Γερμανός και προϊόντα Orbit

Κοινοποίηση

I had bought an Orbit handsfree for ericsson phones. From the first days of operation it was obvious that something was going on with the speaker because there was audible distortion on certain frequencies. In an attempt to correct the problem I opened the unit to try fix the speaker to a solid place, as I was thinking it had got loose. I opened the unit very gently to discover in surprise that it had completely ceased working. Testing with a multimeter proved that the speaker had been broken, although it had not been mechanically or electrically abused.

I had no other way than to perform a secondary surgical operation to a spare cheapo Siemens handsfree, take out the speaker unit which fited perfectly in the cabinet of the orbit unit, solder and close the set.

Since then I had no any other problems.

So in the future I will keep myself apart of that company and/or its products. I had already had enough trouble and frustration that far.

• Απαντήσεις 58
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πήρα ένα hands free για Siemens S55 και η ένταση-ποιότητα του ήχου δεν ήταν πολύ καλή. Όταν αγόρασα το αυθεντικό της Siemens, κατάλαβα ότι το Orbit ήταν α-π-α-ρ-ά-δ-ε-κ-τ-ο.

Live Another Day,

Climb A Little Higher,

Find Another Reason To Stay...

Έχω χρησιμοποιήσει ώς τώρα 5 διαφορετικά (Ένα το στερεοφωνικό του SL45i, ένα με ενσωματομένο ραδιοφωνάκι μάρκας Science, και τρία απλά, άγνωστων λοιπό στοιχείων αγορασμένα από διάφορετικά σημεία) handsfree για Siemens και σε όλα η ποιότητα ήχου ήταν από αποδεκτή έως εξαιρετική.

:!: Λεπτομέρεια1: Κανένα από αυτά δεν ήταν Orbit. Ούτε και στο μέλλον θα είναι...

:!: Λεπτομέρεια2: Είχε και ο Γερμανός υποψήφιο προς αγορά handsfree με ενσωματομένο ραδιοφωνάκι...με ένα μόνο ακουστικό (!) ...προς 25 Ευρώ. Το Science κόστισε 17, είχε δυο ακουστικά και ήταν απείρως καλύτερης ποιότητας....Δεν ξόδεψα άλλο πολύτιμο χρόνο μέσα στο κατάστημα...

• 2 years later...
Εγω 2 χρονια με φορτιστη(ΑΑ-ΑΑΑ) Orbit δεν εχω κανενα προβλημα...Κι αν δεν εχει φορτισει μπαταριες....:)
ΜΑΧ.

Κι εγω μια μπαταρία που είχα πάρει για 6600, σε αυτονομια είναι ιδια με την μανίσια.

ΥΓ. Πως το ξεθάψατε αυτό 3 χρονια μετά? :p

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Apla paidia den prepei na ksanaparoune ORBIT products alla gnhsia antalakthka..:!: Ego otan akouo gia proionta ths Orbit mou erxetai sto myalo h "orbit xoris zaxarh":lol: kai oxi mia etairia pou kataskeuazei antalakthka khnhton (kai ellatomathka):mad:

[sIGPIC][/sIGPIC]

My Aprilia SXV 450