Jump to content

forthnet...akurosh sumbolaiou????


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

exo to ekshs problhma kai den ksero an xreiazetai na to anafero sto eett.gr h se kapoia organosh katanaloton...

ksafnhka eid ston logargiasmo tou ote na xreonontai ta thlefona ......meta phra thl. forthnet kai rothsa giati mou eixan diakopsh thn proepilogh....kai mou eipan oti tous eixa steilei fax....telika ta stoixeia htan kapoiou allou......

 

 

eleos.....

 

perimeno sxolia sas!

Link to comment
Share on other sites

exo to ekshs problhma kai den ksero an xreiazetai na to anafero sto eett.gr h se kapoia organosh katanaloton...

ksafnhka eid ston logargiasmo tou ote na xreonontai ta thlefona ......meta phra thl. forthnet kai rothsa giati mou eixan diakopsh thn proepilogh....kai mou eipan oti tous eixa steilei fax....telika ta stoixeia htan kapoiou allou......

 

 

eleos.....

 

perimeno sxolia sas!

Φίλε κάτι μου θυμίζει αυτό και αρχίζω να πιστεύω ότι πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο κάποιων να κόβουν προεπιλογές... :confused: :worry:

Για διάβασε το παρακάτω τόπικ και θα καταλάβεις...

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=77712

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι (και ναι, θα απαντήσω και στο άλλο thread)

 

το ότι ο ΟΤΕ κάνει αυθαίρετες καταργήσεις προεπιλογών (και μάλιστα αρκετές, οφείλω να τονίσω) είναι γεγονός και δεν σηκώνει αμφισβήτηση.

 

Απο τις προσωπικές εμπειρίες μου...

 

Ο κάθε πελάτης έχει το δικαίωμα να διακόψει την προεπιλογή του (και μόνο αυτή) μέσω του ΟΤΕ. Σε αυτή την περίπτωση, ο ΟΤΕ στέλνει ένα ενημερωτικό FAX (εκεί κολλάει το θέμα με τα fax κιόλας), τις περισσότερες φορές με την υπηρεσία OTEFAX-Mail (FAX μέσω email, για να αποφευχθεί η χαρτούρα) στο οποίο δηλώνει ξερά ότι ο τάδε συνδρομητής τον ενημέρωσε τηλεφωνικά πως θέλει να καταργηθεί η προεπιλογή του και όλη του η κίνηση να διεκπεραιώνεται μέσω του ΟΤΕ.

 

Συνήθως υπαίτιοι για αυτό είναι οι υπάλληλοι στα τμήματα του ΟΤΕ που παίρνουν τηλέφωνο πελάτες με προεπιλογές για να "γυρίσουν" στον ΟΤΕ, ιδιαίτερα στις ΟΤΕπιλογές και στο ΟΤΕπιχειρώ. Αυτοί λοιπόν καταργούν τις προεπιλογές, άνετα και ωραία.

 

Ο εκάστοτε καταναλωτής μπορεί, πέραν από το να επανασυνδέσει την προεπιλογή (κάτι που δυστυχώς θέλει στις περισσότερες περιπτώσεις πάνω από 5-6 εργάσιμες) να καταγγείλει και το γεγονός στην ΕΕΤΤ μέσω της εταιρίας που συνεργάζεται, και εάν αποδειχθεί ότι ο καταναλωτής δεν ήθελε την κατάργηση κτλ, η ΕΕΤΤ τον απαλάσσει συνήθως από υποχρεώσεις προς τον ΟΤΕ (πχ χρέωση κλήσεων για το επίμαχο χρονικό διάστημα, κτλ). Το μόνο κακό με αυτό είναι ότι η όλη διαδικασία μπορεί να πάρει πάνω από μήνα μέχρι να ολοκληρωθεί η καταγγελία - καταδίκη.

 

Κατάργηση προεπιλογής πέραν από αυτό τον τρόπο μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά αν το ζητήσει κάποιος από τον προεπιλεγμένο φορέα του. Οι διαφορές είναι στο ποιος ζητάει την κατάργηση από τον ΟΤΕ (στην πρώτη περίπτωση το τμήμα marketing του ΟΤΕ από το τμήμα εγχώριων παρόχων και προεπιλογών, στην δεύτερη η εταιρία από το τμήμα εγχώριων παρόχων και προεπιλογών).

 

 

Φιλικά,

 

Γιάννης Ματζαβράκος

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Ο εκάστοτε καταναλωτής μπορεί, πέραν από το να επανασυνδέσει την προεπιλογή (κάτι που δυστυχώς θέλει στις περισσότερες περιπτώσεις πάνω από 5-6 εργάσιμες) να καταγγείλει και το γεγονός στην ΕΕΤΤ μέσω της εταιρίας που συνεργάζεται, και εάν αποδειχθεί ότι ο καταναλωτής δεν ήθελε την κατάργηση κτλ, η ΕΕΤΤ τον απαλάσσει συνήθως από υποχρεώσεις προς τον ΟΤΕ (πχ χρέωση κλήσεων για το επίμαχο χρονικό διάστημα, κτλ). Το μόνο κακό με αυτό είναι ότι η όλη διαδικασία μπορεί να πάρει πάνω από μήνα μέχρι να ολοκληρωθεί η καταγγελία - καταδίκη.

Mόνο και μόνο για αυτό αξίζει να το κυνηγήσεις φίλε το θέμα. ;)

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

exo to ekshs problhma kai den ksero an xreiazetai na to anafero sto eett.gr h se kapoia organosh katanaloton...

ksafnhka eid ston logargiasmo tou ote na xreonontai ta thlefona ......meta phra thl. forthnet kai rothsa giati mou eixan diakopsh thn proepilogh....kai mou eipan oti tous eixa steilei fax....telika ta stoixeia htan kapoiou allou......

 

 

eleos.....

 

perimeno sxolia sas!

Κι εγώ νομίζω ότι αδίκως τα βάζεις με τη Forthnet. Οι εναλλακτικοί πάροχοι είναι οι μόνοι που δεν έχουν όφελος από την κατάργηση της προεπιλογής. Ελπίζω βέβαια να μη χρεώνει πλέον η forthnet την προεπιλογή στον πελάτη όπως κάνουν κάποιες εταιρείες. Οι υπάλληλοι του ΟΤΕ έχουν αποθρασυνθεί για να βγάζουν 1,5 Ε για κάθε κατάργηση προεπιλογής. Και τη στιγμή που δε ζητούν την υπογραφή του πελάτη για να το κάνουν κι ούτε μαγνητοφωνούν τη συνομιλία μαζί του, μόνο κέρδος θα έχουν με το να αυθαιρετούν βγάζοντας προεπιλογές. Φαντάσου τι μπόνους μπορεί να κερδίσει ένας μόνιμος του ΟΤΕ σε ένα 8ωρο, αν ασχοληθεί μόνο με καταργήσεις προεπιλογών!

ΧΡΥΣΑ
Link to comment
Share on other sites

h forthnet paradexthke to la8os ths......malista milhsa kai me kapoion upeu8uno K. Kourelh

to 8ema einai oti kanoun oti 8eloun......

ego exasa kapoia lefta apo to la8os tous liga h polla den exei shmasia.

kai pera apo sugnomh den kanan kamia kinhsh!

 

apla den ksero pou einai kalutera na to anafero....plhn tou inka!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

pali kala pou kanoun thn douleia tous sthn EETT dioti apo Inka so8hkame.

parolo pou h kataggeleia egine koinopoihsh kai ston INKA mono h EETT ekane kati ousiastiko.....

hdh me phran apo Forthnet kai 8eloun na broume lush!

 

 

elpizo na proteinoun kati kalo kai oxi apla mia karta gia omilia!

 

mprabo kai pali sthn EETT

Link to comment
Share on other sites

Οι υπάλληλοι του ΟΤΕ έχουν αποθρασυνθεί για να βγάζουν 1,5 Ε για κάθε κατάργηση προεπιλογής. Και τη στιγμή που δε ζητούν την υπογραφή του πελάτη για να το κάνουν κι ούτε μαγνητοφωνούν τη συνομιλία μαζί του, μόνο κέρδος θα έχουν με το να αυθαιρετούν βγάζοντας προεπιλογές. Φαντάσου τι μπόνους μπορεί να κερδίσει ένας μόνιμος του ΟΤΕ σε ένα 8ωρο, αν ασχοληθεί μόνο με καταργήσεις προεπιλογών!

Βασει της υπάρχουσας νομοθεσιας, η αλλαγή προεπιλογης δεν απαιτει την υπογραφη του πελατη. Αυτο ειναι που κανουν και οι αλλες εταιρειες. Ο ΟΤΕ δηλαδη ειναι ο κακος??? Αυτο που λες για τισ συνομιλιες ειναι περα για περα αναληθες. Ηχογραφουνται όλες υποχρεωτικώς και ανα πάσα στιγμή ξέρουν ποιος μιλησε σε ποιον, γιατι κάθε ηχογραφιση κατοχυρώνεται σε εναν προσωπικο κωδικο του καθε agent (υπαλληλου) Επίσης, είναι υποχρεωτικό οταν τηλεφωνείς σε εναν πελάτη να του λες το ονομα σου, το οποιο φυσικα γίνεται ώστε να ηχογραφηθεί και αυτο για να μην υπάρχει καμια αμφιβολία για το ποιος εκανε την αρση της προεπιλογής.

Ένας μόνιμος υπαλληλος του ΟΤΕ δεν παίρνει τηλεφωνα. Τετοια τηλέφωνα κάνουν μόνο συμβασιούχοι φοιτητες (8μηνη σύμβαση) που δούλευουν ημιαπασχόληση δηλαδή τρεισημισι ώρες (3 ώρες και 36 λεπτά, για την ακρίβεια, πάντα σύμφωνα με την σύμβαση που υπογράφεται κατά την πρόσληψη των φοιτητων). Ο μέγιστος αριθμός αρσεων προεπιλογών που έχει γίνει ειναι γύρω στις 12 (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων που έγιναν όταν η teledome χώρις να ρωτήσει κανέναν έφερνε πίσω στο πελατολόγιο της άτομα που είχαν φύγει με τη θέληση τους απο την εταιρεια, κατι που κάνει ακόμα βέβαια..)

Επιπλέον αν ανακαλύψουν άτομο να κάνει άρσεις χωρίς την άδεια του πελάτη, απολύεται χωρίς 2η κουβεντα.

Όσο για το 1,5 ευρώ, τα καθάρα που παίρνει στα χέρια του ο συμβασιουχος φοιτητης ειναι τα 90 λεπτά, τα υπόλοιπα ειναι κρατήσεις.

Ο εκάστοτε καταναλωτής μπορεί, πέραν από το να επανασυνδέσει την προεπιλογή (κάτι που δυστυχώς θέλει στις περισσότερες περιπτώσεις πάνω από 5-6 εργάσιμες)

Παίρνει ακριβώς 6 εργάσιμες μέρες. Αυτο το διαστημα ειναι νομικά κατωχυρωμένο και ο ΟΤΕ είναι ίσως και ο μόνος που το τηρεί. Καποιες άλλες εταιρειες που αρχιζουν απο Τ πχ :rolleyes: κάνουν τούλαχιστον 1 μήνα και αφού στείλεις ένα χαρτομάνι απο στοιχεία και πληροφορίες. ίσως σε αφησουν να φύγεις. Φυσικα αυτόν το μήνα χρεώνεσαι κανονικά στον εναλλακτικο πάροχο. Για αυτο και ο ΟΤΕ αναλαμβάνει να κάνει αυτός όλη τη διαδικασία.

Αν έχετε κάποια άλλη απορία σχετικά με το τμημα Telemarketing του ΟΤΕ και πως αυτό λειτουργει, just ask me. Τα ξερω όλα εκ των έσω ;)

"Μίλα μόνο όταν έχεις κάτι να πεις.."
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...