Jump to content

Λανθασμένοι λογαριασμοί, αδιαφορία για την επίλυση του θέματος και απειλές διακοπής σύνδεσης


trinoo
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα,
Στις 02/09/2023 κάναμε αίτηση μετατροπής της γραμμής μας σε fiber 200, καταθέτοντας και το σχετικό κουπόνι SFBB.
Με το κουπόνι, το μηνιαίο κόστος της υπηρεσίας (το οποίο αναγράφεται και στη σχετική σύμβαση) είναι €29 (τελική τιμή, συμπεριλαμβανόμενων τελών, φόρων και ΦΠΑ).
Επίσης, είχαμε τον πρώτο μήνα δωρεάν.

Η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε μέσα Οκτώβρη, και η Nova άρχισε να μας στέλνει μηνιαίους λογαριασμούς €42 + αγνόησε το δωρεάν μήνα.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου επιβεβαίωσαν τα ποσά που αναφέρονται στο συμβόλαιο και έστειλαν αίτημα προς το αρμόδιο τμήμα για διόρθωση.

Οι επόμενοι λογαριασμοί συνέχισαν να έρχονται €42/μήνα και κανείς από τη Nova δεν επικοινώνησε μαζί μας.

Εμείς σε κάθε λογαριασμό που έρχονταν καταβάλαμε τα €29 που αναφέρονται στο συμφωνητικό (συνυπολογίζοντας και το δωρεάν μήνα)

Σε κάθε λογαριασμό επικοινωνούσαμε μαζί τους για να τους πούμε ότι το θέμα δεν επιλύθηκε και κάθε φορά μας επιβεβαίωναν οτι η χρέωση που γίνεται είναι διαφορετική από αυτή που αναφέρεται στη σύμβαση και μας έλεγαν ότι δεν πρόλαβε το αρμόδιο τμήμα να το δει και θα πρέπει να περιμένουμε.

Επικοινωνήσαμε μαζί τους με δική μας πρωτοβουλία είτε τηλεφωνικά είτε μέσω του chat πάνω από 5 φορές.

Η διαφορά από τα €42 στα €29 + ο δωρεάν μήνας τον οποίο μας χρέωσαν (και μάλιστα με €42), έχει συσσωρεύσει κάποιο υπόλοιπο.

Στην τελευταία επικοινωνία μου με το chat ο εκπρόσωπος της εταιρίας με διαβεβαίωσε ότι δε θα υπάρξει διακοπή της υπηρεσίας μέχρι να διευθετηθεί το θέμα (το έχω γραπτά). Βέβαια με διαβεβαίωσε και πως θα έχει λυθεί σε μια εβδομάδα και έχει από τότε περάσει ένα δίμηνο.

Γενικά έχουν περάσει πάνω από 4 μήνες από τότε που ενημερώσαμε για πρώτη φορά την εταιρία για το λάθος και δεν έχει υπάρξει καμία κίνηση επίλυσης ούτε κάποια επικοινωνία από την εταιρία προς εμάς για να μας ενημερώσουν.

Σήμερα λάβαμε SMS το οποίο μας ενημέρωνε πως αν το υπόλοιπο δεν εξοφληθεί μέχει αύριο θα μας διακόψουν την υπηρεσία.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την υποστήριξη πελατών, η κοπέλα μας είπε ότι (για 5η φορά, γιατί το ίδιο μας λέγανε σε κάθε επικοινωνία) προώθησε το αίτημα στο σχετικό τμήμα και πως θα πρέπει να περιμένουμε να το τακτοποιήσουν.

Την ενημερώσαμε για το SMS που μας απειλεί με διακοπή και μας είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι γι αυτό. (!!!)
Την ενημέρωσα για τη γραπτή διαβεβαίωση που έχω από το συνάδελφό σας και μου απάντησε ότι "αν σας το είπε θα ισχύει".(!!!).
Της είπα "εγώ  τι να κάνω αν αύριο μου διακόψουν την υπηρεσία" και μου είπε να τηλεφωνήσω στην εξυπηρέτηση πελατών για "να δούμε" (ενώ ήδη μιλούσα με την εξυπηρέτηση πελατών)

Επειδή μετά από τόσο καιρό, τόσες προσπάθειες επικοινωνίας από μέρους μου και καμία προσπάθεια από μέρους σας για την επίλυση του θέματος.

Επειδή οι χρεώσεις αναφέρονται με απόλυτη σαφήνεια στη σύμβαση και αυτό έχει γίνει αποδεκτό από όλους τους εκπροσώπους σας και η χρέωση που στέλνετε στους λογαριασμούς είναι εντελώς αυθαίρετη.

Επειδή το πρόβλημα έχει προκύψει καθαρά από δικό σας λάθος και εδώ και 4+ μήνες δεν κάνετε τίποτα για την επίλυση του, παρά τις διαβεβαιώσεις σας.

Παρακαλώ να λυθεί το θέμα. 
Να δεσμευτείτε ότι δε θα υπάρξει καμία διακοπή της υπηρεσίας μου μέχρι να διευθετηθεί (δικό σας το λάθος και από εσάς εξαρτάται η διευθέτησή του άλλωστε).
Και να δεσμευτείτε για τη χρονικά άμεση λύση του.

Αναμένουμε τις σχετικές κινήσεις σας καθώς και άμεση ενημέρωση εδώ.

Ευχαριστούμε




 

Edited by trinoo
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα trinoo ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα trinoo.

 

Σε ευχαριστούμε για την  επικοινωνία.

 

Εχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

 

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

 

Γαρυφαλιά, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Όπως σας έχω ήδη γράψει, την (ίδια ακριβώς) απάντηση που μου δώσατε στο προσωπικό μήνυμα,  μου την δίνουν εδώ και 4+ μήνες και τις 6 φορές που έχω επικοινωνήσει μαζί σας, χωρίς να γίνεται τίποτα από πλευράς σας.

Παρ όλα αυτά συνεχίζετε να μου στέλνετε "απειλητικά" μηνύματα για διακοπή της υπηρεσίας.

Επίσης, σας ζητώ να δεσμευθείτε πως δεν θα υπάρξει διακοπή της υπηρεσίας μου μέχρι να λύσετε το πρόβλημα (για το οποίο αποκλειστικά υπεύθυνοι είσαστε εσείς) και δεν να το κάνετε. 

Edited by trinoo
Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε να μου εξηγήσετε για ποιο λόγο το τμήμα αυτό δεν ανταποκρίνεται τόσο καιρό και παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις σας;

 

Διάστημα για την καταβολή ποσού δεν τίθεται, γιατί το ποσό έχει χρεωθεί κατά λάθος, μετά από δικό σας λάθος και αυτό έχει γίνει δεκτό από όλους τους εκπροσώπους σας με τους οποίους μίλησα. 

Μου ανέφεραν όλοι το ποσό που θα έπρεπε να χρεώνομαι καθώς και τον μήνα δωρεάν που είχα. Όλα αυτά είναι καταγεγραμμένα τόσο από εσάς όσο και από εμένα.

Αναφέρεται και στο συμφωνητικό άλλωστε.

Συνεπώς, αυτό που αναμένεται είναι η διόρθωση των λανθασμένων σας χρεώσεων, την οποία καθυστερείτε ανεξήγητα πολύ.
 

Η διατύπωση σας για "ένα επιπλέον διάστημα" είναι εντελώς αόριστη.

 

Αυτό που σας ζητώ είναι απόλυτα σαφές. Να με διαβεβαιώσεις και να δεσμευθειτε πως δεν θα διακοπεί η υπηρεσία μου μέχρι να επιλύσετε το θέμα.

 

Το λάθος είναι αποκλειστικά δικό σας. Το αρμόδιο τμήμα αδιαφορεί για την επίλυση του εδώ και πάνω από 4 μήνες και δε βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο να έχω εγώ επιπτώσεις από το δικό σας λάθος.

 

Επίσης, ζητώ έναν σαφή χρονικό προσδιορισμό για το πότε θα εξεταστεί το θέμα. Έχει περάσει τόσος καιρός και δείχνετε πλήρη αδιαφορία για την αντιμετώπιση του παρά τις συνεχείς οχλήσεις μας.

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα οι απαντήσεις σας να είναι δημόσιες.

Δημόσια απευθύνθηκα σ' εσάς άλλωστε, μπας και γίνει κάτι,  γιατί στις κατ ιδίαν συνομιλίες μας στην εξυπηρέτηση πελατών δεν έχει βγει άκρη εδώ και πολλούς μήνες, συνεχώς μου λέτε τα ίδια και δεν κάνετε τίποτα.

 

 

 

Edited by trinoo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σας ενημερώνω πως ακόμη δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος εκπρόσωπος σας όπως με είχατε διαβεβαιώσει και πως παρά τις διαβεβαιώσεις σας προβήκατε σε διακοπή της υπηρεσίας μου.
Η στάση σας και η συμπεριφορά σας είναι απαράδεκτη.
Το πρόβλημα οφείλεται 100% σε δικό σας λάθος, το έχετε αποδεχτεί όλες τις φορές που έχουμε μιλήσει και δεν κάνετε τίποτα εδώ και 5 μήνες για να το λύσετε παρά τις συνεχόμενες οχλήσεις μου, 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...