Eliaki Δημοσιεύτηκε January 31, 2023 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε January 31, 2023 Καλημέρα, έχω σοβαρό πρόβλημα και κανείς δεν μπορεί να μου απαντήσει ούτε σε κατάστημα αλλά ούτε στο 13800. Μετακομίζω σε λίγες ημέρες και δεν μπορώ να κάνω αίτηση μετακόμισης. Εχω nova και forthnet και στο κινητό wind. Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει πότε θα μπορέσω να καταθέσω τα χαρτιά μου. Είμαι καθηγήτρια με εξ αποστάσεως μαθήματα και δεν μπορώ ούτε λεπτό να μείνω χωρίς σύνδεση. Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 31, 2023 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2023 Καλημέρα Eliaki , Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε; Γιώργος, Nova Support Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Adriana Mp Δημ. February 20, 2023 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2023 Μια απο τα ίδια! Εχω ηδη μετακομισει και δεν ξερει κανεις να μου πει τιποτα απο τη nova.. Δηλαδή ειναι λογικο να συνεχίσω να πληρωνω χωρις να μου παρεχουν τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρωνω;;Μπορείτε να μου πείτε πώς εξελίχθηκε το θέμα σας αυτο;;; Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. February 21, 2023 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2023 Καλημέρα Για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου. μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να το ελέγξουμε κατάλληλα! Γιώργος, Nova Support Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.