Nagata Δημοσιεύτηκε August 16, 2022 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε August 16, 2022 Προς επέκταση του αριθμού διαφημίσεων της θα προχωρήσει η Apple οσον αφορά τις δικές της εφαρμογές σε iOS, iPadOS και MacOS. Ο Mark Gurman του Bloomberg αναφέρει ότι η Apple θέλει να επεκτείνει τη διαφημιστική της δραστηριότητα και ήδη δοκιμάζει ένα νέο μοντέλο διαφήμισης εσωτερικά στους χάρτες της, το οποίο εμφανίζει προτάσεις που βασίζονται στην αναζήτηση. Αυτήν τη στιγμή, η Apple εμφανίζει διαφημίσεις σε όλες τις εφαρμογές της App Store, News και Stocks καθώς και στην πλατφόρμα TV+. Οι προγραμματιστές μπορούν να πληρώσουν την Apple για να εμφανιστεί η εφαρμογή τους ως προωθούμενη σε συγκεκριμένες σελίδες αναζήτησης στο App Store. Οι διαφημίσεις εντός των εφαρμογών “Ειδήσεις και Μετοχές” εμφανίζονται ως πλήρη banner παρόμοια με ιστότοπους. Το Apple TV+ εμφανίζει επίσης διαφημίσεις για το MLB Friday Night Baseball. Η λειτουργία Διαφάνειας Παρακολούθησης Εφαρμογών (ATT) της Apple που κυκλοφόρησε μαζί με το iOS 14.5 επηρέασε σημαντικά τα διαφημιστικά κέρδη για τους προγραμματιστές. Το ATT δίνει στους χρήστες την επιλογή να εξαιρεθούν από τα εργαλεία παρακολούθησης που χρησιμοποιούνται από προγραμματιστές για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων. Σύμφωνα με μια αναφορά των Financial Times στις αρχές του έτους, η πολιτική παρακολούθησης εφαρμογών της Apple κόστισε στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων σχεδόν 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Με βάση στοιχεία από την εταιρεία έρευνας αγοράς Omdia, τα έσοδα από διαφημίσεις της Apple αυξήθηκαν στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. [via] back to the Article Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.