Nagata Δημοσιεύτηκε December 13, 2021 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε December 13, 2021 Ορισμένες αναφορές από χρήστες συσκευών Galaxy κάνουν λόγο για προβλήματα ήχου στις συσκευές τους. Ορισμένοι λένε ότι το πρόβλημα ξεκίνησε με την ενημέρωση του One UI 4. Το πρόβλημα ήχου υπάρχει στα περισσότερα smartphones μεσαίας και μεγάλης κατηγορίας, συμπεριλαμβανομένων των Galaxy S10 , Galaxy S20, Galaxy S21 , Galaxy Z Flip 3, Galaxy Z Fold 2, Galaxy Z Fold 3 και Galaxy A52 5G. Ο ήχος στις επηρεαζόμενες συσκευές ακούγεται επίπεδος και χαμηλής ποιότητας, ειδικά κατά την αναπαραγωγή παιχνιδιών ή την επεξεργασία βίντεο. Το πρόβλημα επηρεάζει περισσότερο τις συχνότητες ήχου χαμηλής και μεσαίας εμβέλειας και είναι πιο αισθητό σε τηλέφωνα με ηχεία υψηλής ποιότητας. Το πρόβλημα δεν σας επηρεάζει τόσο πολύ όταν χρησιμοποιείτε ενσύρματα ή ασύρματα ακουστικά. Διάφοροι χρήστες ανέφεραν το ζήτημα του ήχου στο φόρουμ μελών της Samsung και σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Ένας τρόπος για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα ήχου είναι να ξεκινήσετε την εγγραφή οθόνης, αλλά αυτή δεν είναι η πραγματική λύση. Επιπλέον, η εκκίνηση της συσκευής εγγραφής οθόνης έχει ως αποτέλεσμα άλλα προβλήματα, συμπεριλαμβανομένης της απενεργοποίησης του παιχνιδιού στα 120 fps σε υποστηριζόμενα παιχνίδια και συσκευές. Παρά το γεγονός ότι πολλοί χρήστες ανέφεραν αυτό το πρόβλημα, η Samsung δεν το έχει αναγνωρίσει και δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει μια επιδιόρθωση. Μια λύση είναι και η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. [via] back to the Article Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.