...

Πιό εύκολα θα έπαιρνα δάνειο από τράπεζα.

 

Παντως, αν θελεις να παρεις δανειο καποια στιγμη μπορω να σου προτεινω μερικες τραπεζες :p

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια περιστατικά έχουν συμβεί και σε γνωστούς μου.Ένας τεχνικός του ΟΤΕ πήγε στο μαγαζί μιας φίλης μου για να αλλάξει ένα Netmod και όταν κατάλαβε οτι η φίλη μου έχει telepassport, άρχισε την πραπαγάνδα υπέρ του ΟΤΕ και εναντίον των ιδιωτικών εταιριών.

"Αν πάθει κάποια βλάβη το τηλέφωνο σας, ο ΟΤΕ θα έρθει να το φτιάξει.Δεν θα έρθει η Telepassport."

Μπορεί αυτό να θεωρηθεί σοβαρό επιχείρημα;

Link to comment
Share on other sites

"Αν πάθει κάποια βλάβη το τηλέφωνο σας, ο ΟΤΕ θα έρθει να το φτιάξει.Δεν θα έρθει η Telepassport."

 

Αν πάθει βλάβη το τηλέφωνο μου, αυτός που παίρνει το πάγιο θα έρθει να το φτιάξει, όχι η ΧΥΖ εταιρία που αν εγώ λείψω από το σπίτι 3 μήνες δεν θα πάρει δεκάρα...

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

"Αν πάθει κάποια βλάβη το τηλέφωνο σας, ο ΟΤΕ θα έρθει να το φτιάξει.Δεν θα έρθει η Telepassport."

 

Αν πάθει βλάβη το τηλέφωνο μου, αυτός που παίρνει το πάγιο θα έρθει να το φτιάξει, όχι η ΧΥΖ εταιρία που αν εγώ λείψω από το σπίτι 3 μήνες δεν θα πάρει δεκάρα...

 

Κοντευουν να μου πεσουν τα μαλλια με αυτα που ακουω....:eek: :shock: :hypno: :angry: :devil:

 

...αν θελουν να μας το φτιαξει η tp τοτε να μην μας στελνουν τον λογαριασμο καθε μηνα οι καραγκιοζηδες....πω πω....θα σαλεψω παει...

 

μαλλον θα χαλασω το netmod μονος μου για να ερθει κανενας Οτετζης να μου λεει τα ιδια και να τον ΚΡΑΑΑΑΑΞΩ...δεν υπαρχει αλλος τροπος για εκτονωση....θα αφησω και τους φακελους απο τους λογαριασμους πανω στο netmod για να κανουν μπαμ!!!!! :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια περιστατικά έχουν συμβεί και σε γνωστούς μου.Ένας τεχνικός του ΟΤΕ πήγε στο μαγαζί μιας φίλης μου για να αλλάξει ένα Netmod και όταν κατάλαβε οτι η φίλη μου έχει telepassport, άρχισε την πραπαγάνδα υπέρ του ΟΤΕ και εναντίον των ιδιωτικών εταιριών.

"Αν πάθει κάποια βλάβη το τηλέφωνο σας, ο ΟΤΕ θα έρθει να το φτιάξει.Δεν θα έρθει η Telepassport."

Μπορεί αυτό να θεωρηθεί σοβαρό επιχείρημα;

 

Οχι. Για 3 λογους:

 

1) Οπως αναφερει και ο Sovjohn τα παγια της γραμμης στον ΟΤΕ τα πληρωνεις, αρα αν χαλασει η τηλεφωνικη γραμμη, ευθυνης τους ειναι να την φτιαξουν. Τι θελουν; Να τους φτιαχνει η αλλη εταιρια τα δικα τους περιουσιακα στοιχεια; :p

2) Το netmod αν το χαλασεις στον ΟΤΕ το πληρωνεις (γιατι δεν ειναι ιδιοκτησια σου, αλλα δικη του) οποτε αν χαλασει χωρις δικη σου ευθυνη, ειναι δικη του αρμοδιοτητα.

3) Το τηλεφωνο αν χαλασει (η συσκευη) δεν στην φτιαχνουν, παρα μονο αν πληρωνεις για αυτο (Συντηρηση συσκευης, με -μικρο ομολογουμενως- μηνιαιο παγιο.

 

Για τα υπολοιπα, θα απαντησω αν προλαβω αργοτερα. :)

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γειά σας.Έχετε ποτέ δοκιμάσει να καλέσετε το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΤΕ (134) για να ζητήσετε κάποια απο τις λιγότερο συνηθισμένες υπηρεσίες;Το έκανα εγώ και δείτε τι έπαθα.

Είχα γραμμή ISDN με ένα επιπλέον νούμερο (ΜSN) και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία "multi ISDN", με την οποία έχεις τον κανονικό σου αριθμό + 3 msn αριθμούς.

Μπαίνω λοιπόν στο oteshop.gr και βλέπω οτι η χρέωση για κάθε msn είναι € 0,87 το μήνα ενώ για "multi ISDN" € 1,73 / μήνα.

Καλώ λοιπόν το 134 για να παραγγείλω την υπηρεσία.Απαντά ένας τύπος ο οποίος άκουγε τη φράση "multi ISDN" για πρώτη φορά στη ζωή του.Προσπάθησα κι εγώ να του εξηγήσω πώς έχουν τα πράγματα και κάποια στιγμή μου πετάει οτι η χρέωση για κάθε msn είναι € 0,40 το μήνα.Που το είδε;Δεν ισχύει κάτι τέτοιο.Άσε λέω, άσχετο

είναι το παιδί, κάτσε να ξανακαλέσω μπας και πέσω σε κάποιον πιό σχετικό.Ξανακαλώ και βγαίνει μια ευγενική κυρία αυτή τη φορά.Αφού της εξηγώ τι είναι αυτό πουεπιθυμώ απο τον ΟΤΕ, πατάει κάτι πλήκτρα στον υπολογιστή και τι μου λέει;;;"Εδώ βλέπω οτι δεν υπάρχουν ελέυθερες πόρτες για ADSL στην περιοχή σας"!!!

Τίποτα.Δεν είχα κουράγιο να προσπαθήσω για τρίτη φορά την ίδια μέρα.Την επομένη επικοινώνησα και πάλι με το 134.Το σήκωσε ένας κύριος και όταν του είπα οτι ζητάω "multi ISDN", με συνέδεσε με το τμήμα που ασχολείται με συνδέσεις internet.Τελικά παρήγγειλα την υπηρεσία απο το ηλεκτρονικό κατάστημα του πΟΤΕ και τα κατάφερα.Πιό εύκολα θα έπαιρνα δάνειο από τράπεζα.

 

Ομολογω οτι αρκετοι απο τους τηλεφωνητες δεν γνωριζουν περι των πιο "εξειδικευμενων" ευκολιων/πακετων. Αν και πολυ πιο συχνο ειναι το φαινομενο να μην γνωριζουν σε πιο μεγαλο "βαθος" τις υπηρεσιες τους, ακομα και τις πιο βασικες (το οποιο βεβαια ειναι και αρκετα φυσιολογικο δεδομενου του μεγαλου ευρους των προιοντων)

 

Το οτι μπορει να "σου κατσε" και να 'πεσες σε ασχετους το δεχομαι σαν γεγονος, αλλα μου φαινεται πολυ περιεργο να σου απαντησαν αυτα που σου απαντησαν, ειδικα το δευτερο και το τριτο ατομο (για το πρωτο οκ, ανθρωπος ειναι, μπορει να μπερδευτηκε ή να εκανε λαθος) Και εξηγουμαι: Ακομα και οι πιο ασχετοι δεν το παιζουν σχετικοι, γιατι γνωριζουν οτι υπαρχει ελεγχος ποιοτητας και φοβουνται να κανουν λαθη. Ετσι, στις περισσοτερες των περιπτωσεων, αν δεν ξερουν κατι, ρωτανε καποιον ανωτερο. Το ακομα πιο παραξενο δε, ειναι οτι σε συνεδεσαν με αλλο τμημα...πολυ απλα γιατι δεν γινεται! :confused: Ισως να μην καταλαβες καλα. :O

(και φυσικα δεν εννοω οτι λες ψεμματα - ποιο το οφελος ουτως ή αλλως - απλα οτι ισως δεν καταλαβες καλα τι σου ελεγαν ή το αντιστροφο)

 

Κάποια στιγμή, θέλησα να κάνω εκτροπή κλήσης και είδα οτι δεν γίνεται.Το πάθημα με το 134 δε μου έγινε μάθημα και ξανακάλεσα για να ενεργοποιήσω αυτή τη δυνατότητα.

Eπικοινωνούσα μαζί τους καθημερινά και τελικά τα κατάφερα μετά απο 8 ημέρες.Όλοι οι υπάλληλοι μου έλεγαν οτι θα επικοινωνήσουν με το ψηφιακό κέντρο της περιοχής μου και η δυνατότητα αυτή θα ενεργοποιηθεί μετά απο μια μέρα.Χρειάστηκε να επικοινωνήσω πάνω απο 10 φορές γι αυτό το θέμα.

Υπήρξε και κάποιος υπάλληλος που με απογοήτευσε εντελώς.Στην αρχή φάνηκε εξυπηρέτικος.Του είπα οτι θέλω εκτροπή και προσπάθησε να ενημερώσει το pc του για το αίτημά μου.Ισχυρίστηκε οτι ο υπολογιστής του κόλλησε και με έκλεισε για να με ξανακαλέσει μετα από 5 λεπτά.'Οταν με ξανακάλεσε, μου είπε οτι είδε πως υοάρχει προεπιλογή φορέα στη γραμμή μου και οτι υπευθυνος για τις εκτροπές είναι ο εναλλακτικός πάροχος.Με ρώτησε μάλιστα αν έχω αναγνώριση κλήσης(υπονοώντας οτι ο εναλλακτικός πάροχος μου έχει στερήσει αυτή τη δυνατότητα) και μου

εξήγησε οτι οι εταιρίες αυτές δεν έχουν την υλικοτεχνική υποδομή του ΟΤΕ και άλλα τέτοια.Κατέληξε λέγοντας μου να επικοινωνησω με altec telecoms, που είναι ο εναλλακτικός φορέας σταθερής τηλεφωνίας.Εγώ γνωρίζοντας πολύ καλά οτι για θέματα ψηφιακών ευκολιών είναι αρμόδιος ο ΟΤΕ, τον ρώτησα ευγενικά αν είναι σίγουρος για αυτό που λέει και τοτε ανεβασε τον τόνο της φωνής του λέγοντας μου να μην προτρέχω και να μην βιάζομαι όταν πρόκειται να συνεργαστώ με κάποια άλλη εταιρία.Μετά απο όλα αυτά μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα, χωρίς να μου αφήσει περιθώριο να απαντήσω.Ήταν όντως τόσο άσχετος ή θεώρησε οτι ο άσχετος της υπόθεσης ήμουν εγώ;

 

Εδω ειναι το ακομα πιο πρωτοφανες: Αν γραψουν παραπονο οτι δεν μπορεις να ενεργοποιησεις μια υπηρεσια, τοτε σε καλουν (στο 95% των περιπτωσεων) την ιδια μερα για να το λυσουν. Αποκλειεται να σου ειπαν οτι θα μιλησουν με το ψηφιακο κεντρο και θα ενεργοποιηθει η υπηρεσια μετα απο μια μερα, πολυ απλα γιατι αυτο γινεται την ιδια στιγμη. :!: Επισης, να ξες οτι τα ατομα που θα σε παρουν τηλ για το παραπονο σου, θα εχουν αρκετη πειρα και δεν θα ειναι ασχετοι με το θεμα. Επομενως να πεσεις σε ασχετο δεν γινεται, να πεσεις σε μ@λακα γινεται. Οποτε, οσον αφορα την ιστορια του παροχου, δυο ειναι τα τινα: Ή επεσες σε μ@λακα που απλα ηθελε να σε πεισει να αφησεις την εταιρια σου (δυσκολο, γιατι...νομιζεις βγαζει λεφτα αυτος απο αυτο ή τον ενδιαφερει ιδιαιτερα; ) ή πολυ απλα δεν καταλαβες ακριβως τι ελεγε. Υποθετω οτι εννοουσε οτι δεν μπορεις να κανεις εκτροπη λογω του παροχου σου, και οχι οτι αυτος ειναι υπευθυνος για την υπηρεσια. Απλα πολλες φορες η εκτροπη δεν δρομολογειται μεσω παροχου, αλλα διεκπεραιωνεται κανονικα αν βαλεις το προθεμα του ΟΤΕ (1777) πριν το νουμερο στο οποιο θα κανεις εκτροπη. ;)

 

Εντάξει, λογικό είναι να θέλει ο ΟΤΕ να "κερδίσει" τους συνδρομητές που χρησιμοποιούν εναλλακτικούς παρόχους, αλλά να χρησιμοποιεί θεμιτά μέσα για να το πετύχει αυτό.

Είναι απαράδεκτο να μας θεωρούν άσχετους και να μας λένε ο,τι τους κατεβαίνει στο κεφάλι.

Για να μην το γενικεύω και για να μην τους παίρνει όλους η μπάλα, θα αναφέρω οτι όλα αυτά αφορούν το Νομό Μεσσηνίας ο οποίος συνδέεται με το κέντρο τηλεφωνικής

εξυπηρέτησης που βρίσκεται στην Πάτρα.Ίσως σε άλλες περιοχές της Ελλάδας να είναι καλύτερα τα πράγματα.

 

Αυτο που ισχυει γενικα με τους παροχους ειναι οτι αν εχει εστω και εμμεση σχεση με παροχο το προβλημα σου, η αποψη τους ειναι "κοψε το λαιμο σου, και βρες τα με τον παροχο" :( Οσο για το αν τα πραγματα ειναι καλυτερα ή χειροτερα στην Πατρα σε σχεση με τα αλλα κεντρα εξυπηρετησης, μαλλον πανω κατω το ιδιο ειναι, γιατι ακολουθουν το ιδιο προτυπο - ISO. Μετα εναποκειται στην υπευθυνοτητα του καθε ατομου και το αισθημα εξυπηρετησης του προς τους αλλους.

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Το ακομα πιο παραξενο δε, ειναι οτι σε συνεδεσαν με αλλο τμημα...πολυ απλα γιατι δεν γινεται!

Ναί αυτό έγινε.Με συνέδεσαν με κάποιο άλλο τμήμα σε δύο περιπτώσεις.Τη μία μίλησα κάνονικά χωρίς βέβαια να υπάρξει κάποια εξέλιξη.Τη δεύτερη φορά,νόμισαν οτι θέλω να κάνω σύνδεση internet και με σύνδεσαν με το τμήμα που ασχολείται με συνδέσεις internet.

Υπήρξε και κάποια κοπέλα που μίλησε για Dslam και ελεύθερες πόρτες!!!:blink:

Εδω ειναι το ακομα πιο πρωτοφανες: Αν γραψουν παραπονο οτι δεν μπορεις να ενεργοποιησεις μια υπηρεσια, τοτε σε καλουν (στο 95% των περιπτωσεων) την ιδια μερα για να το λυσουν.

Σε άλλες περιπτώσεις με έχουν πάρει.Για το συγκεκριμένο θέμα δε με πήραν ποτέ, αν και περίμενα.

Αποκλειεται να σου ειπαν οτι θα μιλησουν με το ψηφιακο κεντρο και θα ενεργοποιηθει η υπηρεσια μετα απο μια μερα, πολυ απλα γιατι αυτο γινεται την ιδια στιγμη.

Ναί.Η υπηρεσία ενεργοποιείται την ίδια στιγμή όταν πρόκειται για το κεφαλικό νούμερο.Όταν πρόκειται για τα MSN, πρέπει να ενεργοποιηθεί απο το ψηφιακό κέντρο.Αυτό ακριβώς μου είπαν.Το δικό μου "λάθος" είναι οτι τις πρώτες φορές επικοινώνησα απόγευμα με το 134 (μετά τις 2)και εκείνη την ώρα υποθέτω πως δεν βρισκόταν στο ψηφιακό κέντρο κάποιος που να μπορεί να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα.Λύση βρήκα μόνο όταν αποφάσισα να επικοινωνήσω πρωί.

Ή επεσες σε μ@λακα που απλα ηθελε να σε πεισει να αφησεις την εταιρια σου (δυσκολο, γιατι...νομιζεις βγαζει λεφτα αυτος απο αυτο ή τον ενδιαφερει ιδιαιτερα; ) ή πολυ απλα δεν καταλαβες ακριβως τι ελεγε. Υποθετω οτι εννοουσε οτι δεν μπορεις να κανεις εκτροπη λογω του παροχου σου, και οχι οτι αυτος ειναι υπευθυνος για την υπηρεσια. Απλα πολλες φορες η εκτροπη δεν δρομολογειται μεσω παροχου, αλλα διεκπεραιωνεται κανονικα αν βαλεις το προθεμα του ΟΤΕ (1777) πριν το νουμερο στο οποιο θα κανεις εκτροπη.

Δοκίμασα να χρησιμοποιήσω 1777 στην εκτροπή ,αλλά και πάλι δεν έγινε τίποτα.Τελικά ήταν θέμα ΟΤΕ και λύθηκε.

Σίγουρα ο υπάλληλος δεν θα κερδίσει λεφτά αν καταργήσω την προεπιλογή,αλλά έχω την εντύπωση οτι τα ανώτερα στελέχη του οργανισμού παροτρύνουν τους υπαλλήλους τους να δυσφημίζουν στο καταναλωτικό κοινό τους εναλλακτικούς φορείς.Ο συγκεκριμένος υπάλληλος μου είπε οτι οι ιδιωτικές εταιρίες δεν έχουν την υλικοτεχνική υποδομή του ΟΤΕ (σωστό) και οτι υπόσχονται δήθεν χαμηλότερες τιμές για να προσελκύσουν συνδρομήτες.Μέχρι εδώ όλα καλά.Μετά απ' αυτό όμως, επέμενε οτι ο εναλλακτικός είναι αυτός που καθορίζει την υπηρεσία ,απο τη στιγμή που έχω προεπιλογή και πρέπει να επικοίνωνησω με αυτόν.Εγώ τον ρώτησα αν είναι σίγουρος γι αυτό που λέει και τότε αυτός ανέβασε τον τόνο της φωνής του λέγοντας μου:

"Να ρωτάτε κύριε πρίν χρησιμοποιήσετε τέτοιες εταιρίες και να μην προτρέχετε".

Και μετά μου έκλεισε το τηλέφωνο.Δεν μου είπε να δοκιμάσω να κάνω εκτροπή βάζοντας 1777 πρίν απο τον αριθμό εκτροπής.Το σίγουρο είναι οτι δεν είχε δίκιο.Επικοινώνησα και πάλι, αμέσως μετά, με το 134.Mπήκα και στο oteshop.gr και ζήτησα και απο 'κεί την υπηρεσία,για καλό και για κακό.Μετά απο λίγη ώρα οι εκτροπές δούλευαν ρολόι.Δεν χρειάστηκε φυσικά να επικοινωνήσω με τον εναλλακτικό πάροχο.

Για να επανέλθω,όταν μου μίλησε για "δήθεν" χαμηλότερες χρεώσεις απο τους εναλλακτικούς φορείς,είχε και κάποιο δίκιο.Με ενοχλεί το γεγονός οτι οι περισσότεροι εναλλακτικοί φορείς έχουν ελάχιστη χρέωση 60 δευτερόλεπτα για κλήσεις προς κινήτα ,σε αντίθεση με τον ΟΤΕ που έχει 30 δευτερόλεπτα ελάχιστη χρέωση.Το άλλο αρνητικό με τους εναλλακτικούς φορείς, είναι οτι χρεώνουν επιπλέον για να εμφανίζεται ο αριθμός του σταθερού σου όταν καλείς σε κινητό.Αυτό κάνει τις τιμές τους να πλησιάζουν περισσότερο σε αυτές του ΟΤΕ.

Αυτό με την ελάχιστη χρέωση, το έχουν όλοι στα "ψιλά γράμματα", αλλά είναι αρκετά σημαντικό.Ίσως τελικά ο ΟΤΕ να είναι πιό οικονομικός για όσους κάνουν πολλές κλήσεις μικρής διάρκειας(κάτω από λεπτό) σε κινητά.

Όσο για την προεπιλογή, αποφάσισα απο μόνος μου να την καταργήσω.

Η πλάκα είναι οτι έκανα τηλεφωνικά αίτηση στον ΟΤΕ για κατάργηση της προεπιλογής φορέα και μου είπαν οτι θα χρειαστουν 15 ημέρες για να γίνει!!!

Γιατί τόσο πολύ;

Link to comment
Share on other sites

Ναί αυτό έγινε.Με συνέδεσαν με κάποιο άλλο τμήμα σε δύο περιπτώσεις.Τη μία μίλησα κάνονικά χωρίς βέβαια να υπάρξει κάποια εξέλιξη.Τη δεύτερη φορά,νόμισαν οτι θέλω να κάνω σύνδεση internet και με σύνδεσαν με το τμήμα που ασχολείται με συνδέσεις internet.

Υπήρξε και κάποια κοπέλα που μίλησε για Dslam και ελεύθερες πόρτες!!!:blink:

 

Μου κανει εντυπωση γιατι οι τηλεφωνητες δεν εχουν δυνατοτητα να σε συνδεουν με οποιονδηποτε αλλον (αλλον τηλεφωνητη, τμημα, κτλ) εκτος απο το να σε προωθουν σε καποιον ανωτερο-εποπτη. :confused:

Για το θέμα της εκτροπής δε με πήραν ποτέ.

Ενω ειχες καταχωρησει παραπονο ή απλα οταν πηρες τηλ στο 134; Στη δευτερη περιπτωση λογικο να μην σε παρει καποιος, στην πρωτη πολυ πολυ σπανιο (εκτος και αν ειχαν σημειωμενο λαθος το τηλ σου ή εσυ δεν απαντουσες μετα απο πολλες κλησεις σε διαστημα μια δυο ημερων).

Ναί.Η υπηρεσία ενεργοποιείται την ίδια στιγμή όταν πρόκειται για το κεφαλικό νούμερο.Όταν πρόκειται για τα MSN, πρέπει να ενεργοποιηθεί απο το ψηφιακό κέντρο.Αυτό ακριβώς μου είπαν.Το δικό μου "λάθος" είναι οτι τις πρώτες φορές επικοινώνησα απόγευμα με το 134 (μετά τις 2)και εκείνη την ώρα υποθέτω πως δεν βρισκόταν στο ψηφιακό κέντρο κάποιος που να μπορεί να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα.Λύση βρήκα μόνο όταν αποφάσισα να επικοινωνήσω πρωί.

 

Δοκίμασα να χρησιμοποιήσω 1777 στην εκτροπή ,αλλά και πάλι δεν έγινε τίποτα.Τελικά ήταν θέμα ΟΤΕ και λύθηκε.

 

Εχεις δικιο σε αυτο που λες για κεφαλικο και MSN, αν και πολλες φορες ενεργοποιειται αυτοματα και στο MSN. Αλλα αυτο που εννοουσα εγω ειναι οτι αν παρει καποιος τηλ το ψηφιακο κεντρο, ενεργοποιειται την ιδια στιγμη η υπηρεσια αν δεν υπαρχει. Δεν εχει σχεση η ωρα που θα παρεις, παρα μονο στο ποσο συντομα θα εξυπηρετηθεις. Τα πιο πολλα ψηφιακα κεντρα (εκτος επαρχιας που δουλευουν μεχρι μεσημερι) δουλευουν μεχρι τις 10 το βραδυ, ακομα και Σαβ/κα. Και τα παραπονα διαχειριζονται ως κει τις 9 το βραδυ. :)

Γενικα δεν μπορω να ξερω τι προβλημα υπηρχει και πως το ελυσαν. Απλα υποθετω βασει της δικης σου περιγραφης. Μπορει να εφταιγε οτι δεν ηταν περασμενη η υπηρεσια στο MSN, οτι εκανες λαθος χειρισμους εσυ, οτι το τηλ δεν ηταν στο τονικο, 1002 πραγματα.

Σίγουρα ο υπάλληλος δεν θα κερδίσει λεφτά αν καταργήσω την προεπιλογή,αλλά έχω την εντύπωση οτι τα ανώτερα στελέχη του οργανισμού παροτρύνουν τους υπαλλήλους τους να δυσφημίζουν στο καταναλωτικό κοινό τους εναλλακτικούς φορείς.Ο συγκεκριμένος υπάλληλος μου είπε οτι οι ιδιωτικές εταιρίες δεν έχουν την υλικοτεχνική υποδομή του ΟΤΕ (σωστό) και οτι υπόσχονται δήθεν χαμηλότερες τιμές για να προσελκύσουν συνδρομήτες.Μέχρι εδώ όλα καλά.Μετά απ' αυτό όμως, επέμενε οτι ο εναλλακτικός είναι αυτός που εμποδίζει την υπηρεσία και πρέπει να επικοίνωνησω με αυτόν.Εγώ τον ρώτησα αν είναι σίγουρος γι αυτό που λέει και τότε αυτός ανέβασε τον τόνο της φωνής του λέγοντας μου:

"Να ρωτάτε κύριε πρίν χρησιμοποιήσετε τέτοιες εταιρίες και να μην προτρέχετε".

Και μετά μου έκλεισε το τηλέφωνο.

Όταν μου μίλησε για "δήθεν" χαμηλότερες χρεώσεις απο τους εναλλακτικούς φορείς,είχε και κάποιο δίκιο.Με ενοχλεί το γεγονός οτι οι περισσότεροι εναλλακτικοί φορείς έχουν ελάχιστη χρέωση για κλήσεις προς κινήτα 60 δευτερόλεπτα,σε αντίθεση με τον ΟΤΕ που έχει 30 δευτερόλεπτα ελάχιστη χρέωση.Το άλλο αρνητικό με τους εναλλακτικούς φορείς, είναι οτι χρεώνουν επιπλέον για να εμφανίζεται ο αριθμός του σταθερού σου όταν καλείς σε κινητό.Αυτό κάνει τις τιμές τους να πλησιάζουν περισσότερο σε αυτές του ΟΤΕ.

Αυτό με την ελάχιστη χρέωση, το έχουν όλοι στα "ψιλά γράμματα", αλλά είναι αρκετά σημαντικό.Ίσως τελικά ο ΟΤΕ να είναι πιό οικονομικός για όσους κάνουν πολλές κλήσεις μικρής διάρκειας(κάτω από μισό λεπτό) σε κινητά.

Όσο για την προεπιλογή, αποφάσισα απο μόνος μου να την καταργήσω.

Η πλάκα είναι οτι έκανα τηλεφωνικά αίτηση στον ΟΤΕ για κατάργηση της προεπιλογής φορέα και μου είπαν οτι θα χρειαστουν 15 ημέρες για να γίνει!!!

Γιατί τόσο πολύ;

Ναι, υπαρχει τετοια προωθηση απο τους ανωτερους, αλλα δεν καιγεται και κανενας υπαλληλος τοσο ωστε να μπει στη διαδικασια να διαφωνει μαζι σου, εκτος και αν οντως το πιστευει πραγματικα (ή ειναι σπ@στης!)

Προσωπικα εχω προεπιλεγμενο παροχο σε ολες τις γραμμες μου, γιατι ετσι θεωρω οτι με συμφερει. Και οταν με συμφερει καποια υπηρεσια/χρεωση του ΟΤΕ, βαζω το 1777 μπροστα. Αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση. Οσον αφορα το γιατι καθυστερει τοσο η καταργηση, δεν ξερω. Μαλλον λογω φορτου εργασιας, μιας και οι καταργησεις παλι απο τον ΟΤΕ γινονται (και ας λενε αλλα αυτοι) Μεχρι να σταλουν οι αιτησεις, να της δει καποιος, να σε παρουν τηλ για επιβεβαιωση, να περαστει η αιτηση στο συστημα και να ενεργοποιηθει, ισως θελει τοσες μερες. Ή ισως απλα τρομπαρουν! :p (Οι αλλοι παροχοι απλα δεν αφηνουν καταργησεις προεπ/γης πριν να περασουν 2μηνες απο την ενεργοποιηση της. Κατα τα αλλα δεν μπορουν να κανουν κατι αλλο)

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

 

Ενω ειχες καταχωρησει παραπονο ή απλα οταν πηρες τηλ στο 134; Στη δευτερη περιπτωση λογικο να μην σε παρει καποιος, στην πρωτη πολυ πολυ σπανιο (εκτος και αν ειχαν σημειωμενο λαθος το τηλ σου ή εσυ δεν απαντουσες μετα απο πολλες κλησεις σε διαστημα μια δυο ημερων).

Πραγματικά.Ισχύει η δεύτερη περίπτωση.Όλες τις φορές επικοινώνησα για να ζητήσω την υπηρεσία.Ποτέ δεν πήρα για να κάνω παράπονο.

δεν μπορω να ξερω τι προβλημα υπηρχει και πως το ελυσαν. Απλα υποθετω βασει της δικης σου περιγραφης. Μπορει να εφταιγε οτι δεν ηταν περασμενη η υπηρεσια στο MSN, οτι εκανες λαθος χειρισμους εσυ, οτι το τηλ δεν ηταν στο τονικο, 1002 πραγματα.

 

Η υπηρεσία λειτουργούσε κανονικά στο κεφαλικό νούμερο,αλλά όχι στα MSN.Εγώ πιστεύω οτι δεν ήταν περασμένη στα MSN.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δούλευα στο 134 θέλω να σας πω μερικά πράγματα.

 

1. Υπάρχουν αρκετοί "άσχετοι" γιατί οι περισσότεροι (90%) των τηλεφωνητών δεν είναι μόνιμοι ούτε απασχολούνται πλήρως. Εγώ προσωπικά δούλεψα για 8 μήνες 20 ώρες τη βδομάδα. Λογικό είναι λοιπόν όταν κάποιος φεύγει μόλις έχει μάθει πραγματικά τη δουλειά και τα προϊόντα του ΟΤΕ η συνολική ποιότητα εξυπηρέτησης να είναι χαμηλή. Επίσης πολλά παιδιά που έρχονται να δουλέψουν δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον ή γνώση για την τεχνολογία.

 

2. Όσο δούλευα εγώ εκεί υπήρχε μπόνους για τις καταργήσεις προεπιλογών. Ήταν αν θυμάμαι καλά 2 ευρώ η κατάργηση. Επίσης αυτοί που έχουν "πλασάρει" τις πιο πολλές ευκολίες/πακέτα κάθε μήνα παίρνουν ένα επιπλέον μπόνους. Επομένως υπάρχει κίνητρο για τους τηλεφωνητές να σου πουλήσουν ευκολίες και να κάνουν καταργήσεις προεπιλογών. Όσον αφορά τις ευκολίες και τα εκπτωτικά πακέτα οι περισσότεροι τα παιρνούσαν ακόμα και χωρίς να ρωτήσουν τον πελάτη. Ήταν ένα κοινό μυστικό που θεωρητικά απαγορευόταν να το κάνεις αλλά αν το έκανες δεν είχες καμία συνέπεια.

 

3. Υπάρχει η δυνατότητα να μεταφέρεις την κλήση σε προϋστάμενο ή σε άλλο τηλεφωνητή αλλά δεν στο επέτρεπαν να το κάνεις. Μόνο αν ο πελάτης επέμενε.

 

4. Μας έλεγαν ότι μέσα σε ένα 3λεπτο θα έπρεπε να τελειώνει κάθε κλήση. Έτσι αν εσύ ήθελες πολλές πληροφορίες ή έκανες κάποιο παράπονο, σου το έκλειναν στα μούτρα όπως είπες. Ήταν πολλοί από τους "παραγωγικούς" που το έκαναν αυτό. Αυτοί που έπαιρναν τα μπόνους.

 

Αυτά μου έρχονται τώρα στο μυαλό, αν θυμηθώ τίποτα άλλο θα ξαναγράψω. Αν έχετε καμιά ερώτηση πείτε μου.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δούλευα στο 134 θέλω να σας πω μερικά πράγματα.

 

1. Υπάρχουν αρκετοί "άσχετοι" γιατί οι περισσότεροι (90%) των τηλεφωνητών δεν είναι μόνιμοι ούτε απασχολούνται πλήρως. Εγώ προσωπικά δούλεψα για 8 μήνες 20 ώρες τη βδομάδα. Λογικό είναι λοιπόν όταν κάποιος φεύγει μόλις έχει μάθει πραγματικά τη δουλειά και τα προϊόντα του ΟΤΕ η συνολική ποιότητα εξυπηρέτησης να είναι χαμηλή. Επίσης πολλά παιδιά που έρχονται να δουλέψουν δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον ή γνώση για την τεχνολογία.

 

Σχετικα σωστο. Ειναι 18 ωρες τη βδομαδα, και κατ' εμε, δεν ειναι χαμηλη η ποιοτητα εξυπηρετησης, αλλα μετρια (οχι καλη ομως)

 

2. Όσο δούλευα εγώ εκεί υπήρχε μπόνους για τις καταργήσεις προεπιλογών. Ήταν αν θυμάμαι καλά 2 ευρώ η κατάργηση. Επίσης αυτοί που έχουν "πλασάρει" τις πιο πολλές ευκολίες/πακέτα κάθε μήνα παίρνουν ένα επιπλέον μπόνους. Επομένως υπάρχει κίνητρο για τους τηλεφωνητές να σου πουλήσουν ευκολίες και να κάνουν καταργήσεις προεπιλογών. Όσον αφορά τις ευκολίες και τα εκπτωτικά πακέτα οι περισσότεροι τα παιρνούσαν ακόμα και χωρίς να ρωτήσουν τον πελάτη. Ήταν ένα κοινό μυστικό που θεωρητικά απαγορευόταν να το κάνεις αλλά αν το έκανες δεν είχες καμία συνέπεια.

 

1,5 € η καταργηση τωρα (δεν ξερω για παλια), αλλα ειλικρινα δεν εχω δει ποτε κανενα τηλεφωνητη να παροτρυνει πελατη να κατργησει την εταιρια του. Ξερουν οτι αν ο αλλος δεν θελει, θα σε βρισει, συν οτι πολλες φορες δεν μπορουν να πεισουν τον πελατη να προτιμησει τον ΟΤΕ, αφου συχνα οντως τον συμφερει η αλλη εταιρια. Για τα πακετα, σωστοτατο (και ενα απο τα πραγματα που με εκνευριζει τρελα εκει μεσα. Μονο εγω και αλλα 1 με 2 ατομα που ξερω δεν εχει περασει ετσι πακετο/ευκολια :X )

 

3. Υπάρχει η δυνατότητα να μεταφέρεις την κλήση σε προϋστάμενο ή σε άλλο τηλεφωνητή αλλά δεν στο επέτρεπαν να το κάνεις. Μόνο αν ο πελάτης επέμενε.

 

Σε ανωτερο, οχι τον προισταμενο. Και στο δικο μου ΚΤΕ (Κεντρο Τηλεφωνικης Εξυπηρετησης) δεν υπαρχει η δυνατοτητα μεταβιβασης κλησης σε αλλον τηλεφωνητη, και θα μου φαινοταν παραξενο να υπηρχε. Αφου το 90% του χρονου του μιλαει με πελατες. Ποσο πιθανο ειναι να μπορεις να τον βρεις ελευθερο για να του μεταβιβασεις αλλον; ;) Ουτε σε αλλο τμημα, οπως εχω ηδη πει, γινεται.

 

4. Μας έλεγαν ότι μέσα σε ένα 3λεπτο θα έπρεπε να τελειώνει κάθε κλήση. Έτσι αν εσύ ήθελες πολλές πληροφορίες ή έκανες κάποιο παράπονο, σου το έκλειναν στα μούτρα όπως είπες. Ήταν πολλοί από τους "παραγωγικούς" που το έκαναν αυτό. Αυτοί που έπαιρναν τα μπόνους.

 

Αυτά μου έρχονται τώρα στο μυαλό, αν θυμηθώ τίποτα άλλο θα ξαναγράψω. Αν έχετε καμιά ερώτηση πείτε μου.

 

Εδω διαφωνω. Δεν υπαρχει περιπτωση να σου κλεισει το τηλ στη μαπα τηλεφωνητης. Θα φαει γερο κραξιμο :!: Υπαρχει οδηγια να μην κρατανε πολυ οι κλησεις (πολυ>10λεπτα) αλλα δεν ειναι απαιτηση. Απλα δεν θελουν να χανονται κλησεις και να αυξανεται ο χρονος αναμονης, μειωνοντας ετσι την ικανοποιηση των πελατων. Εχω δει τηλεφωνητες να μιλανε και 20-25 λεπτα χωρις να τους αφηνει ο πελατης να το κλεισουν...

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Για τις ώρες εργασίας σου είπα χονρικά πόσες είναι. Αφού το θέλεις ακριβώς να το πούμε ακριβώς. 3 ώρες και 36 λεπτά την ημέρα.

 

Οι παραπληροφόρηση για την ευθύνη ή όχι του εναλλακτικού παρόχου σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο πελάτης δεν είναι, έμμεση έστω, προσπάθεια κατάργησης της προεπιλογής;

 

Στο τρίτο θέμα έχεις δίκιο. Δεν το έθεσα σωστά. Στο τηλέφωνο του προϊσταμένου της υπηρεσίας δε γίνεται να μεταφερθεί μια κλήση. Όμως τεχνικά γίνεται να μεταφερθεί σε άλλο τηλεφωνητή. Υπάρχουν στιγμές που δεν έχει καθόλου κίνηση και πολλοί τηλεφωνητές είναι ελεύθεροι. Κάποια παιδιά λέγανε ότι μεταφέρουν την κλήση σε ανώτερο και την έστελναν σε άλλο τηλεφωνητή. Του πήραν χαμπάρι βέβαια και έφαγαν γερό κράξιμο. Η διαδικάσία είναι απλή πάντως για να γίνει η μεταφορά της κλήσης. Αντί για το τηλέφωνο του assistance βάζεις ένα πρόθεμα και τη θέση του τηλεφωνητή που θέλεις να μεταφέρεις την κλήση. Σε άλλο τμήμα φυσικά δε γίνεται να τον μεταφέρεις όμως μπορείς να τον μεταφέρεις σε κάποιον επόπτη που χειρίζεται άλλα θέματα (πχ dsl, otenet, κτλ). Τουλάχιστον έτσι ήταν σε εμάς.

 

Δεν εννοώ να του κλείσει τελείως στη μάπα χωρίς να του πει τίποτα. Απλά λέει πολύ γρήγορα "ευχαριστούμε που μας καλέσατε" και το κλείνει αμέσως χωρίς να δώσει ευκαιρία στον άλλο να μιλήσει. Όσον αφορά για τα 10 λεπτά που λες σε μας ήταν πολύ πιο αυστηρά. Σε εμάς έλεγαν ότι αν πηγαίνει η κλήση πάνω από το 2πλάσιο του max χρόνου (δηλαδή 6 λεπτά) τότε ή να γράφαμε παράπονο για να τον καλέσει κάποιος άλλος ή να τον στέλναμε στο assistance.

Link to comment
Share on other sites

Για τις ώρες εργασίας σου είπα χονρικά πόσες είναι. Αφού το θέλεις ακριβώς να το πούμε ακριβώς. 3 ώρες και 36 λεπτά την ημέρα.

 

Οι παραπληροφόρηση για την ευθύνη ή όχι του εναλλακτικού παρόχου σε κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο πελάτης δεν είναι, έμμεση έστω, προσπάθεια κατάργησης της προεπιλογής;

 

Στο τρίτο θέμα έχεις δίκιο. Δεν το έθεσα σωστά. Στο τηλέφωνο του προϊσταμένου της υπηρεσίας δε γίνεται να μεταφερθεί μια κλήση. Όμως τεχνικά γίνεται να μεταφερθεί σε άλλο τηλεφωνητή. Υπάρχουν στιγμές που δεν έχει καθόλου κίνηση και πολλοί τηλεφωνητές είναι ελεύθεροι. Κάποια παιδιά λέγανε ότι μεταφέρουν την κλήση σε ανώτερο και την έστελναν σε άλλο τηλεφωνητή. Του πήραν χαμπάρι βέβαια και έφαγαν γερό κράξιμο. Η διαδικάσία είναι απλή πάντως για να γίνει η μεταφορά της κλήσης. Αντί για το τηλέφωνο του assistance βάζεις ένα πρόθεμα και τη θέση του τηλεφωνητή που θέλεις να μεταφέρεις την κλήση. Σε άλλο τμήμα φυσικά δε γίνεται να τον μεταφέρεις όμως μπορείς να τον μεταφέρεις σε κάποιον επόπτη που χειρίζεται άλλα θέματα (πχ dsl, otenet, κτλ). Τουλάχιστον έτσι ήταν σε εμάς.

 

Δεν εννοώ να του κλείσει τελείως στη μάπα χωρίς να του πει τίποτα. Απλά λέει πολύ γρήγορα "ευχαριστούμε που μας καλέσατε" και το κλείνει αμέσως χωρίς να δώσει ευκαιρία στον άλλο να μιλήσει. Όσον αφορά για τα 10 λεπτά που λες σε μας ήταν πολύ πιο αυστηρά. Σε εμάς έλεγαν ότι αν πηγαίνει η κλήση πάνω από το 2πλάσιο του max χρόνου (δηλαδή 6 λεπτά) τότε ή να γράφαμε παράπονο για να τον καλέσει κάποιος άλλος ή να τον στέλναμε στο assistance.

 

Σορρυ, δεν το εννοουσα σαν να "στην λεω" για τις ωρες. Απλα ειπα, οτι αφου το ανεφερες, να ειμαστε πιο συγκεκριμενοι :)

Οσο για την ενδεχομενη παραπληροφορηση στα θεματα των ευθυνων των παροχων, αν υπαρχει ειναι νομιζω θεμα των τηλεφωνητων, οι οποιοι απλα λενε αυτα που τους λενε οι εποπτες να λενε (και οι οποιοι τα λενε ετσι, ωστε να ξεμπερδευει ο τηλεφωνητης και να μην τον ταλαιπωρει ο πελατης. Πχ, οπως ειπα, συνηθως ασχολουνται λιγο ή καθολου με προβλημα στο οποιο μετεχει και αλλη εταιρια, ενω εχω ακουσει και τηλεφωνητες να μην ενημερωνουν για το αν εχει ενεργοποιηθει ή οχι συνδεση ADSL αλλης εταιριας)

 

Οσο για το τελευταιο, βασει των δικων μου εμπειριων μου φαινεται παραξενο. Αν και καποιες φορες γινονται παρατηρησεις για αυξημενους χρονους "εξυπηρετησης", δεν υπαρχει σαφες οριο. Αν και για να ειμαι ειλικρινης, πιο αποδοτικο (και για τον πελατη και για το τμημα) μου φαινεται αν δεν μπορει να τον εξυπηρετησει τον πελατη μεσα σε ενα ευλογο διαστημα ο τηλεφωνητης, να το γραφει και να εξυπηρετει ενας εποπτης ή το assistance (αρκει να μην το εκμεταλλευονται για να τους ξεφορτωνονται οι ιδιοι)

 

Αυτα, γιατι ισως ξεφυγαμε και off topic! :O :D

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...