Nagata Δημοσιεύτηκε 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε 13 Μαρτίου Αισθητή πτώση για την παγκόσμια αγορά έξυπνων ρολογιών σημειώθηκε στην διάρκεια του 2024, υποχωρώντας κατά 7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ψηλά στην κορυφή βρέθηκε και πάλι η Apple μόνο που αυτή τη φορά παρουσίασε σημαντική μείωση 19% στις αποστολές. Ακριβώς πιο πίσω στην δεύτερη θέση, είχαμε την Huawei με άνοδο 35% στις αποστολές χάρη σε μια ισχυρή κινεζική αγορά και ένα ποικίλο χαρτοφυλάκιο, που κυμαίνονται από βασικά wearables, παιδικά έξυπνα ρολόγια και προηγμένες προσφορές. Η Samsung ήταν τρίτη με μέτρια αύξηση 3% στις αποστολές χάρη στις σειρές Galaxy Watch7 και Galaxy Watch Ultra. Το 2024 ήταν περισσότερο μια ευνοική περίοδος για την Xiaomi που ενίσχυσε την θέση της με άλμα 135% στις ετήσιες αποστολές. Ο κύριος λόγος για την πτώση της παγκόσμιας αγοράς ήταν η ινδική αγορά, όπου η καταναλωτική ζήτηση μειώθηκε λόγω αργού κύκλου αντικατάστασης, έλλειψης καινοτομίας και μη ικανοποιητικής εμπειρίας χρήστη μεταξύ των αγοραστών για πρώτη φορά. Από την άλλη πλευρά, η κινεζική αγορά ήταν για πρώτη φορά η μεγαλύτερη παγκόσμια αγορά. Αυξήθηκε κατά 6% σε ετήσια βάση, καταγράφοντας τις υψηλότερες αποστολές ποτέ. Η Huawei, η Imoo (πρώην BKK) και η Xiaomi ήταν οι πρωτοπόροι. Σιγά-σιγά θα δούμε την παγκόσμια αγορά να ανακάμπτει το 2025 μετά την αυξημένη ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και την προηγμένη παρακολούθηση της υγείας στα μελλοντικά smartwatches. [via] back to the Article Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.