Nagata Δημοσιεύτηκε May 21, 2023 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε May 21, 2023 Κάτι νέο προέκυψε από την Google και αναφερόμαστε στην νέα πρωτοβουλία της εταιρείας, στο Privacy Sandbox και την τύχη των cookie τρίτων στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome της εταιρείας. Η είδηση δημοσιεύτηκε στη γερμανική έκδοση του κύριου blog “The Keyword” της Google από τον Antony Chavez, αντιπρόεδρο του Privacy Sandbox. Ο Chavez αποκαλύπτει ότι η Google έχει οριστικοποιήσει το Privacy Sandbox API της και ότι οι ιστότοποι ενδέχεται να αρχίσουν να το ενσωματώνουν μόλις το API προσγειωθεί στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome της εταιρείας. Η Google σχεδιάζει να το κυκλοφορήσει στον Chrome τον Ιούλιο του 2023. Οι προγραμματιστές ενδέχεται να ξεκινήσουν την εκτέλεση κλιμακωτών δοκιμών με βάση τη live επισκεψιμότητα μόλις το API φθάσει στο Chrome. Η Google υπόσχεται ότι δεν θα κάνει “καμία σημαντική αλλαγή στα interfaces API” έως ότου εξαλειφθούν τα cookie τρίτων το 2024. Η Google σχεδιάζει να σταματήσει την υποστήριξη cookie τρίτων για το 1% των χρηστών του Chrome το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η αλλαγή επιτρέπει στους προγραμματιστές να εκτελούν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες για να “αξιολογήσουν την ετοιμότητα και την αποτελεσματικότητα των προϊόντων τους χωρίς cookie τρίτων” σύμφωνα με τον Chavez. Οι προγραμματιστές μπορούν επιπλέον να διαμορφώσουν το Chrome το τέταρτο τρίμηνο του 2023 για να προσομοιώνουν την αφαίρεση cookie τρίτων στο πρόγραμμα περιήγησης για δοκιμαστικούς σκοπούς. Αυτές οι αλλαγές “επιτρέπουν στους προγραμματιστές να εκτελούν δοκιμές σε μεγαλύτερο όγκο επισκεψιμότητας χωρίς cookie πριν από το πρώτο τρίμηνο του 2024”. Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα από την λειτουργία του Privacy Sandbox; Ο κύριος στόχος του Privacy Sandbox είναι να περιορίσει την παρακολούθηση των χρηστών, ενώ εξακολουθεί να επιτρέπει στους διαφημιστές να εμφανίζουν εξατομικευμένες διαφημίσεις σε ομάδες-στόχους. Μία από τις κύριες διαφορές μεταξύ της παρακολούθησης βάσει cookie και του Privacy Sandbox είναι ότι το τελευταίο βασίζεται σε ομάδες. Τα cookies τρίτων επιτρέπουν στους διαφημιστές να παρακολουθούν μεμονωμένους χρήστες στο διαδίκτυο. Η παρακολούθηση είναι ένα ουσιαστικό μέρος του διαφημιστικού οικοσυστήματος. Μια άλλη διαφορά μεταξύ των δύο συστημάτων είναι ότι το Privacy Sandbox εκχωρεί ενδιαφέροντα τοπικά. Το Chrome αναλύει το ιστορικό περιήγησης του χρήστη και το συνδέει με ορισμένες ομάδες ενδιαφερόντων. Οι ιστότοποι μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν ένα API για να ανακτήσουν αυτές τις πληροφορίες και να το χρησιμοποιήσουν για να εμφανίσουν εξατομικευμένες διαφημίσεις στον χρήστη. Οι χρήστες του Chrome έχουν κάποιο έλεγχο στις ομάδες, καθώς ενδέχεται να προσθέσουν ή να διαγράψουν ενδιαφέροντα στο πρόγραμμα περιήγησης. Η επαναστόχευση διαφημίσεων εξακολουθεί να είναι επίσης δυνατή. Η επαναστόχευση είναι μια τεχνική που δεν αρέσει σε πολλούς χρήστες καθώς μπορεί να οδηγήσει στην εμφάνιση παρόμοιων τύπων διαφημίσεων σε διαφορετικούς ιστότοπους του διαδικτύου. back to the Article Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.