Nagata Δημοσιεύτηκε 10 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε 10 ώρες πριν Μετρήσεις στατιστικών δεδομένων από το Worldwide Wearables Quarterly Tracker της IDC (International Data Corporation), κατέγραψαν συνολικά την αποστολή 139 εκατ. μονάδων συσκευών smartwatches σε παγκόσμιο επίπεδο για τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2024. Πρόκειται για μια ελαφρά πτώση 1% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Παρόλα αυτά, η Huawei έχει αναδειχθεί ως κυρίαρχος παίκτης, ξεπερνώντας ανταγωνιστές όπως η Apple σε σωρευτικές αποστολές κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου (και πάλι, μιλάμε για τους μήνες από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2024). Η αλήθεια είναι πως η Huawei έχει επιτύχει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, ιδιαίτερα στις αγορές Ασίας-Ειρηνικού, Λατινικής Αμερικής, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Αξιοσημείωτες εισαγωγές όπως τα έξυπνα ρολόγια GT5 και GT5 Pro, μαζί με πιεσόμετρα δεύτερης γενιάς μοντέλα της, έχουν προφανώς βοηθήσει πολύ την Huawei να αυξήσει τα ποσοστά πωλήσεών της. Η Apple, εν τω μεταξύ, ανέκτησε για λίγο την πρώτη θέση στο τρίτο τρίμηνο με την κυκλοφορία του smartwatch της σειράς 10. Δεν είναι άσχημα τα νούμερα της Apple, αλλά ο έντονος ανταγωνισμός από άλλες εταιρείες που προσφέρουν προϊόντα σε διαφορετικές τιμές, θέτει μερικά νέα εμπόδια. Μάλιστα για πολλούς αναλυτές, το Apple Watch εξακολουθεί να είναι κορυφαία επιλογή παγκοσμίως, αλλά με την αγορά να γεμίζει κόσμο και οι καταναλωτές να θέλουν περισσότερα, η Apple χρειάζεται μεγαλύτερες καινοτομίες για να παραμείνει μπροστά. Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος για τον οποίο οι κινεζικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Huawei και Xiaomi, κερδίζουν ραγδαία έλξη καλύπτοντας καταναλωτές μεσαίας κατηγορίας και υψηλής ποιότητας. Αντίθετα, η Apple συνεχίζει να κυριαρχεί στην κατηγορία premium, αλλά προφανώς πρέπει να εξελιχθεί ακόμη περισσότερο για να ανεβάσεις τις πωλήσεις. Εν τω μεταξύ, η Xiaomi σημείωσε έντονη ανάπτυξη στις αποστολές συσκευών που φοριούνται στον καρπό. Η Xiaomi πρέπει να ευχαριστήσει την ομάδα ανάπτυξης του Xiaomi Band 9 για τις αναβαθμίσεις στη φωτεινότητα, στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και στην παρακολούθηση της υγείας. Ομοίως, η Samsung επέκτεινε τη γκάμα της με την κυκλοφορία των συσκευών 7ης γενιάς, του high-end μοντέλου Ultra και της βασικής έκδοσης FE, που συμπληρώνεται από το έξυπνο βραχιόλι Fit 3. Η βελτιωμένη παρακολούθηση της υγείας, οι πιο έξυπνες λειτουργίες AI και τα προσαρμόσιμα σχέδια έχουν ρυθμιστεί για να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη: τελικά, αυτό είναι που θέλουν οι άνθρωποι, σωστά; Ω, ναι, αυτό και λίγη καλύτερα διάρκεια μπαταρίας! [via] back to the Article Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.