trinoo Δημοσιεύτηκε September 22, 2024 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε September 22, 2024 (edited) Καλησπέρα, Στις 05/10/2024 κλείνω διετία και λήγει το συμβόλαιο μου σε Nova Fiber 200. Λόγω του ότι μετά από αμέτρητες επικοινωνίες μου με το support, εδώ και ένα χρόνο, η nova αδυνατούσε να μου λύσει κάποιο πρόβλημα που υπήρχε, προφανώς αποφάσισα να μην το ανανεώσω. Τους ενημέρωσα σχετικά τόσο μέσω της φόρμας του site όσο και στο chat (έχουν κρατηθεί αντίγραφα) να σταματήσουν την παροχή των υπηρεσιών (και τις χρεώσεις συνεπώς) ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ του συμβολαίου. Στις 17/09 έκανα αίτηση μεταφοράς του ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ μου αριθμού σε άλλο πάροχο και κατόπιν προτροπής του νέου πάροχου, στις 20/09 και ενώ είχε εγκριθεί η φορητότητα, ενημέρωσα τη Nova (φόρμα + chat) να αποδεσμεύσουν την τηλεφωνική μου γραμμή (γιατί ενώ είχε εγκριθεί η φορητότητα δεν το κάνανε) και να διατηρήσουν τις υπηρεσίες internet κανονικά μέχρι τη λήξη του συμβολαίου. Ωστόσο, παρά τη σαφή εξήγησή μου, μαζί με τη μεταφορά της τηλεφωνικής γραμμής, στις 20/09 διέκοψαν και τις υπηρεσίες internet, οι οποίες βάση του τελευταίου λογαριασμού είναι πληρωμένες ως και 30/09. Ερώτηση 1. Απ' όσο αντιλαμβάνομαι θα πρέπει να λάβω επόμενο λογαριασμό με πιστωτικό υπόλοιπο το ποσό που αντιστοιχεί σε 10 ημέρες. Αντιλαμβάνομαι σωστά; Ερώτηση 2 Μου στείλανε email να επιστρέψω τον εξοπλισμό (router, το γνωστό Nokia) σε κάποιο από τα καταστήματά τους. Απ' όσο θυμάμαι, εφόσον το συμβόλαιο ολοκληρώνονταν, ο εξοπλισμός παρέμενε σ' εμένα. Τι ισχύει για αυτό; Σε περίπτωση που όντως πρέπει να τον επιστρέψω, τι θα συμβεί αν δεν το κάνω; Ευχαριστώ Υ.Γ. Ξέχασα να αναφέρω ότι η σύνδεση είχε γίνει μέσω του προγράματος SFBB. Νομίζω ότι αυτό παίζει ρόλο ως προς τον εξοπλισμό. Edited September 22, 2024 by trinoo Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babakos Δημ. September 22, 2024 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2024 Iσχύει ότι γράφει το συμβόλαιο που πρέπει να έχεις υπογράψει. Νομιζω πλεον επιστρέεται ο εξοπλισμός (πρόσφατα εκανε αίτηση φορητότητας η πεθερά μου από Wind σε άλλο παροχο και της ήρθε ειδοποίηση να επιστρέεψει το μπρίκι της Zyxel που της είχαν δώσει...) Αν δεν τον επιστρέψεις θα στον χρεώσουν στον εκκαθαριστικό λογαριασμό ή θα εκδώσουν ακόμα έναν με το ποσό που αντιστοιχεί στον εξοπλισμό Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trinoo Δημ. September 22, 2024 Author Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2024 On 22/9/2024 at 5:13 ΜΜ, babakos said: Iσχύει ότι γράφει το συμβόλαιο που πρέπει να έχεις υπογράψει. Νομιζω πλεον επιστρέεται ο εξοπλισμός (πρόσφατα εκανε αίτηση φορητότητας η πεθερά μου από Wind σε άλλο παροχο και της ήρθε ειδοποίηση να επιστρέεψει το μπρίκι της Zyxel που της είχαν δώσει...) Αν δεν τον επιστρέψεις θα στον χρεώσουν στον εκκαθαριστικό λογαριασμό ή θα εκδώσουν ακόμα έναν με το ποσό που αντιστοιχεί στον εξοπλισμό Expand Φίλε μου στο support της Nova απευθύνονται οι ερωτήσεις. Σε ευχαριστώ πάντως που μπήκες στον κόπο να απαντήσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. September 23, 2024 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2024 Καλησπέρα trinoo, Για οποιοδήποτε ζήτημα, είμαστε πάντα στη διάθεσή σου μέσω του παρακάτω συνδέσμου, ώστε να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε. nvgr.gr/chat -Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trinoo Δημ. September 23, 2024 Author Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2024 On 23/9/2024 at 10:42 ΠΜ, Forthnet_Rep_1 said: Καλησπέρα trinoo, Για οποιοδήποτε ζήτημα, είμαστε πάντα στη διάθεσή σου μέσω του παρακάτω συνδέσμου, ώστε να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε. nvgr.gr/chat -Ομάδα Εξυπηρέτησης Nova Expand Καλησπέρα, Δεν μπορώ να έχω μια απάντηση εδώ; Στο chat με το που κάνω την ερώτηση μου το κλείνουν. Μου έχει συμβεί 3 φορές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.