Jump to content

Δεν έχω ίντερνετ ουτέ σταθερό, άθλια εξυπηρέτηση πελατών nova


chrisvzn
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δήλωσα χθες 19/1 βλάβη της γραμμής και σήμερα μου στέλνουν μύνημα ότι ο τεχνικός θα έρθει στις 25/1. 

Τους τόνισα ότι εργάζομαι από το σπίτι αλλά δεν υπάρχει κανένας σεβασμός απέναντι στο πελάτη . Για ποιον λόγο υπάρχει τόση μεγάλη καθυστέρηση ; Θα με αποζημιώσουν αυτοί για τα χρήματα που θα χάσω ; 

Λυπάμαι πραγματικά , οι σοβαρές εταιρείες φαίνονται στην εξυπηρέτηση πελατών και η nova έχει αποτύχει παταγωδώς. 

Καλύτερα να πληρώνω παραπάνω κάποια άλλη εταιρεία και να ξέρω ότι όταν προκύψει κάποιο θέμα θα εξυπηρετηθω άμεσα ...απλά απαράδεκτοι !

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα chrisvzn.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...