Jump to content

Xiaomi Mi 9T Pro


taliban
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

είσαι σίγουρος για το τελευταίο ?σε Q πάντως δεν λειτουργεί σίγουρα

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Μήπως μετά την αναβάθμιση χάθηκε η δυνατότητα συγχρονισμού από τις επιλογές του control panel η συμβαίνει κάτι άλλο??

 

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

είσαι σίγουρος για το τελευταίο ?σε Q πάντως δεν λειτουργεί σίγουρα

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Εμένα ρωτάς; και εάν ναι, σε ποιο πράγμα απευθύνεσαι ακριβώς;

Myphone.gr: Xiaomi Forum Moderator

Redmi Note 9 Pro 6-128 / 5020 mAh / 64mp / 30W Q.charge / 4G+

Guides Redmi Note 9 Pro & Xiaomi Guides

50121532128_76c8201c20_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μήπως μετά την αναβάθμιση χάθηκε η δυνατότητα συγχρονισμού από τις επιλογές του control panel η συμβαίνει κάτι άλλο??

 

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Όντως το τσεκαρα κ σε εμένα εξαφανίστηκε.

Link to comment
Share on other sites

Όντως το τσεκαρα κ σε εμένα εξαφανίστηκε.

 

Ναι έχει εξαφανιστεί το είδα και γω, μπορείς να πας ρυθμίσεις >συγχρονισμός και να το ρυθμίσεις από εκεί

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ρωτάς; και εάν ναι, σε ποιο πράγμα απευθύνεσαι ακριβώς;
volte σε Q δεν δουλεύει στο τηλέφωνο μας

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

volte σε Q δεν δουλεύει στο τηλέφωνο μας

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Σε Wind λειτουργεί.

Myphone.gr: Xiaomi Forum Moderator

Redmi Note 9 Pro 6-128 / 5020 mAh / 64mp / 30W Q.charge / 4G+

Guides Redmi Note 9 Pro & Xiaomi Guides

50121532128_76c8201c20_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα χτες με εξυπηρέτηση πελατών Wind (έχω f2g) και μου είπε ότι δεν υποστηρίζει το κινητό μας Volte. Διαβάζοντας το νήμα όμως είδα ότι πρέπει να πάρω τηλέφωνο το 13800, όπως και έκανα και μου ενεργοποίησε το Volte. Ότι ναναι πραγματικά. Πλέον μου βγάζει δίπλα στις μπάρες του σήματος "Volte". Δοκιμάζω και βλέπω.

https://ibb.co/Gxy13xS

Και μια ερώτηση εάν ξέρει κάποιος.. Αποτι κατάλαβα, όταν γίνεται κλήση με Volte, δεν χρεώνονται δεδομένα (mb), αλλά μόνο τα λεπτά ομιλίας απτά προγράμματα που έχω?

Edited by zevoulon_13
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα χτες με εξυπηρέτηση πελατών Wind (έχω f2g) και μου είπε ότι δεν υποστηρίζει το κινητό μας Volte. Διαβάζοντας το νήμα όμως είδα ότι πρέπει να πάρω τηλέφωνο το 13800, όπως και έκανα και μου ενεργοποίησε το Volte. Ότι ναναι πραγματικά. Πλέον μου βγάζει δίπλα στις μπάρες του σήματος "Volte". Δοκιμάζω και βλέπω.

https://ibb.co/Gxy13xS

Και μια ερώτηση εάν ξέρει κάποιος.. Αποτι κατάλαβα, όταν γίνεται κλήση με Volte, δεν χρεώνονται δεδομένα (mb), αλλά μόνο τα λεπτά ομιλίας απτά προγράμματα που έχω?

 

Ακριβως.

 

Με την τελευταια αναβαθμιση ειδα αλλαξαν τα εικονιδια του voWIFI. τωρα που γυρισα απο διακοπες θα ξαναδοκιμασω τα φβ messenger chat heads να δω αν μου δημιουργουν θεμα παλι.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως.

 

Με την τελευταια αναβαθμιση ειδα αλλαξαν τα εικονιδια του voWIFI. τωρα που γυρισα απο διακοπες θα ξαναδοκιμασω τα φβ messenger chat heads να δω αν μου δημιουργουν θεμα παλι.

 

Που βρίσκω το vowifi? Δεν το βλέπω πουθενά. Έχω την ευρωπαϊκή έκδοση

Link to comment
Share on other sites

Που βρίσκω το vowifi? Δεν το βλέπω πουθενά. Έχω την ευρωπαϊκή έκδοση

 

Ρυθμισεις->καρτες SIM κ κινητα δικτυα->πατας πανω στην SIM που θες (πχ sim1 εχω what's up).

 

Στο μενου που ανοιγει μπορεις να ενεργοποιησεις/απενεργοποιησεις τη Xρηση volte, και τερμα κατω εχει κατηγορια "κλησεις wi-fi" οπου μπορεις να ενεργοποιησεις το voWIFI και να επιλεξεις αν θα ειναι προεπιλεγμενο το volte ή το voWIFI.

 

Υποψιν πρεπει πρωτα απ ολα να ειναι ενεργοποιημενο απο τον πάροχο σου το volte/vowifi.

Edited by kallair
Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς αλλάξει την οθόνη του με άλλη amoled? Βρήκα αυτό που ισχυρίζεται ότι έρχεται χωρίς δασμούς. Έχει κανείς εμπειρία από αυτό το κατάστημα ή εάν υπάρχει κάποια άλλη οικονομική λύση? https://www.zipy.gr/p/ali/original-m-sen-for-6-39-xiaomi-mi-9t-amoled-lcd-screen-display-touch-panel-digitizer-for-redmi-k20-k20-pro-lcd-display/4000040251153/

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Που βρίσκω το vowifi? Δεν το βλέπω πουθενά. Έχω την ευρωπαϊκή έκδοση

 

Νομίζω στο f2go δν υποστηρίζεται το vowifi.

Αν κάνω λάθος κάποιος να με διορθώσει.

Για να γίνει κλήση volte πρέπει να έχει και ο άλλος ενεργοποιημενο;σωστα;

Samsung wave 8500---Huawei IDEOS X5---Alcatel 997D---LG G2---ASUS Zenfone 2---OnePlus 3---Xiaomi redmi note 6 pro---Pocophone f1---Xiaomi mi 9 S---Xiaomi mi 9T pro---Xiaomi mi 10 T---Realme GT Neo 2---Motorola edge 30 fusion...

🆒

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω στο f2go δν υποστηρίζεται το vowifi.

Αν κάνω λάθος κάποιος να με διορθώσει.

Για να γίνει κλήση volte πρέπει να έχει και ο άλλος ενεργοποιημενο;σωστα;

 

Μόλις μου ενεργοποίησαν το Volte, από κάτω εμφανίστηκε και το vowifi (δεν υπήρχε πριν - το είχα τσεκάρει 100 φορές). Το ενεργοποίησα, τώρα αν δουλεύει ή στο όχι θα δείξει. Επίσης, νομίζω ότι είναι λειτουργίες για το δικό μας κινητό, δεν έχει σημασία αν αυτός που καλούμε έχει επίσης την υπηρεσία ενεργοποιημενη.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις μου ενεργοποίησαν το Volte, από κάτω εμφανίστηκε και το vowifi (δεν υπήρχε πριν - το είχα τσεκάρει 100 φορές). Το ενεργοποίησα, τώρα αν δουλεύει ή στο όχι θα δείξει. Επίσης, νομίζω ότι είναι λειτουργίες για το δικό μας κινητό, δεν έχει σημασία αν αυτός που καλούμε έχει επίσης την υπηρεσία ενεργοποιημενη.
σωστά δεν έχει καμία σημασία

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ρυθμισεις->καρτες SIM κ κινητα δικτυα->πατας πανω στην SIM που θες (πχ sim1 εχω what's up).

 

Στο μενου που ανοιγει μπορεις να ενεργοποιησεις/απενεργοποιησεις τη Xρηση volte, και τερμα κατω εχει κατηγορια "κλησεις wi-fi" οπου μπορεις να ενεργοποιησεις το voWIFI και να επιλεξεις αν θα ειναι προεπιλεγμενο το volte ή το voWIFI.

 

Υποψιν πρεπει πρωτα απ ολα να ειναι ενεργοποιημενο απο τον πάροχο σου το volte/vowifi.

είναι θέμα ρομ όχι παρόχου,εγώ έχω την ρύθμιση άσχετα που δεν δουλεύει,και σε Q δεν δουλεύει ούτε το volte

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

είναι θέμα ρομ όχι παρόχου,εγώ έχω την ρύθμιση άσχετα που δεν δουλεύει,και σε Q δεν δουλεύει ούτε το volte

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Αναφερω για το αν θα λειτουργει η οχι. οτι διακοπτακια κ αν πειραξεις στην ρομ, αν δεν ειναι ενεργοποιημενο απο το παροχο, τσαμπα τα πατας. αυτο εξηγησα στο παιδι.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μόλις μου ενεργοποίησαν το Volte, από κάτω εμφανίστηκε και το vowifi (δεν υπήρχε πριν - το είχα τσεκάρει 100 φορές). Το ενεργοποίησα, τώρα αν δουλεύει ή στο όχι θα δείξει. Επίσης, νομίζω ότι είναι λειτουργίες για το δικό μας κινητό, δεν έχει σημασία αν αυτός που καλούμε έχει επίσης την υπηρεσία ενεργοποιημενη.

 

ο τροπος που βλεπεις αν δουλευει το voWIFI ειναι ο εξης:

 

βαζεις το κινητο σε λειτουργια πτησης κ μετα ενεργοποιεις το WIFI κ συνδεεσαι στο wifi δικτυο σου. αν ειναι ενεργοποιημενο, θα εμφανιστει το σημα του voWIFI στο σημειο που θα ηταν το σημα της κεραιας σου, και θα δεχεται κανονικα κλησεις το κινητο σου, μεσω του voWIFI.

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα χτες με εξυπηρέτηση πελατών Wind (έχω f2g) και μου είπε ότι δεν υποστηρίζει το κινητό μας Volte. Διαβάζοντας το νήμα όμως είδα ότι πρέπει να πάρω τηλέφωνο το 13800, όπως και έκανα και μου ενεργοποίησε το Volte. Ότι ναναι πραγματικά. Πλέον μου βγάζει δίπλα στις μπάρες του σήματος "Volte". Δοκιμάζω και βλέπω.

https://ibb.co/Gxy13xS

Και μια ερώτηση εάν ξέρει κάποιος.. Αποτι κατάλαβα, όταν γίνεται κλήση με Volte, δεν χρεώνονται δεδομένα (mb), αλλά μόνο τα λεπτά ομιλίας απτά προγράμματα που έχω?

 

Λοιπόν παιδιά, επειδή το κατέχω το θέμα. Αλίμονο άλλωστε, με τη θέση που έτυχε να έχω εδώ μέσα (για να βοηθάω εσάς), να έδινα παραπληροφόρηση.

 

Λοιπόν, θέλει επιμονή. Παίρνετε αρχικά στο 13700, και μιλώντας με το τεχνικό τμήμα, το οποίο είναι το μόνο αρμόδιο για να σας κάνει την ενεργοποίηση και όχι άλλο τμήμα (Π.χ εμπορικό τμήμα), θα τους αναφέρετε ότι έχετε προβλήματα σύνδεσης, κακό σήμα. Και έτσι θέλετε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία (VoLTE).

 

Προσπαθήστε να μιλήσετε με εκπρόσωπο, και όχι με τις αυτοματοποιημένες απαντήσεις μέσω messenger που σου δίνουν.

 

Εάν αναφέρετε τέτοιο πρόβλημα σύνδεσης, στο τεχνικό τμήμα, θα σας το ενεργοποιήσουν. Εάν σας πουν στο 13700 να σας συνδέσουν στο 13800, θα επιμείνετε ότι είναι τεχνικό το πρόβλημά σας ώστε να σας εξυπηρετήσουν στο 13700 στο τεχνικό τμήμα.

 

Εάν δεν το κάνουν, μια επόμενη ημέρα θα τους καλέσετε ξανά, και κάποιος άλλος υπάλληλος θα το ενεργοποιήσει.

Γενικά, αυτό συμβαίνει επειδή το VoLTE της Wind είναι σε beta κατάσταση, και έτσι δεν το ενεργοποιούν εύκολα. Επίσης, το Vowifi δεν υπάρχει ακόμα στη Wind, μόνο το VoLTE λειτουργεί.

 

Επίσης, σε Q δεν το ενεργοποιούν, μόνο σε F2G και προγράμματα συμβολαίου της Wind.

 

Ευχαριστώ.

Myphone.gr: Xiaomi Forum Moderator

Redmi Note 9 Pro 6-128 / 5020 mAh / 64mp / 30W Q.charge / 4G+

Guides Redmi Note 9 Pro & Xiaomi Guides

50121532128_76c8201c20_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά, επειδή το κατέχω το θέμα. Αλίμονο άλλωστε, με τη θέση που έτυχε να έχω εδώ μέσα (για να βοηθάω εσάς), να έδινα παραπληροφόρηση.

 

Λοιπόν, θέλει επιμονή. Παίρνετε αρχικά στο 13700, και μιλώντας με το τεχνικό τμήμα, το οποίο είναι το μόνο αρμόδιο για να σας κάνει την ενεργοποίηση και όχι άλλο τμήμα (Π.χ εμπορικό τμήμα), θα τους αναφέρετε ότι έχετε προβλήματα σύνδεσης, κακό σήμα. Και έτσι θέλετε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία (VoLTE).

 

Προσπαθήστε να μιλήσετε με εκπρόσωπο, και όχι με τις αυτοματοποιημένες απαντήσεις μέσω messenger που σου δίνουν.

 

Εάν αναφέρετε τέτοιο πρόβλημα σύνδεσης, στο τεχνικό τμήμα, θα σας το ενεργοποιήσουν. Εάν σας πουν στο 13700 να σας συνδέσουν στο 13800, θα επιμείνετε ότι είναι τεχνικό το πρόβλημά σας ώστε να σας εξυπηρετήσουν στο 13700 στο τεχνικό τμήμα.

 

Εάν δεν το κάνουν, μια επόμενη ημέρα θα τους καλέσετε ξανά, και κάποιος άλλος υπάλληλος θα το ενεργοποιήσει.

Γενικά, αυτό συμβαίνει επειδή το VoLTE της Wind είναι σε beta κατάσταση, και έτσι δεν το ενεργοποιούν εύκολα. Επίσης, το Vowifi δεν υπάρχει ακόμα στη Wind, μόνο το VoLTE λειτουργεί.

 

Επίσης, σε Q δεν το ενεργοποιούν, μόνο σε F2G και προγράμματα συμβολαίου της Wind.

 

Ευχαριστώ.

Ωραία. Άρα εμένα που μου εμφάνισε την επιλογή vowifi, δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω (έκανα αυτό που πρότεινε ο φίλος από πάνω, δηλαδή λειτουργία πτήσης και μετά ενεργοποίηση wifi, αλλά απλά άναψε το wifi χωρίς το σηματάκι vowifi). Έχουμε μήπως καμιά ενημέρωση για το πότε θα διατεθεί αυτή η υπηρεσία? Wind f2g

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Ωραία. Άρα εμένα που μου εμφάνισε την επιλογή vowifi, δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω (έκανα αυτό που πρότεινε ο φίλος από πάνω, δηλαδή λειτουργία πτήσης και μετά ενεργοποίηση wifi, αλλά απλά άναψε το wifi χωρίς το σηματάκι vowifi). Έχουμε μήπως καμιά ενημέρωση για το πότε θα διατεθεί αυτή η υπηρεσία? Wind f2g

Ευχαριστώ

 

Όταν δεις την ένδειξη του Vowifi, θέλω σε παρακαλώ να ανεβάσεις εάν το επιθυμείς, ένα screenshot.

Εγώ γνωρίζω ότι δε λειτουργεί το WiFi Calling της Wind. Τώρα, εάν κάποιος δει κάτι άλλο, ας το ενημερώσει εδώ.

 

Ευχαριστώ.

Myphone.gr: Xiaomi Forum Moderator

Redmi Note 9 Pro 6-128 / 5020 mAh / 64mp / 30W Q.charge / 4G+

Guides Redmi Note 9 Pro & Xiaomi Guides

50121532128_76c8201c20_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά, επειδή το κατέχω το θέμα. Αλίμονο άλλωστε, με τη θέση που έτυχε να έχω εδώ μέσα (για να βοηθάω εσάς), να έδινα παραπληροφόρηση.

 

Λοιπόν, θέλει επιμονή. Παίρνετε αρχικά στο 13700, και μιλώντας με το τεχνικό τμήμα, το οποίο είναι το μόνο αρμόδιο για να σας κάνει την ενεργοποίηση και όχι άλλο τμήμα (Π.χ εμπορικό τμήμα), θα τους αναφέρετε ότι έχετε προβλήματα σύνδεσης, κακό σήμα. Και έτσι θέλετε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία (VoLTE).

 

Προσπαθήστε να μιλήσετε με εκπρόσωπο, και όχι με τις αυτοματοποιημένες απαντήσεις μέσω messenger που σου δίνουν.

 

Εάν αναφέρετε τέτοιο πρόβλημα σύνδεσης, στο τεχνικό τμήμα, θα σας το ενεργοποιήσουν. Εάν σας πουν στο 13700 να σας συνδέσουν στο 13800, θα επιμείνετε ότι είναι τεχνικό το πρόβλημά σας ώστε να σας εξυπηρετήσουν στο 13700 στο τεχνικό τμήμα.

 

Εάν δεν το κάνουν, μια επόμενη ημέρα θα τους καλέσετε ξανά, και κάποιος άλλος υπάλληλος θα το ενεργοποιήσει.

Γενικά, αυτό συμβαίνει επειδή το VoLTE της Wind είναι σε beta κατάσταση, και έτσι δεν το ενεργοποιούν εύκολα. Επίσης, το Vowifi δεν υπάρχει ακόμα στη Wind, μόνο το VoLTE λειτουργεί.

 

Επίσης, σε Q δεν το ενεργοποιούν, μόνο σε F2G και προγράμματα συμβολαίου της Wind.

 

Ευχαριστώ.

σε Q το ενεργοποιούν από το 13700 στην γραμμή σου αλλά φαίνεται σε κάποιες μόνο συσκευές της σιαομι ,που δεν συμπεριλαμβάνεται το mi 9t pro,έτσι τουλάχιστον είπαν

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

σε Q το ενεργοποιούν από το 13700 στην γραμμή σου αλλά φαίνεται σε κάποιες μόνο συσκευές της σιαομι ,που δεν συμπεριλαμβάνεται το mi 9t pro,έτσι τουλάχιστον είπαν

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Περίεργο μου φαίνεται να ενεργοποιείται στο 13700 για wind, αλλά όχι η για Q. Μιας και είναι ουσιαστικά μια εταιρεία και χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό της Wind

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο μου φαίνεται να ενεργοποιείται στο 13700 για wind, αλλά όχι η για Q. Μιας και είναι ουσιαστικά μια εταιρεία και χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό της Wind

 

Η Q απο την Wind χρησιμοποιείται ως mvno και για το λόγο αυτό η Wind έχει δώσει προτεραιότητα στα προγράμματα F2G και συμβολαίου της ως προς την παροχή των εν λόγω υπηρεσιών. Προς το παρόν δεν λειτουργεί σε Q κάποια απο τις υπηρεσίες αυτές.

Edited by Vasileios26

Myphone.gr: Xiaomi Forum Moderator

Redmi Note 9 Pro 6-128 / 5020 mAh / 64mp / 30W Q.charge / 4G+

Guides Redmi Note 9 Pro & Xiaomi Guides

50121532128_76c8201c20_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

σε Q το ενεργοποιούν από το 13700 στην γραμμή σου αλλά φαίνεται σε κάποιες μόνο συσκευές της σιαομι ,που δεν συμπεριλαμβάνεται το mi 9t pro,έτσι τουλάχιστον είπαν

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Αυτό φίλε μου το έχεις δει σε Q, ή το άκουσες/διάβασες κάπου; γιατί οι υπηρεσίες αυτές δεν παρέχονται σε Q, προς το παρόν τουλάχιστον.

Edited by Vasileios26

Myphone.gr: Xiaomi Forum Moderator

Redmi Note 9 Pro 6-128 / 5020 mAh / 64mp / 30W Q.charge / 4G+

Guides Redmi Note 9 Pro & Xiaomi Guides

50121532128_76c8201c20_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...