Nagata Δημοσιεύτηκε 28 Μαΐου Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε 28 Μαΐου Λήξη συνεργασίας έχουμε μεταξύ Samsung και iFixit όπως αποκάλυψαν και οι δύο εταιρείες. Σύμφωνα με το iFixit, δεν θα είναι πλέον ο καθορισμένος τρίτος διανομέας ανταλλακτικών και εργαλείων, αναφέροντας πως η Samsung θεώρησε πως είναι πλέον υψηλές τιμές ανταλλακτικών τους. Η ανακοίνωση έρχεται δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο του προγράμματος “self-repair”. Ο κατασκευαστής smartphone απάντησε ότι στρέφεται σε έναν διαφορετικό ιστότοπο που ονομάζεται SamsungParts.com και υποστηρίζεται από το Encompass. Επί του θέματος τοποθετήθηκε ο Kyle Weins, CEO και συνιδρυτής του iFixit και τόνισε πως δεν τα βρήκαν όσον αφορά το κόστος των ανταλλακτικών. Η εταιρεία δεν μπόρεσε επίσης να εξασφαλίσει επίσημα ανταλλακτικά για τις νεότερες συσκευές Samsung όπως τα Galaxy S23, Z Flip5, Z Fold5. Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι όλα είναι πλέον διαθέσιμα στο samsungparts.com. Το επίσημο Δελτίο Τύπου του iFixit δημιούργησε αμφιβολίες σχετικά με τη δέσμευση της Samsung να κάνει τις επισκευές πιο προσιτές. Η εταιρεία δεν μπορούσε να προμηθεύεται ανταλλακτικά σε τοπικά συνεργεία επισκευής σε τιμές και ποσότητες “που είχαν νόημα”. Η μακροσκελής δήλωση παραπονέθηκε για τον τρόπο με τον οποίο η Samsung προσχώρησε στη συνεργασία για λόγους δημοσίων σχέσεων και ισχυρίστηκε ότι ο Κορεάτης κατασκευαστής δεν είχε ποτέ την πρόθεση να κατασκευάσει τις συσκευές του με εύκολη πρόσβαση για επισκευές. Ο ανεξάρτητος οργανισμός θα συνεχίσει να προσφέρει κιτ αυτοε-πισκευής για τηλέφωνα Samsung, όπως ακριβώς κάνει με τις συσκευές Apple. [VIA] back to the Article Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.