chrisvzn Δημοσιεύτηκε January 20, 2023 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε January 20, 2023 Δήλωσα χθες 19/1 βλάβη της γραμμής και σήμερα μου στέλνουν μύνημα ότι ο τεχνικός θα έρθει στις 25/1. Τους τόνισα ότι εργάζομαι από το σπίτι αλλά δεν υπάρχει κανένας σεβασμός απέναντι στο πελάτη . Για ποιον λόγο υπάρχει τόση μεγάλη καθυστέρηση ; Θα με αποζημιώσουν αυτοί για τα χρήματα που θα χάσω ; Λυπάμαι πραγματικά , οι σοβαρές εταιρείες φαίνονται στην εξυπηρέτηση πελατών και η nova έχει αποτύχει παταγωδώς. Καλύτερα να πληρώνω παραπάνω κάποια άλλη εταιρεία και να ξέρω ότι όταν προκύψει κάποιο θέμα θα εξυπηρετηθω άμεσα ...απλά απαράδεκτοι ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 20, 2023 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2023 Καλησπέρα chrisvzn. Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε; Γαρυφαλιά, Nova Support Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.