ELTASSOS Δημοσιεύτηκε October 13, 2019 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε October 13, 2019 Αίτηση στη Forthnet για μεταφορά τηλεφώνων επιχείρησης λόγω μετακόμισης στις 9 Σεπτεμβρίου. Ακόμη δεν μεταφέρθηκαν!!! Αποσταση μ3ταφορας 50 μετρα στο απεναντι τετραγωνο στο κεντρο της αθηνας, πανεπιστημιου 41. Εμπρος για αναπτυξη.....προςωτα πισω Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. October 13, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2019 Καλησπέρα ELTASSOS, Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε; Γεωργία, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ELTASSOS Δημ. October 13, 2019 Author Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2019 (edited) Το προς μεταφορα νουμερο ειναι χχχχχψψψ με αιτηση στη νοβα ν ερυθραιας αττικης 10 σεπτ 2019. Αυτο το νουμετο ειναι κεφαλικο απο κατω κρεμονται αλλες γραμμες της εταιρειας. Το αιτημα ηταν να πανε ενα τετραγωνο παραπανω στο νεο μας μαγαζι απο χχχχχχχψ σε χχχχχχχχχχ. Ο υπαλληλος της φορθνετ εδωσε στοιχεια στον οτε να κανει βρογχο, μετα 14 μερες. Οταν εγινε ο βρογχος ο οτε ειδοποιησε ολα οκ και πηγε ο τεχνικος της φορθνετ να κανει συνδεση, αλλα σημα γιοκ. Περασε καμμια βδομαδα να τσεκαρει η φορθνετ νοβα τι εγινε...εδωσε ακυρωση σε οτε και νεο αιτημα αποκαταστασης, δηλ αλλες 14 μερες. Εν τω μεταξυ το ενοικιαστηριο παλαιου μαγαζιου εληξε με ποινικη ρητρα, παμε στο καινουργιο βασει πλανου , ενα μαγαζι στηνεται συμφωνα με προδιαγραφες κλπ και θελει ενα μηνα τουλαχιστον., αλλα οπως μαντεψατε τηλεφωνα και ιντερνετ γιοκ. Τελικα ειμαςτε στο καινουργιο μαγαζι χωρις ιντερνετ για ον λαιν συνδεση με σερβερ εταιρειας που εξυπηρετει αλλα 4 σημεια, και τα εισερχομενα τηλεφωνα μας τα κανουμε εκτροπημ στα ατομικα μας κινητα....γελοιο ειναι . Εν τω μεταξυ η φορθνετ απαιτησε 60 ευρω για μεταφορα και ανανεωση συμβολαιου 18 μηνες για τις υπηρεσιες της......σαν τριτοκοσμικο σεναριο ακουγεται κρινοντας απο το αποτελεσμα.....ενοικια μισθοι προμηθευτες πελατες κλπ πρεπει να εξυπηρετηθουν...ετσι δεν ειναι; το αφμ μας αν το ψαξεις το θεμα ειναι χχχχχχχχψψ Κατοπιν σχετικης μας ερευνας απεδειχθη οτι ο υπαλληλος της νοβα εδωσε λαθος οδηγιες στον οτε, και ο οτε την πηγε τη γραμμη αλλου για αλλου....ολοι ανευθυνοι και ο πελατης σας με 15 χρονια συνεργασιας μαζι σας ειναι το θυμα. Αν θελεις να το τσεκαρεις και να με ειδοποισεις τι εγινε, η αν μπορεις να το επισπευσεις, καντο. Edited October 13, 2019 by ELTASSOS Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. October 13, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2019 Θα προτείναμε για την διασφάλιση των προσωπικών σου δεδομένων, να μην δίνεις δημόσια τα στοιχεία σου. Σύμφωνα και με το προηγούμενο μήνυμα μας μπορείς να μας στείλεις σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία σου ώστε να προχωρήσουμε στον απαραίτητο έλεγχο. Γεωργία, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ELTASSOS Δημ. October 22, 2019 Author Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2019 Κυριοι της νοβα φορθνετ εξακολουθουμε να μην εχουμε τηλεφωνα. ... παμε περιπου για 45 μερες να μεταφερθουν επαγγελματικα τηλεφωνα ενα οικοδομικο τετραγωνο , στο κεντρο της αθηνας διπλα σε υπουργεια τραπεζες καταχτηματα ετσιρειες , πιθανον στο ιδιο καφαο.....ναι ξερω θα ελεγξετε. Την επομενη φορα που θα πατε στο γιατρο με κολικο νεφρου θα σας βαλει σε αναμονη να ελεγξει και θα σας ειδοποιησει....και αν κανει καποιο λαθος θα ξανα μπειτε αναμονη να ξαναελεξει για να ξαναειδοποιησει. Αυτον τον γιατρο να τον συστησετε στην πεθερα σας..... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. October 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2019 Καλησπέρα ELTASSOS, Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει υπάρξει. Βλέπουμε ότι έχει υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία και σχετική ενημέρωση σου για την πορεία εξέλιξης με εξειδικευμένο συνάδελφο από το τμήμα εταιρικών πελατών. Για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει αντίστοιχη ενημέρωση σου. Κώστας, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ELTASSOS Δημ. October 26, 2019 Author Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2019 Και η ενημερωση ποια ηταν;...οτι τι;... εν τω μεταξυ μια εταιρεια δεν εχει emails , συνδεση με σερβετρ, τηλεφωνα επι 2 μηνες.....και ολα αυτα επειδη ζητησε μεταφορα των τηλεφωνων της ενα τετραγωνο παραπανω στο κεντρο της αθηνας. Προφανως το τελος ενεργοποιησης εχει χρεωθει και η φορθνετ χρεωνει οτι και καλα προσφερει υπηρεσιες....τεταρτοκοσμικες καταστασεις. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. October 27, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2019 Καλησπέρα ELTASSOS, Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει παραπάνω είναι ενήμερο το τμήμα εταιρικών πελατών μας και είναι δρομολογημένες όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου στην νέα διεύθυνση. Για την πορεία εξέλιξης θα ενημερωθείς στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας σου. Γεωργία, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ELTASSOS Δημ. October 29, 2019 Author Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2019 Καλησπέρα ELTASSOS, Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει παραπάνω είναι ενήμερο το τμήμα εταιρικών πελατών μας και είναι δρομολογημένες όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου στην νέα διεύθυνση. Για την πορεία εξέλιξης θα ενημερωθείς στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας σου. Γεωργία, Nova Support Δηλαδη τι να λεω στους πελατες που θελουν να πληρωσουν με POS?..... πως να εκδοσω τιμολογια οταν τα στοιχεια ειναι σε απομακρυσμενο σερβερ, πως να δω στοιχεια λογιστηριου στον σερβερ, πως να τηλεφωνησω σε πελατες προμηθευτες υπηρεσιες, πως να λαβω στειλω emails, πως να κανω πληρωμες μεσω δικτυου σε τραπεζες δημοσιο και μισθοδοσιες εφορια ικα κλπ...?... εν τω μεταξυ ακομα περιμενω στα διαθεσιμα τηλεφωνα επικοινωνιας ....σαν ιστορια του χοτζα ακουγεται, οταν ερθουν τα τηλεφωνα θα εχει φυγει η επιχειρηση. ...καταλαβατε τιποτα εκει στην φορθνετ;,,,η να τα ξαναπω? :angry::angry::angry: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ELTASSOS Δημ. October 31, 2019 Author Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2019 (edited) Με πηρανε απο τη φορθνετ να μου πουν οτι λαβανε το ημεηλ διαμαρτυριας μου και κανουν οτι μπορουν. Αυτο ελειπε κυρια φορθνετ να μην λαμβανες το μεηλ...τι παροχος εισαι;...εκτος και αν ξερει κατι. Παντως δεν συνηθιζεται καθε φορα που λαμβανουμε ημεηλ να τηλεφωνουμε και να λεμε το λαβαμε, και ΟΤΙ η συζητηση καταγραφεται. Το σωστο ειναι να απαντηθει με ημεηλ γραπτως....που ειναι ηδη καταγεγραμμενο εξ ορισμου. Αναρωτιεμαι αν ξαναστειλω μεηλ θα με ξανα παρουν να μου πουν οτι το λαβανε;...και αν τους στειλω το ιδιο μεηλ 50 φορες σε μια μερα πισες φορες θα με παρουν να μου πουν οτι τα λαβανε;.... ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΝ ΝΕΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ...ΔΗΛ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ επαγγελματικο ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΕ μια ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, 50 ΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ, στο κεντρο της αθηνας Οι δικηγοροι μας μελετουν το θεμα απο πλευρας μας, αλλα γραφω εδω για να προφυλαξω /ενημερωσω τα μελη που διαβαζουν το νημα.... Edited October 31, 2019 by ELTASSOS Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. November 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2019 Καλημέρα ELTASSOS, Κατανοούμε απόλυτα την αναστάτωση που έχει υπάρξει και θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε πως το τμήμα εταιρικών πελατών, έχει δρομολογήσει απαραίτητες ενέργειες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου στην νέα διεύθυνση. Για την πορεία εξέλιξης θα ενημερωθείς στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας σου. Επίσης, για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία μπορείς να καλείς στο 13832, που είναι και το τηλέφωνο εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών. Κώστας, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ELTASSOS Δημ. November 3, 2019 Author Κοινοποίηση Δημ. November 3, 2019 Και η ταλαιπωρια με μη ενημετωση συνεχιζεται. Εν τελει οι επενδυτες στην ελλαδα που τους περιμενουμε γιαψαναπτυξη, πως θαωεπικοινωνουν μεταξυ τους η με τις χωρες τους, με τι γραμμες?,,,, Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ELTASSOS Δημ. November 6, 2019 Author Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2019 Τελικα σημερα εμφανιστηκε ο οτε εκανε το βρογχο σε 5 λεπτα και εφυγε. Στο καπακι μετα απο 2ω3 ωρες ηρθε ο τεχνικος φορθνετ για ολ8κληρωση στο χωρο μας. Ειναι περιεργο γιατι χρειαστηκαν 2 μηνες για να μεταφερθουν τα τηλ μιας εταιρειας σε απισταση 50 μετρων. Γιατι 2 φορες πριν σε αυτο το διαστημα οι οτεδες απετυχαν να υλοποιησουν βρογχο?... Η φορθνετ σαν παροχος γιατι δεν απαιτησε απο τον οτε να υλοποιηση με την πρωτη αποπειρα;.....κατα τη γνωμη μου η φορθνετ ειχε δωσει λαθος οδηγιες στον οτε και αν δεν επιμεναμε στο θεμα με βοηθεια νομικου συμβουλου θα αδιαφορουσαν ακομη. Για να κλεισει η αναφορα μου εδω, συνιστω σε ολους τους πελατες της φορθνετ να παρακολουθουν το θεμα τους απο κοντα, να πιεζουν και να ασκουν τα δικαιωματα τους με καθε νομιμο τροπο. Να ζητουν ευθυνες και αποζημιωσεις. Μονο ετσι κινητοποιουνται οι παροχοι. Μην αρκεισθε στις βεβαιωσεις τους τηλεφωνικα. Αντε και στα δικα σας....καλα ξε_μπερδεματα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts