Nagata Δημοσιεύτηκε February 15, 2022 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε February 15, 2022 Τις “σχετικές επιλογές υποστήριξης” για τους πελάτες πρόσθεσε η Apple με την τελευταία ενημέρωση της εφαρμογής Apple Support και εκεί ο καθένας μπορεί να περιγράψει ένα πρόβλημα με το iPhone ή το iPad του. Η εφαρμογή ανοίγει με την φράση “Πείτε μας τι συμβαίνει”, όπου μπορείτε να πληκτρολογήσετε εν συντομία τι συμβαίνει με τη συσκευή σας και να λάβετε σχετικές επιλογές υποστήριξης. Με βάση την περιγραφή του προβλήματος, η υποστήριξη της Apple θα φτάσει στο σημείο να σας αναφέρει μια εκτίμηση τιμής για την επισκευή. Έχετε υπόψη σας, αυτή η εκτίμηση θα είναι διαθέσιμη μόνο σε συγκεκριμένες χώρες και ενδέχεται να μην αντιπροσωπεύει το ακριβές τελικό ποσό που θα πληρώσετε μετά την ολοκλήρωση της επισκευής σας, αλλά κατά προσέγγιση θα πάρετε μια γεύση για το πιθανό κόστος. [via] back to the Article Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.