KATERINA1968 Δημοσιεύτηκε 15 Ιανουαρίου Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε 15 Ιανουαρίου Καλησπέρα, από τις 22/12/2024 υπάρχει πρόβλημα με το internet, με συνεχόμενες διακοπές του internet σε όλες τις συσκευές. Μέχρι και σήμερα 15/1/2025, παρά τα επανηλημένα τηλέφωνα που κάνω στο 13700 και στην εξυπηρέτηση πελατών , το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί. Στην συχνή από τότε επικοινωνία που είχα λέγοντας στους συναδέλφους σας κάθε φορά τα ίδια πράγματα, εκείνοι με έβαζαν να κάνω κινήσεις προκειμένου να μπορέσουν να δηλώσουν βλάβη και τελικά δεν την δήλωναν μέχρι τη Παρασκευή 10/1/2025 που τελικά δηλώνεται η βλάβη για πρώτη φορά και δύο ώρες μετά μου στέλνουν μήνυμα ότι διορθώθηκε το πρόβλημα. Το πρόβλημα δεν διορθώθηκε. Χθες Τρίτη 14/1/2025 επικοινωνώ ξανά με το τεχνικό τμήμα και δηλώνεται ξανά τεχνική βλάβη .Σήμερα ήρθε μήνυμα ότι το πρόβλημα λύθηκε αλλά το πρόβλημα παραμένει και μάλλον διογκώνεται κιόλας. Επισημαίνω ότι από τον Ιούλιο του 2022 που βάλαμε οπτική ίνα και συνδεθήκαμε ασύρματα με 200mpps και μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτα στο χώρο μας και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα πέρα από το ότι κάποιες στιγμές δεν έπιανε το internet στο μέσα δωμάτιο , αλλά στο χώρο που ήταν το router δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με το ίδιο πλήθος συνδεδεμένων συσκευών. Είναι το λιγότερο απογοητευτικό μία βλάβη να κρατάει τόσες μέρες και να μην μπορεί να επιλυθεί. Δυστυχώς η όλη αντιμετώπιση του θέματος μοιάζει λες και δεν ενδιαφέρονται για τους χρόνια πελάτες τους, πελάτες που εκτός από την σταθερή σύνδεση internet έχουν και 1 συμβόλαιο κινητής στην εταιρεία και συμβόλαιο για την tv. Μάλλον θα πρέπει να σκεφτώ σοβαρά για αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο αφού δεν με σέβονται σαν πελάτη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.