Nagata Δημοσιεύτηκε 8 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε 8 ώρες πριν Πυρά δέχεται το τελευταίο χρονικό διάστημα ο συνιδρυτής του Facebook και διευθύνων σύμβουλος της Meta, Marck Zuckerberg και μάλιστα κατηγορήθηκε ότι υποκύπτει στον εκλεγμένο Πρόεδρο Donal Trump και αφαίρεσε τον έλεγχο γεγονότων από το Facebook υπέρ των διορθώσεων με γνώμονα την κοινότητα (παρόμοιο με αυτό που κάνει το “Χ”). Ο Zuckerberg επισκέφθηκε πρόσφατα ένα από τα podcast με τη μεγαλύτερη επιρροή για να ξεκαθαρίσει τι δεν του αρέσει στην Apple. Ένα από τα μεγαλύτερα παράπονα που έκανε ο εκπρόσωπος του Facebook, είναι η έλλειψη νέων εντυπωσιακών προϊόντων από την δημοφιλή εταιρεία με έδρα το Cupertino. Ο Zack κατηγόρησε την Apple ότι εφησυχάζει με το iPhone που έφτιαξαν πριν από 20 χρόνια. Λέει ότι δεν είναι σαφές εάν η Apple πουλάει περισσότερες μονάδες iPhone από έτος σε έτος. Το πρόβλημα, σύμφωνα με τον Zuckerberg, είναι ότι κάθε γενιά iPhone δεν φέρνει πολλές αλλαγές και έτσι οι άνθρωποι περιμένουν περισσότερο μεταξύ των αναβαθμίσεων. Αυτή είναι μια αρκετά απογοητευτική διατύπωση από έναν τόσο καταξιωμένο άτομο και ο ίδιος θεωρείται πως οι πωλήσεις iPhone είτε είναι σταθερές είτε μειώνονται, ο μόνος τρόπος που η Apple μπορεί να κερδίσει χρήματα είναι να πιέζει τους ανθρώπους. Αυτό που εννοεί είναι ότι η Apple μειώνει κατά 30% το τι παράγουν οι προγραμματιστές στο App Store. Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της Meta έχει επίσης ένα πρόβλημα με τον τρόπο που η Apple δημιουργεί περιφερειακά αξεσουάρ που αγοράζουν οι καταναλωτές για το iPhone. Ο Zuck ανέφερε τα AirPods, σημειώνοντας ότι είναι κατασκευασμένα με τρόπο που εμποδίζει άλλες εταιρείες να αναπτύξουν κάτι που μπορεί να συνδεθεί με το iPhone με τον ίδιο τρόπο. Βέβαια παρά την αρνητική του στάση απέναντι στην Apple, εκείνο που πραγματικά κέρδισε την προσοχή του Zuck ήταν η λειτουργία App Tracking Transparency της Apple που προστέθηκε στο iOS 14.5. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους χρήστες iPhone να αποφασίσουν εάν θέλουν να παρακολουθούνται από εφαρμογές τρίτων για το σκοπό της λήψης στοχευμένων διαφημίσεων. Το Facebook αρχικά υπολόγισε ότι η “Διαφάνεια Παρακολούθησης Εφαρμογών” θα μπορούσε να τους κοστίσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους. Όλα αυτά οδήγησαν σε μια αρκετά απότομη πτώση των μετοχών αυτού που τότε ήταν γνωστό ως Facebook και κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια του 2022, η μετοχή υποχώρησε κατά 61% για το έτος. Δεν είναι περίεργο που ο Mark τρέφει μνησικακία εναντίον της Apple, παρόλο που οι μετοχές της Meta αυξάνονται πάνω από 300% από το κάτω μέρος, καθώς τα έσοδα από διαφημίσεις της εταιρείας έχουν ανακάμψει. Το 2021, τα έσοδα από διαφημίσεις Facebook/Mete ήταν 114,93 δισεκατομμύρια δολάρια. Μειώθηκε το επόμενο έτος στα 113,64 δισεκατομμύρια δολάρια πριν από την ανάκαμψη στα 131,95 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Τα στοιχεία για το πλήρες έτος 2024 δεν είναι ακόμη διαθέσιμα. [via] back to the Article Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.