Nagata Δημοσιεύτηκε June 23, 2022 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε June 23, 2022 Πίσω στο έτος 2019, οι ρυθμιστικές αρχές της Αυστραλιανής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Καταναλωτών (ACCC) έδειξαν μια έντονη δυσπιστία με μερικές διαφημίσεις που προβλήθηκαν στην εθνική τηλεόραση και επικολλήθηκαν σε διαφημιστικές πινακίδες ή εμφανίστηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περί ανθεκτικότητας κάποιων συσκευών Samsung σε πισίνες και στην θάλασσα. Οι διαφημίσεις υποστήριζαν ότι επτά μοντέλα τηλεφώνων Samsung Galaxy είναι αδιάβροχα σε βάθος έως και πέντε πόδια και για διάρκεια μέχρι 30 λεπτών. Στα διάφορα σποτ έδειχναν τις συσκευές να βυθίζονται σε πισίνες ή να γεμίζουν με σταγονίδια παντού στην παραλία. Αποδεικνύεται, ωστόσο, ότι η αντοχή στο νερό των τηλεφώνων Galaxy ή οποιωνδήποτε τηλεφώνων ελέγχεται με στεγανοποίηση για αντοχή σε γλυκό νερό, αντιθέτως το αλμυρό νερό ή το χλωριωμένο νερό στις πισίνες, θα μπορούσε κάλλιστα να προκαλέσει διάβρωση στη θύρα φόρτισης. Η Samsung Αυστραλίας συμφώνησε να συμβιβαστεί με την ACCC για παραπλανητικούς ισχυρισμούς με επιβολή προστίμου έως 14 εκατ. δολάρια και έκτοτε έχει αντιμετωπίσει το ζήτημα εισάγοντας αλλαγές υλικού και λογισμικού στα τηλέφωνά της, έτσι ώστε οι ισχυρισμοί αντοχής στο νερό να αντικατοπτρίζουν καλύτερα την πραγματικότητα. Σύμφωνα με την Gina Cass-Gottlieb, την πρόεδρο του ACCC: Αυτή η ποινή είναι μια ισχυρή υπενθύμιση στις επιχειρήσεις ότι όλοι οι ισχυρισμοί προϊόντων πρέπει να τεκμηριώνονται. Η ACCC θα συνεχίσει να λαμβάνει μέτρα επιβολής κατά των επιχειρήσεων που παραπλανούν τους καταναλωτές με ισχυρισμούς σχετικά με τη φύση ή τα οφέλη των προϊόντων τους. back to the Article 1 Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.