kifinas Δημοσιεύτηκε August 4, 2020 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε August 4, 2020 Καλησπέρα σας. Από τότε που αναβάθμισα την γραμμή μου σε vdsl 100 έχω αρκετές αποσυνδέσεις καθημερινά. Για να μην πολυλογώ έχω κάνει τα πάντα πριν φτάσω εδώ, βγαίνουν πάντα κάποιοι από την τηλεφωνική βοήθεια και μου λένε συνεχώς τα ίδια πράγματα. Έχουν αλλαχθεί 3 ρουτερ 5 σπλιττερ έχει αλλαχθεί όλη η γραμμή από το κουτί της πολυκατοικιας μου μέχρι το ρουτερ έχει κουμπωθεί η γραμμή χωρίς τηλεφωνική συσκευή κτλ κτλ έχουν έρθει δύο τεχνικοί από forthnet αλλά να δώσει ένας χριστιανός μια εντολή να εκλεχθεί η γραμμή μου από το dslam (πρέπει να βάλει χέρι ο ΟΤΕ) γιατί είναι τόσο δύσκολο να γίνει???? Εχώ πάρει πάνω από 10 φορές στο τεχνικό τμήμα σας η απάντηση κολλάει (από την στιγμή που δεν βρισκούμε λάθη στην γραμμή σας δεν μπορούμε να το δηλώσουμε ως βλάβη). Ναι η γραμμή μου την περισοτερή ώρα δεν γράφει λάθη αλλά κάποια στιγμή ξαφνικά γράφει χιλιάδες και πέφτει. Πείτε μου τι πρέπει να κάνω για να στείλουμε έναν άνθρωπο να κοιτάξει την γραμμή από το dslam. Σας ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. August 5, 2020 Κοινοποίηση Δημ. August 5, 2020 Καλησπέρα Kifinas Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε; Λιάνα, Nova Support Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.