Jump to content

H δύση του Ήλιου για 121 ζωές...


minovg
 Κοινοποίηση

Τι έφταιξε κατά τη γνώμη σας και έπεσε το αεροσκάφος;  

154 members have voted

  1. 1. Τι έφταιξε κατά τη γνώμη σας και έπεσε το αεροσκάφος;

    • Βλάβη στον κλιματισμό/αποσυμπίεση
    • Πολιτική ορισμένων εταιρειών "Διαθέτουμε λίγα χρήματα για ασφάλεια/συντήρηση/διαρκείς ελέγχους"
    • Ντόμινο βλαβών
    • Η ανικανότητα των πιλότων
    • Η εταιρεία ΗΛΙΟΣ γενικά
    • Η Κυπριακή πολιτεία/Υπ.Πολιτ.Αερ.που δεν έχει αυστηρούς κανόνες όπως ορίζει η ΕΕ για την ασφάλεια
    • Άλλο : Διευκρινίστε


Recommended Posts

Ένα από τα σενάρια που διάβασα και το θεωρώ αρκετά πιθανό, είναι να υπήρξε πρόβλημα με διαρροή στο air system του αεοροσκάφους. Καθώς αυτό είναι υπεύθυνο για τον κλιματισμό αλλά και για τη διατήρηση της πίεσης. Οπότε αφού χάλασε αυτό, έπεσε η θερμοκρασία (η παγωνιά που αναφέρθηκε στο SMS) και δημιουργήθηκε decompression, οπότε αυτόματα έπεσαν οι μάσκες στην καμπίνα των επιβατών οι οποίες παρέχουν οξυγόνο για 15-20 λεπτά μόνο. Το cockpit έχει τελείως διαφορετικό σύστημα παροχής οξυγόνου όμως και αφού οι πιλότοι φόρεσαν τις μάσκες (οι οποίες δεν πέφτουν αυτόματα) θα έπρεπε να είχαν οξυγόνο για μια ώρα τουλαχιστον. ΟΜΩΣ το σύστημα δε λειτούργησε ποτέ με απότελεσμα οι πιλότοι να μείνουν χωρίς οξυγόνο και να αφεθούν οι επιβάτες στη μοίρα τους. Ο πρώτος πιλότος πέθανε αφού πέρασε ο "ωφέλιμος χρόνος" ή όπως αλλιώς λέγεται, ενώ ο δεύτερος πρόλαβε και βγήκε έξω για να φέρει την εφεδρική μπουκάλα οξυγόνου (έτσι εξηγείται το γεγονός πως τον είδε ο επιβάτης με το SMS). Μάλλον δεν τα κατάφερε κι αυτός και το αεροπλάνο έμεινε στον αυτόματο μέχρι να τελειώσουν τα καύσιμα και να πέσει με τους επιβάτες ήδη νεκρούς μιας και το 20λεπτο είχε περάσει και δεν είχαν πια οξυγόνο...

 

Όλα αυτά με κάθε επιφύλαξη μιας και δεν ξέρω τίποτα πάνω στο θέμα. Απλά μεταφέρω οτι διάβασα στα απίστευτα ενδιαφέροντα fora του airliners.net

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 272
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Πάντως, αν επιβεβαιωθεί το (πιο πιθανό αυτή την στιγμή) σενάριο του προβληματικού αεροπλάνου που ανευθυνο-υπεύθυνοι του έδιναν ΟΚ για πτήση, θα είναι εγκληματική αμέλεια πρωτόγνωρη στα χρονικά... Ας περιμένουμε πάντως για να μάθουμε( ; ) τί πραγματικά έφταιξε... Οχι ότι παίζει και κάποιον ρόλο για αυτούς που χάθηκαν, αλλά τουλάχιστον να γλιτώσουν άλλοι από πιθανούς εγκληματίες που με την ασυνειδησία τους δημιουργούν κινούμενα φέρετρα. :mad:

Πρέπει όμως μέσα σε αυτή την κόλαση να αναγνωρίσουμε ότι ο όλος μηχανισμός δούλεψε γρήγορα και άψογα, σαν καλοκουρδισμένη μηχανή. Οι Ολυμπιακοί άφησαν και κάτι καλό πίσω τους... ;)

I see stupid people...
Link to comment
Share on other sites

ναι 48 παιδια ηταν.εγω προσπαθω να καταλαβω πως θα βρουμε 121 πτωματα μεσα σε τετοια συντριμια...ολα εγιναν κομματια.εχει ακουσει κανεις τιποτα για το ποσα πτωματα βρεθηκαν?δεν πιστευω να βρεθουν ολα.ασε που εγιναν κομματακια.το πρωι εδειχναν ενα ποδι με αιματα...
Link to comment
Share on other sites

O 8eos na anapaysei tis psyxes twn adikoxamenwn an8rwpwn...

O,ti kai na poume edw 8a einai eikasies, poso mallon ka8oti fainetai na yparxoun polla-dyskola na apanth8oun- erwthmata.

Sxedon sigoura prokeitai gia provlhma sto systhma paroxhs oxygonou-diathrhshs ths pieshs,alla kai ths 8ermokrasias sto aeroskafos,alla giati den prolavan oi pilotoi na katevasoun to aeroskafos se xamhlo epipedo,wste na yparxei oxygono( de leitourghse to systhma sto pilothrio tou aeroplanou kai gia ayto pi8anws o pilotos metakinh8hke gia na parei tis fiales oxygoun...?) kai pws kapoia atoma(plhrwma h epivates), pou e8ea8hsan apo ta F-16 sto pilothrio sth synexeia eixan kataferei na antexoun stis toso xamhles 8ermokrasies kai sthn elleipsh oxygonou(pou parepimptontws gia tous epivates opws anafer8hke parapanw,h paroxh oxygonou einai anexarthth kai diarkei peri ta 15-20 lepta, enw sto pilothrio panw apo 1 wra)???

Kai,telos, ti egine kai katepese to skafos?

Teleiwsan ta kaysima(ena pi8ano senario)?

Evgale kapoios ton aytomato piloto( pou apoti fainetai eixe meinei sto teleytaio programmatismeno shmeio)?

Dystyxws polles atyxies kai dysaresta gegonota prepei na synevhsan gia na symvei ayto to moiraio atyxhma...

Link to comment
Share on other sites

ασχετο αφου συμπιεση προκαλει η τουρμπινα του αεροσκαφους πως γινεται να επαθε ξαφνικα αποσυμπιεση σε αυτο το υψος και να προβαλε να γραψει sms να το στειλει να βγει ο κυβερνητης να εχουν πεθανει ολοι μεσα στο αεροσκαφος κι να λενε μετα οι πιλοτοι των f16 οτι ειδαν ενα δυο ατομα να μπαινει μεσα στο cockpit και να προσπαθει να επαναφερει το αεροσκαφος?
Link to comment
Share on other sites

ναι 48 παιδια ηταν.εγω προσπαθω να καταλαβω πως θα βρουμε 121 πτωματα μεσα σε τετοια συντριμια...ολα εγιναν κομματια.εχει ακουσει κανεις τιποτα για το ποσα πτωματα βρεθηκαν?δεν πιστευω να βρεθουν ολα.ασε που εγιναν κομματακια.το πρωι εδειχναν ενα ποδι με αιματα...

 

...τα βρήκαν σχεδόν όλα.

 

Τώρα ανέφεραν ότι χάθηκαν πολλές οικογένειες ολόκληρες... :cry: ...δηλ και γονείς και παιδιά...σκεφτείτε τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους... :cry:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τα παιδιά ήταν 21 και όχι 48. Αυτό με το μήνυμα SMS πρέπει να είναι μούφα. Δεν πιάνει το κινητό στα 34000 πόδια υψόμετρο.

 

Αυτά τα άσχημα έχουν οι low-cost πτήσεις. Έχουν φθηνό εισιτήριο ξέρετε γιατί; Γιατί μειώνουν τα έξοδά τους από την συντήρηση των αεροσκαφών. Αυτό περνάει στο εισιτήριο του επιβάτη, αλλά μένει ελλιπής η ασφάλεια της πτήσης.

Link to comment
Share on other sites

Τους βρήκαν όλους εκτός από 3 λέει.

 

Ένας μάρτυρας είπε πως έφτασε από τους πρώτους εκεί (προφανώς πριν φουντώσει η πυρκαγιά) και πήρε το πτώμα ενός παιδιού να το μεταφερει πάνω και του είπε ο αστυνομικός άστο εκεί που ητάν (και το άφησε) και μετα το έκαψε η φωτιά :( :(

 

άκουγα τη λίστα με τα ονόματα και είναι τραγικό να ακούς το ίδιο επώνυμο συνέχεια... Οικογένειες με 2 και 3 παιδιά χάθηκαν (και μάλιστα απ το χωριό/κωμόπολη που κατάγομαι) :(

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα άσχημα έχουν οι low-cost πτήσεις. Έχουν φθηνό εισιτήριο ξέρετε γιατί; Γιατί μειώνουν τα έξοδά τους από την συντήρηση των αεροσκαφών. Αυτό περνάει στο εισιτήριο του επιβάτη, αλλά μένει ελλιπής η ασφάλεια της πτήσης.

 

Αυτό δεν ισχύει για όλες τις φτηνές εταιρίες, όπως φαγώθηκαν να λένε και στην TV. Προφανώς για την HELIOS αποδείχθηκε πως έτσι είναι.

 

Αλλά η AEGEAN πχ, που έχει εξίσου φτηνά εισιτήρια δεν νομίζω να μην είναι μια ασφαλής εταιρία. Μην τους βάζουμε όλους στον ίδιο σάκο, επειδή κάποιοι έχουν αναπτύξει οικονομίες κλίμακας χρησιμοποιώντας μικρότερα αεροπλάνα ή και γω δεν ξέρω τι.

 

Συγκεκριμένα για την Κύπρο οι τιμές της AEGEAΝ είναι ακριβώς ίδιες με αυτές της HELIOS, καθώς οι πτήσεις με τα αεροπλάνα της HELIOS και της AEGEAN προς Κύπρο ήταν κοινές. Όποιο αεροπλάνο και να χρησιμοποιούνταν δηλαδή, η πτήση ήταν κοινή και για τις δύο έταιριες και κάθε εταιρία μπορούσε να βάλει επιβάτες στα αεροπλάνα της άλλης. Η AEGEAN όμως έχει μικρότερα αεροπλάνα οπότε άντεχε το μικρό κόστος. H HELIOS φένεται πως δεν συντηρούσε καλά τα αεροπλάνα.

Link to comment
Share on other sites

Καθηλωμένα στο αεροδρόμιο Λάρνακας παραμένουν από χθες τα αεροσκάφη της Εταιρείας «HELIOS» μετά αεροπορική τραγωδία όπου 121 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους σε δικό της αεροσκάφος βόρεια της Αθήνας, ανέφερε σήμερα εκπρόσωπος της εταιρείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Αεροδρόμιο Λάρνακας η εταιρεία έχει ναυλώσει ένα αεροσκάφος των Αυστριακών Αερογραμμών και ένα των Αιγυπτιακών Αερογραμμών προκειμένου να εκτελέσει τις πτήσεις που έχει προγραμματισμένες για σήμερα.

Στις 9 το πρωί ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει πτήση της εταιρείας για Σόφια, η οποία ωστόσο δεν έχει ακόμη αναχωρήσει αφού το πλήρωμα του αεροσκάφους αρνείται να ταξιδεύσει.

 

http://www.phileleftheros.com/main/main.asp?gid=334&id=348950

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν ισχύει για όλες τις φτηνές εταιρίες, όπως φαγώθηκαν να λένε και στην TV. Προφανώς για την HELIOS αποδείχθηκε πως έτσι είναι.

 

Αλλά η AEGEAN πχ, που έχει εξίσου φτηνά εισιτήρια δεν νομίζω να μην είναι μια ασφαλής εταιρία. Μην τους βάζουμε όλους στον ίδιο σάκο, επειδή κάποιοι έχουν αναπτύξει οικονομίες κλίμακας χρησιμοποιώντας μικρότερα αεροπλάνα ή και γω δεν ξέρω τι.

 

Συγκεκριμένα για την Κύπρο οι τιμές της AEGEAΝ είναι ακριβώς ίδιες με αυτές της HELIOS, καθώς οι πτήσεις με τα αεροπλάνα της HELIOS και της AEGEAN προς Κύπρο ήταν κοινές. Όποιο αεροπλάνο και να χρησιμοποιούνταν δηλαδή, η πτήση ήταν κοινή και για τις δύο έταιριες και κάθε εταιρία μπορούσε να βάλει επιβάτες στα αεροπλάνα της άλλης. Η AEGEAN όμως έχει μικρότερα αεροπλάνα οπότε άντεχε το μικρό κόστος. H HELIOS φένεται πως δεν συντηρούσε καλά τα αεροπλάνα.

Αδελφέ Κύπριε σίγουρα δεν είναι ό,τι ευχάριστο να συζητάμε για αυτό το θέμα τη στιγμή που θρηνεί ένας ολόκληρος λαός. Όμως προσωπικά είχα αυτή τη συζήτηση σε φιλική παρέα πριν λίγο καιρό. Για τις πτήσεις με χαμηλό κόστος εννοώ. Επειδή κι εγώ ταξιδεύω σχετικά συχνά με αεροπλάνο (2-3 φορές το χρόνο) έχω κάνει κάποιες σκέψεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας ορισμένων εταιρειών.

 

Πετάω για Γερμανία συγκεκριμένα. Πέρσι είχα την δυνατότητα να επιλέξω μεταξύ Lufthansa και Air Germania που προσωπικά πρώτη φορά την άκουγα. Η διαφορά στην τιμή τεραστία. 300€ η Lufthansa, 100€ η Air Germania. Το αιτιολογικό ήταν ότι είναι φθηνή διότι δεν σερβίρει λέει φαγητό και δεν είχε καν αεροσυνοδούς. :wacko: Προσωπικά διάλεξα την Lufthansa.

 

Όταν λοιπόν βρίσκεσαι αντιμέτωπος με τέτοια γεγονότα και τέτοιες πολιτικές των αεροπορικών εταιρειών, ποιος μου εγγυάται εμένα ότι δεν κάνει οικονομία και στην συντήρηση των αεροσκαφών; Να μειώνει αισθητά τους ελέγχους, να υποτιμά μερικά προβληματάκια που όμως ίσως δημιουργήσουν προβλήματα αργότερα.

 

Κακά τα ψέματα. Τα φθηνά εισιτήρια στα αεροπλάνα ιδιωτικών εταιρειών δε σημαίνει ότι είναι και ασφαλή 100%. Έχουν μειωμένο προσωπικό και τεχνικούς, τεχνικοί έλεγχοι υποτυπώδεις (ίσα-ίσα να παίρνουν τα πιστοποιητικά), τεχνικός εξοπλισμός ελλιπέστατος κλπ.

 

Γι'αυτό και δεν διαλέγω ποτέ εταιρεία αμφιβόλου ποιότητας λόγω χαμηλού κόστους.

 

Το κράτος οφείλει να προστατεύσει τον πολίτη όμως με αυτή την πολιτική των εταιρειών. ΚΑΜΙΑ έκπτωση δεν πρέπει να γίνεται στους τεχνικούς ελέγχους και στην συντήρηση.

 

Ένα αεροπλάνο για να πέσει πρέπει να συνδράμουν 3 και 4 διαφορετικοί και ανεξάρτητοι λόγοι. Έχει πολλαπλά συστήματα ασφαλείας. Άρα σε ένα άρτιο τεχνικά ελεγμένο αεροσκάφος είναι απειροελάχιστη εώς απίθανη η περίπτωση της πτώσης.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τα παιδιά ήταν 21 και όχι 48. Αυτό με το μήνυμα SMS πρέπει να είναι μούφα. Δεν πιάνει το κινητό στα 34000 πόδια υψόμετρο.

 

Αυτά τα άσχημα έχουν οι low-cost πτήσεις. Έχουν φθηνό εισιτήριο ξέρετε γιατί; Γιατί μειώνουν τα έξοδά τους από την συντήρηση των αεροσκαφών. Αυτό περνάει στο εισιτήριο του επιβάτη, αλλά μένει ελλιπής η ασφάλεια της πτήσης.

αφου το πηραν ετσι το αεροσκαφος ηταν θεμα χρονου να γινει το κακο γιατι αραγε πρωτη φορα ηρθαν τεχνικοι της boeing!!! να δουν τα κομματια η οτι εμεινε τελως παντων κατι πολυ κακο πρεπει να εγινε στο αεροσκαφος εκ κατασκευης πιστευω εκτως και αν εγινε "κατι" εντελως τυχαια

Link to comment
Share on other sites

Αδελφέ Κύπριε σίγουρα δεν είναι ό,τι ευχάριστο να συζητάμε για αυτό το θέμα τη στιγμή που θρηνεί ένας ολόκληρος λαός. Όμως προσωπικά είχα αυτή τη συζήτηση σε φιλική παρέα πριν λίγο καιρό. Για τις πτήσεις με χαμηλό κόστος εννοώ. Επειδή κι εγώ ταξιδεύω σχετικά συχνά με αεροπλάνο (2-3 φορές το χρόνο) έχω κάνει κάποιες σκέψεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας ορισμένων εταιρειών.

 

Πετάω για Γερμανία συγκεκριμένα. Πέρσι είχα την δυνατότητα να επιλέξω μεταξύ Lufthansa και Air Germania που προσωπικά πρώτη φορά την άκουγα. Η διαφορά στην τιμή τεραστία. 300€ η Lufthansa, 100€ η Air Germania. Το αιτιολογικό ήταν ότι είναι φθηνή διότι δεν σερβίρει λέει φαγητό και δεν είχε καν αεροσυνοδούς. :wacko: Προσωπικά διάλεξα την Lufthansa.

 

Όταν λοιπόν βρίσκεσαι αντιμέτωπος με τέτοια γεγονότα και τέτοιες πολιτικές των αεροπορικών εταιρειών, ποιος μου εγγυάται εμένα ότι δεν κάνει οικονομία και στην συντήρηση των αεροσκαφών; Να μειώνει αισθητά τους ελέγχους, να υποτιμά μερικά προβληματάκια που όμως ίσως δημιουργήσουν προβλήματα αργότερα.

 

Κακά τα ψέματα. Τα φθηνά εισιτήρια στα αεροπλάνα ιδιωτικών εταιρειών δε σημαίνει ότι είναι και ασφαλή 100%. Έχουν μειωμένο προσωπικό και τεχνικούς, τεχνικοί έλεγχοι υποτυπώδεις (ίσα-ίσα να παίρνουν τα πιστοποιητικά), τεχνικός εξοπλισμός ελλιπέστατος κλπ.

 

Γι'αυτό και δεν διαλέγω ποτέ εταιρεία αμφιβόλου ποιότητας λόγω χαμηλού κόστους.

 

Το κράτος οφείλει να προστατεύσει τον πολίτη όμως με αυτή την πολιτική των εταιρειών. ΚΑΜΙΑ έκπτωση δεν πρέπει να γίνεται στους τεχνικούς ελέγχους και στην συντήρηση.

 

Ένα αεροπλάνο για να πέσει πρέπει να συνδράμουν 3 και 4 διαφορετικοί και ανεξάρτητοι λόγοι. Έχει πολλαπλά συστήματα ασφαλείας. Άρα σε ένα άρτιο τεχνικά ελεγμένο αεροσκάφος είναι απειροελάχιστη εώς απίθανη η περίπτωση της πτώσης.

 

γιατι δηλαδη η easyjet ειναι μια εταιρεια με φτηνα εισητιρια και ομως εχει στο δυναμικο της ενα a340 αεροπλανο μεγεθους b747 και το συντηρει και εχει χαμηλα εισητιρια με αυτο αλλωστε ειναι πολλες οι πιθανοτητες να επεσε και ολα θα τα μαθουμε μονο απο το ¨μαυρο" κουτι με τις συνομιλιες των κυβερνητων και πυργου ελενχου παντως εγω θα τους εκανα μια μυνηση απο εδω μεχρι τον αρη και θα τους ζηταγα τα παντα που εχουν :mad: :mad: :mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

γιατι δηλαδη η easyjet ειναι μια εταιρεια με φτηνα εισητιρια και ομως εχει στο δυναμικο της ενα a340 αεροπλανο μεγεθους b747 και το συντηρει και εχει χαμηλα εισητιρια με αυτο αλλωστε ειναι πολλες οι πιθανοτητες να επεσε και ολα θα τα μαθουμε μονο απο το ¨μαυρο" κουτι με τις συνομιλιες των κυβερνητων και πυργου ελενχου παντως εγω θα τους εκανα μια μυνηση απο εδω μεχρι τον αρη και θα τους ζηταγα τα παντα που εχουν :mad: :mad: :mad: :mad:

Η easyjet να σας πω την αλήθεια την θεωρούσα νούμερο ένα επικίνδυνη εταιρεία για πιθανό σοβαρό πρόβλημα... Η πολιτική της είναι χειρότερη από αυτήν της Helios...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ λέω να πάψουν μερικοί να λένε καραμπινάτες ανακρίβειες και να αποκαλύπτουν απλώς το μέγεθος της άγνοιάς τους:

 

...γιατι αραγε πρωτη φορα ηρθαν τεχνικοι της boeing!!! να δουν τα κομματια η οτι εμεινε τελως παντων κατι πολυ κακο πρεπει να εγινε στο αεροσκαφος εκ κατασκευης πιστευω...

Οποτεδήποτε στον κόσμο πέφτει ένα αεροπλάνο με επιβάτες, η κατασκευάστρια εταιρία συμμετέχει στη διερεύνηση του ατυχήματος. Είναι νόμος.

 

...η easyjet ειναι μια εταιρεια με φτηνα εισητιρια και ομως εχει στο δυναμικο της ενα a340 αεροπλανο μεγεθους b747...

Η easyjet, παραπληροφοριοδότη μου, έχει μόνο Boeing 737 και Airbus A319. Καμία σχέση με Α340.

 

hydro, προτείνω στο συγκεκριμένο θέμα να σταματήσεις να γράφεις. Κάτσε απλά να διαβάζεις.

 

Οι low-cost εταιρίες ελέγχονται και παίρνουν τα πιστοιητικά τους απο τις ίδιες υπηρεσίες που ελέγχουν την Ολυμπιακή, τη Lufthansa και όλες τις άλλες. Δηλαδή αν ένα αεροσκάφος πρέπει να πάρει το Χ πιστοποιητικό μετά από σέρβις, αυτό το πιστοποιητικό δεν το παρέχει πχ η Helios αλλά η ελληνική ή η κυπριακή ΥΠΑ.

 

Τέλος, οι μικρές εταιρίες τύπου Germania κλπ έχουν ελάχιστους τεχνικούς και αυτούς μόνο για "μικρές" εργασίες και επισκευες. Για "βαριά" συντήρηση στέλνουν τα αεροσκάφη τους σε τεχνικές βάσεις μεγάλων εταιριών.

 

Άμα δεν γνωρίζετε ένα θέμα μην γράφετε ανοησίες και ότι ακούτε στα κανάλια.

 

Α, και το σύστημα δεν είναι "σύστημα αποσυμπίεσης". Δεν υπάρχει "σύστημα αποσυμπίεσης" στα αεροπλάνα. Αλλά τράβα πέστο αυτό στους "αστέρες" των καναλιών.

 

Κλείστε την TV πεντέξι μέρες και περιμένετε να βγει το επίσημο πόρισμα σε μερικούς μήνες. Εκεί θα δείτε πόσες μπούρδες και ανοησίες ακούτε τόσες μέρες στα κανάλια.

 

Άσχετο: Αληθεύει ότι ρεπόρτερ του ΑΛΤΕΡ διάβαζε στην κάμερα σελίδες από το ημερολόγιο μιας νεκρής επιβάτιδας το οποίο βρήκε/βρέθηκε στα συντρίμμια? Ισχύει?

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

αφου το πηραν ετσι το αεροσκαφος ηταν θεμα χρονου να γινει το κακο γιατι αραγε πρωτη φορα ηρθαν τεχνικοι της boeing!!! να δουν τα κομματια η οτι εμεινε τελως παντων κατι πολυ κακο πρεπει να εγινε στο αεροσκαφος εκ κατασκευης πιστευω εκτως και αν εγινε "κατι" εντελως τυχαια

Ολόκληρο αεροσκάφος τους έπεσε. Φυσικά και είναι λογικό να έρθουν να το δουν άνθρωποι της Boeing. Έτσι γίνεται πάντα.

Όταν το άκουσε χτες ο Λιαρέλλης πήγε να βγάλει είδηση πως οι Αμερικάνοι εμπειρογνόμωνες δεν εμπιστεύονται τους αντίστοιχους Έλληνες. Μέχρι που του είπε κάποιος οτι οι απεσταλμένοι είναι της Boeing και πήρε πίσω τη χοντράδα του...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ λέω να πάψουν μερικοί να λένε καραμπινάτες ανακρίβειες και να αποκαλύπτουν απλώς το μέγεθος της άγνοιάς τους:

 

 

Οποτεδήποτε στον κόσμο πέφτει ένα αεροπλάνο με επιβάτες, η κατασκευάστρια εταιρία συμμετέχει στη διερεύνηση του ατυχήματος. Είναι νόμος.

 

 

Η easyjet, παραπληροφοριοδότη μου, έχει μόνο Boeing 737 και Airbus A319. Καμία σχέση με Α340.

 

hydro, προτείνω στο συγκεκριμένο θέμα να σταματήσεις να γράφεις. Κάτσε απλά να διαβάζεις.

 

Οι low-cost εταιρίες ελέγχονται και παίρνουν τα πιστοιητικά τους απο τις ίδιες υπηρεσίες που ελέγχουν την Ολυμπιακή, τη Lufthansa και όλες τις άλλες. Δηλαδή αν ένα αεροσκάφος πρέπει να πάρει το Χ πιστοποιητικό μετά από σέρβις, αυτό το πιστοποιητικό δεν το παρέχει πχ η Helios αλλά η ελληνική ή η κυπριακή ΥΠΑ.

 

Τέλος, οι μικρές εταιρίες τύπου Germania κλπ έχουν ελάχιστους τεχνικούς και αυτούς μόνο για "μικρές" εργασίες και επισκευες. Για "βαριά" συντήρηση στέλνουν τα αεροσκάφη τους σε τεχνικές βάσεις μεγάλων εταιριών.

 

Άμα δεν γνωρίζετε ένα θέμα μην γράφετε ανοησίες και ότι ακούτε στα κανάλια.

 

Α, και το σύστημα δεν είναι "σύστημα αποσυμπίεσης". Δεν υπάρχει "σύστημα αποσυμπίεσης" στα αεροπλάνα. Αλλά τράβα πέστο αυτό στους "αστέρες" των καναλιών.

 

Κλείστε την TV πεντέξι μέρες και περιμένετε να βγει το επίσημο πόρισμα σε μερικούς μήνες. Εκεί θα δείτε πόσες μπούρδες και ανοησίες ακούτε τόσες μέρες στα κανάλια.

 

Άσχετο: Αληθεύει ότι ρεπόρτερ του ΑΛΤΕΡ διάβαζε στην κάμερα σελίδες από το ημερολόγιο μιας νεκρής επιβάτιδας το οποίο βρήκε/βρέθηκε στα συντρίμμια? Ισχύει?

 

το να ψαχνουν μια αιτια δεν παει να πει οτι μπορουν να παρουν ενα συγκεκριμενο κοματι οπως ενα μερος του πινακα οργανων και ενα κοματι απο το cockpit για αυτους και να το κανουν δωρο... (μην ρωτας αφου ξερεις απο αυτα λογικα καταλαβαινεις) η easy jet ειχε στον στολο της δεν ξερω αμα εχει ενα δυο a340 αφου ειχε παει ταξιδι ο πατερας μου εκτως και αμα ηταν ναυλωμενο στο ονομα της δεν ξερω ασχετο η συμπιεση δεν γινεται μεσω των μηχανων κατα καποιο τροπο?

Link to comment
Share on other sites

hydro, δεν ακολουθεις τις συμβουλες μου βλεπω :p

 

Τώρα γράφεις άλλες αρλούμπες. Τι ειναι αυτο με το κόκπιτ και το δωρο? Δώσε και αλλο info, πες πηγή, γράψε κάτι τελος παντων. Αλλά έτσι και είναι ράδιο-αρβύλα και αυτό δεν τη γλιτώνεις την κατσάδα :p

 

Δεν ξέρω με τι πέταξε ο πατέρας σου, παντως easyjet και Α340 ειναι 100% αδύνατον να έχει πετάξει. Τι λέω 100%, 1000% αδύνατον!

 

Τέσπα, ας μην αναπαράγουμε εδώ τις ανοησίες των καναλιών και "μου-ειπε-ο-μπαμπας-μου" πληροφορίες.

 

edit:

...ακουσα και κατι αλλο απο τον πατερα μου. μου ειπε οτι ολη η περιοχη της αττικης ειναι γεματη ουρανιο και οτι το αιγαιο ειναι γεματο πετρελαιο ειναι αληθεια? και μου λεει οτι δεν μας αφηνουν να τα βγαλουμε διοτι θα εχουμε ανεξαρτησια και δυναμη

ρε hydro, μήπως ο πατέρας είναι λίγο μυθομανής? Για φέρε τον να γράφει εδω, θα γίνει μεγάλη πλάκα :lol:

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

hydro, δεν ακολουθεις τις συμβουλες μου βλεπω :p

 

Τώρα γράφεις άλλες αρλούμπες. Τι ειναι αυτο με το κόκπιτ και το δωρο? Δώσε και αλλο info, πες πηγή, γράψε κάτι τελος παντων. Αλλά έτσι και είναι ράδιο-αρβύλα και αυτό δεν τη γλιτώνεις την κατσάδα :p

 

Δεν ξέρω με τι πέταξε ο πατέρας σου, παντως easyjet και Α340 ειναι 100% αδύνατον να έχει πετάξει. Τι λέω 100%, 1000% αδύνατον!

 

Τέσπα, ας μην αναπαράγουμε εδώ τις ανοησίες των καναλιών και "μου-ειπε-ο-μπαμπας-μου" πληροφορίες.

στρατιωτικες πηγες που ηταν στην περιοχη μεχρι πριν απο 7 ωρες αυτο μου ειπαν οτι το πηραν απο την αλλη μερια του λοφου. το δωρο το ειπα ετσι :p

ηταν a340 αλλα σου ειπα δεν βαζω το χερι μου στην φωτια εκτως και αν εχω δει λαθος το εισητιριο θα δω αυριο και θα σου πω :O

Link to comment
Share on other sites

Στο είπαν "στρατιωτικες πηγές" :w00t: :lol: :lol:

 

Σταμάτα όπως είσαι δικέ μου. Είσαι χειρότερος από το άλτερ

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Στο είπαν "στρατιωτικες πηγές" :w00t: :lol: :lol:

 

Σταμάτα όπως είσαι δικέ μου. Είσαι χειρότερος από το άλτερ

ειμαι στρατιωτικος ξερεις...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...