entasis62 Δημοσιεύτηκε July 18, 2020 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε July 18, 2020 καλησπέρα έκανα αίτηση για 100 mbps forthnet ειχα 50 mbps την τετάρτη 15 Ιουλίου ο υπάλληλος μου είπε οτι θα γινόταν άμεσα 16 του μηνός στο nova account που πληρώνω το μηνιαίο μου λογαριασμό πράγματι άλλαξε από 50 και γράφει 100 το πρόβλημα είναι ότι μέσα στο ρουτερ έχω θέμα με το download είναι 30 και στο ρούτερ και στο speedtest. Ο υπάλληλος δεν μου έστειλε ρουτερ επειδή είχα ένα zte το οποίο μου το φέρανε το 2016 όταν έκανα wind 50 mbps αργότερα όταν είχε γραμμές οι forthnet έκανα αλλαγή και πήγα στη forthnet. Με το zte δεν μπορώ να μπω καν στο ίντερνετ ενώ βάζω τους κωδικούς και χρησιμοποιώ ένα TP-LINK Archer VR2800 v1 το οποίο κλειδώνει στα 31 download και 9.20 upload το upload βελτιώθηκε άλλα το download παραμένει το ίδιο ο υπάλληλος μου είπε 70 τουλάχιστον επειδή το σπίτι είναι παλιό και είχε ξαναγίνει κάτι παρόμοιο δλδ έφερα τεχνικό δήλωσε βλάβη μετά από 2 μέρες ήρθε ο ΟΤΕ και επειδή δεν το έκανε ο ΟΤΕ ήρθε ηλεκτρολόγος τον οποίο πλήρωσα 50 ευρώ και μου ανέβασε το download από 30 σε 32 με το δικό μου ρουτερ πάντα και τον ρώτησα τώρα τι κάνουμε και μου είπε θα πεις να έρθει πάλι ο ΟΤΕ για να έρθω και εγώ δλδ να έρθουμε συνδυαστικά αλλά δεν θα πεις ότι είχες δηλώσει βλάβη αλλιώς θα περάσουμε ένα νέο καλώδιο από το εξωτερικό boxaki μέχρι το σπίτι σου και στις 2 περιπτώσεις θα πάρω άλλα 50 ευρώ από εκεί και πέρα δεν το προχώρησα το θέμα. Με ενδιαφέρει να ανεβεί το download ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. July 18, 2020 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2020 Καλησπέρα entasis62, Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις; Γιώργος, Nova Support Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.