Nagata Δημοσιεύτηκε January 19, 2022 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε January 19, 2022 Αμέτρητα συνεχίζουν να είναι τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας και φυσικά εξακολουθούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στους κατασκευαστές smartphones όπως περιγράφουν αναλυτές της Canalys. Χαρακτηριστικό της όλης δεδομένης κατάστασης είναι το γεγονός πως οι παγκόσμιες αποστολές αυξήθηκαν μόνο κατά 1% σε ετήσια βάση το τελευταίο τρίμηνο του 2021. Οι αριθμοί έρχονται στο τέλος των εκθέσεων του τρίτου τριμήνου και οι πωλήσεις σημείωσαν συνολική πτώση της τάξης του 6%, επικαλούμενη παρόμοια προβλήματα σχετικά με την προμήθεια εξαρτημάτων. Πολλές εταιρείες που κατασκευάζουν διάφορα εξαρτήματα για συσκευές, έχουν ένα μεγάλο μέρος του προσωπικού τους σε αναρρωτικές άδειες λόγω του COVID-19 και η Canalys σημειώνει ότι αυτός ο αντίκτυπος είναι μεγαλύτερος μεταξύ των μικρότερων κατασκευαστών στην αγορά, οι οποίοι είχαν τα μεγαλύτερα προβλήματα στην εύρεση νέων προμηθευτών. “Οι κατασκευαστές εξαρτημάτων αναζητούν πρόσθετη παραγωγή, αλλά θα χρειαστούν χρόνια για τα μεγάλα χυτήρια να αυξήσουν σημαντικά τη χωρητικότητα τους σε chips”, δήλωσε η αντιπρόεδρος Νicole Peng της εταιρείας Mobility σε μια δήλωση που συνδέεται με τα νέα στοιχεία. Άνοδος για την Apple Λιγότερο επηρεασμένες μένουν οι μεγαλύτερες εταιρείες από τις ελλείψεις και την όλη κατάσταση εκτεταμένης συμφόρησης. Το τελευταίο τρίμηνο του ’21, η Apple επέστρεψε στην πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά, μετά από τρία τρίμηνα. Η άνοδος της εταιρείας αποδίδεται στην επιτυχία του iPhone 13 και στην εξαιρετικά σταθερή απόδοση στην ηπειρωτική περιοχή της Κίνα – τη μεγαλύτερη αγορά smartphones στον κόσμο. Το συνολικό μερίδιο αγοράς της Apple αυξήθηκε από το 12% στο 23% της αγοράς από το περασμένο τρίμηνο. Η προηγούμενη πτώση οφείλεται εν μέρει στις δυσκολίες της εταιρείας να ικανοποιήσει τη ζήτηση σε ορισμένες περιοχές τα τελευταία τρίμηνα. “Η αλυσίδα εφοδιασμού της Apple αρχίζει να ανακάμπτει, αλλά αναγκάστηκε να μειώσει την παραγωγή το 4ο τρίμηνο εν μέσω ελλείψεων βασικών εξαρτημάτων και δεν μπορούσε να φτιάξει αρκετά iPhone για να καλύψει τη ζήτηση”, λέει ο αναλυτής Sanyam Chaurasia. “Σε αγορές με προτεραιότητα, διατήρησε επαρκείς χρόνους παράδοσης, αλλά σε ορισμένες αγορές οι πελάτες της έπρεπε να περιμένουν για να πάρουν στα χέρια τους τα πιο πρόσφατα iPhone”. [via] back to the Article Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.