Nagata Δημοσιεύτηκε April 21, 2022 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε April 21, 2022 Αυτή την εβδομάδα το Instagram ανακοίνωσε αρκετές αλλαγές στην πλατφόρμα του με στόχο την ενδυνάμωση των δημιουργών. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει τροποποιήσει τον αλγόριθμο κατάταξής της για να επισημάνει το αρχικό περιεχόμενο πάνω από το αναδημοσιευμένο περιεχόμενο. Ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri είπε τα εξής σχετικά με την αλλαγή κατάταξης: Αν δημιουργήσετε κάτι από την αρχή, θα πρέπει να λάβετε περισσότερα εύσημα από ότι αν μοιράζεστε ξανά κάτι που βρήκατε από κάποιον άλλο. Θα κάνουμε περισσότερα για να προσπαθήσουμε να εκτιμήσουμε περισσότερο το πρωτότυπο περιεχόμενο, ιδιαίτερα σε σύγκριση με το αναδημοσιευμένο περιεχόμενο. 📣 New Features 📣 We’ve added new ways to tag and improved ranking: – Product Tags– Enhanced Tags – Ranking for originality Creators are so important to the future of Instagram, and we want to make sure that they are successful and get all the credit they deserve. pic.twitter.com/PP7Qa10oJr — Adam Mosseri (@mosseri) April 20, 2022 Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι του Instagram θέλουν να επισημάνουν πως θα πρέπει να σταματήσουν πολλοί να μοιράζονται αναρτήσεις του TikTok και του Twitter από άλλους ανθρώπους και να τις παρουσιάζουν σαν δικές τους ιδέες. Η εταιρεία έχει ήδη λάβει μέτρα για να μετριάσει αυτό το φαινόμενο της αναδιανομής. Το 2021, ο αλγόριθμος άρχισε να υποβαθμίζει τους αναδημοσιευμένους συνδέσμους με το λογότυπο TikTok. Ωστόσο, η νέα αυτή ανακοίνωση είναι πιθανότατα για το καλό όλων, λαμβάνοντας υπόψη πόσοι λογαριασμοί Instagram έχουν επιρροή από τη δουλειά άλλων. Η εταιρεία λέει πως η απόφαση να περιορίσουν το αναδημοσιευμένο περιεχόμενο μπορεί να βλάψει ορισμένους λογαριασμούς στην αρχή, αλλά είναι πιθανότατα κρίσιμη για το μέλλον των Reels. Εάν η Meta θέλει τα κοινωνικά της δίκτυα να ευδοκιμήσουν μακροπρόθεσμα, πρέπει να είναι περισσότερα από το χώρο που αναδιανέμει περιεχόμενο από τους ανταγωνιστές της και αυτό θα είναι πάντα μια πρόκληση όταν τόσα πολλά από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Instagram και του Facebook είναι απλώς αντίγραφα του ανταγωνισμού του. Μια από τις νέες προσθήκες περιλαμβάνει τη δυνατότητα των Instagrammers να προσθέτουν ετικέτες σε συγκεκριμένα προϊόντα στις αναρτήσεις τους. Αν και οι ετικέτες προϊόντων ήταν διαθέσιμες για επιχειρήσεις εδώ και πολύ καιρό, η δυνατότητα γίνεται πλέον ευρέως διαθέσιμη. Οι δημιουργοί δεν θα πληρώνονται για διαφημίσεις, αλλά οι ετικέτες θα μπορούσαν να βοηθήσουν πολλούς που τους ενδιαφέρουν να αποκτήσουν πρόσθετη έλξη. Επιπρόσθετα, το Instagram κυκλοφορεί βελτιωμένες ετικέτες ατόμων. Αυτό σας επιτρέπει να ορίσετε μια περιγραφική ετικέτα για τον εαυτό σας, π.χ “φωτογράφος”, “ράπερ” και “στυλίστας μόδας”. Αυτές οι ετικέτες μπορούν να οριστούν στις ρυθμίσεις του προφίλ σας στο Instagram. [via] back to the Article Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.