Nagata Δημοσιεύτηκε 10 Μαΐου Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε 10 Μαΐου Με την πρώτη ματιά, σίγουρα θα σπεύσετε να ανοίξετε το νέο προωθητικό βίντεο της Apple για τα δύο τερατώδη ισχυρά νέα της iPad Pro, όμως να σας προειδοποιήσουμε πως αυτό το κλιπ ήδη έχει προκαλέσει την οργή κοινού και δημιουργών. Ενώ οι περισσότεροι λάτρεις της τεχνολογίας μείναμε πιθανώς εντυπωσιασμένοι από τα υπέροχα σχέδια και τις απίστευτες αναβαθμίσεις απόδοσης των τελευταίων υποψηφίων για τον τίτλο του καλύτερου tablet στον κόσμο, οι επαγγελματίες της διαφήμισης και του κινηματογράφου από παντού εστιάζουν σε κάτι εντελώς διαφορετικό. Το βίντεο παρουσιάζει μια τεράστια πρέσα να συνθλίβει κυριολεκτικά, όλα τα μέσα δημιουργίας του ανθρώπινου νου, όπως όργανα, τηλεοράσεις, βιβλία και άλλα. Αυτό σίγουρα δημιουργεί μια αρνητική ατμόσφαιρα και δείχνουν εκνευρισμένοι με τις επιλογές του Tim Cook. https://www.youtube.com/watch?v=ntjkwIXWtrc H ενότητα σχολίων του YouTube έκλεισε από την αρχή, όμως οι αρνητικές αντιδράσεις κατέκλυσαν ουσιαστικά την ανάρτηση X του Tim Cook μέσα σε λίγες ώρες από τη δημοσίευσή της. Βλέποντας μερικά από τα βάναυσα σχόλια εκεί, είναι δύσκολο να καταλάβουμε τι σκεφτόταν η δημιουργική ομάδα πίσω από αυτήν τη διαφήμιση και ειλικρινά, είναι λίγο περίεργο το γεγονός ότι η Apple δεν έχει ακόμη αφαιρέσει το κλιπ των 60 δευτερολέπτων από το YouTube και οπουδήποτε αλλού. Σαν κεντρική ιδέα της διαφήμισης είναι να μας αποδείξει πώς το νέο iPad Pro ουσιαστικά κάνει να μοιάζει ο άνθρωπος εντελώς παρχωημένος σε όλα του. Φυσικά, η Apple θα μπορούσε να είχε εκφράσει αυτό το μήνυμα με λίγη (ή πολύ) περισσότερη λεπτότητα και προσοχή από το να συνθλίψει απλά χρώματα, παρτιτούρες, όργανα, γλυπτά, ένα σωρό δίσκους, ακόμα και ένα ολόκληρο πιάνο σε κομμάτια. Εναλλακτικά, χρήστες του X προτείνουν στην εταιρεία να διατηρήσει την κεντρική της ιδέα, όμως δείχνοντας παράλληλα σεβασμό στην παραδοσιακή τέχνη και στους καλλιτέχνες. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και παραγωγός Reza Sixo Safai έκανε ακριβώς αυτό το χόλιο , “Η καταστροφή της δημοσιότητας για την Apple”. https://twitter.com/rezawrecktion/status/1788211832936861950 Πολλοί άλλοι σχολιαστές είτε χαρακτήρισαν το βίντεο ως “εξαιρετικά δυσάρεστο”, “αποτρόπαιο”, “σπαραξικάρδιο”, “άβολο”. Ένας σκηνοθέτης, συγγραφέας και παραγωγός είπε: ” είναι η πιο ειλικρινή μεταφορά για το τι κάνουν οι εταιρείες τεχνολογίας στις τέχνες, στους καλλιτέχνες, τους μουσικούς, τους δημιουργούς, τους συγγραφείς, τους κινηματογραφιστές: σφίξε τους, χρησιμοποιήστε τους, όχι πληρώστε καλά και πάρτε τα πάντα και πείτε ότι όλα δημιουργήθηκαν από αυτούς”. Και ως συνήθως, ο διευθύνων σύμβουλος της Nothing, Carl Pei, τα συνόψισε όλα τέλεια με μια προσεκτικά επιλεγμένη λέξη: “Yikes”. back to the Article Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.