Nagata Δημοσιεύτηκε August 20, 2022 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε August 20, 2022 Μια νέα προσέγγιση έχει σκεφτεί η Meta και θα την βοηθήσει κατά πολύ ώστε να ανταγωνιστεί το TikTok – cross-posting. Η νέα δυνατότητα είναι μέρος μιας σειράς λειτουργιών που ανακοίνωσε την Τρίτη η εταιρεία, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου τρόπου δημιουργίας Ρeels από ιστορίες που δημοσιεύτηκαν στο παρελθόν. Τώρα οι δημιουργοί μπορούν να μοιράζονται τα Reels τους τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook, αποκομίζοντας τους καρπούς δημιουργίας εσόδων και από τις δύο πλατφόρμες. Η Meta κυκλοφόρησε τη λειτουργία Reels στο Facebook νωρίτερα φέτος σε μια ακόμη προσπάθεια να ανταγωνιστεί το TikTok. Η σύντομη κατακόρυφη μορφή βίντεο έχει εξαπλωθεί στα κοινωνικά δίκτυα και εκδηλώνεται σε διάφορες πλατφόρμες και υπηρεσίες. Μαζί με τη νέα επιλογή για δημοσίευση Reels τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook, η Meta επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αυτό το περιεχόμενο πολύ πιο εύκολα, απλώς μετατρέποντας τις ιστορίες που είχαν δημοσιεύσει προηγουμένως σε Reels. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό που έρχεται στα Reels του Instagram και του Facebook ονομάζεται sticker “Προσθέστε το δικό σας”. Αυτό υπάρχει στα Instagram Stories εδώ και αρκετό καιρό και λόγω της δημοτικότητάς του, η Meta αποφάσισε να συμπεριλάβει τη δυνατότητα στα Reels και στις δύο πλατφόρμες. Αυτό το sticker δίνει στους χρήστες έναν ακόμη τρόπο να δημιουργούν εύκολα νέες ιστορίες, χρησιμοποιώντας μια νέα τάση. Οι νέες λειτουργίες κυκλοφορούν ήδη σε χρήστες σε όλο τον κόσμο, επομένως θα πρέπει να τις αποκτήσετε και οι υπόλοιποι. [via] back to the Article Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.