Jump to content

Ταλαιπωρία 6 μηνών για προσφορά χωρίς προοπτική λύσης


StandArd
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

 

Κάνω προσπάθειες με την εταιρεία σας από το περασμένο Ιούλιο για παράταση της προσφοράς σε τηλέφωνο-ίντερνετ-τηλεόραση.

 

Αρχικά μου έκανε προσφορά μια συνάδελφός σας από τμήμα προσφορών στις 6/7 και μου πρότεινε να το σκεφτώ και να με ξανακαλέσει καθώς δεν ήμουν έτοιμος να απαντήσω. Δε με ξανακάλεσε ποτέ.

 

Σας έστειλα e-mail 2/9 στο οποίο ζητούσα να μου απαντήσετε για κάποια καλύτερη προσφορά σε σύγκριση και με αυτά που δίνει ο ανταγωνισμός. Δεν έλαβα καμία απάντηση. Το e-mail το επαναπροώθησα στις 16/9. Πάλι χωρίς καμία απάντηση.

 

Επισκέφτηκα 3 φορές κατάστημα το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο και ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε πως θα προωθήσει μήνυμα να με καλέσουν στο τηλέφωνο. Ούτε εκεί καμία απάντηση.

 

Κάλεσα στο 13831 (χρεώσιμη κλήση) και μου απάντησε μια τηλεφωνήτρια απαράδεκτη στη συνομιλία, είπε πως μου έχετε δώσει απάντηση στο e-mail και να μη περιμένω τηλεφώνημα, ήταν σα να μου έκανε χάρη ότι θα διαβιβάσει μήνυμα για να με καλέσουν από το τμήμα προσφορών σας. Τελικά δε με πήραν ποτέ τηλέφωνο.

 

Άλλες δύο φορές είχα τηλεφωνική επικοινωνία με συνάδελφό σας τους τελευταίους 2 μήνες που μου είπαν ότι θα με καλέσει το τμήμα προσφορών για να μου απαντήσουν σχετικά στην επιστολή μου. Ο τελευταίος μάλιστα μου είπε ότι θα γίνει η επικοινωνία την ίδια μέρα. Και πάλι δε με πήρε κανείς τηλέφωνο.

 

Αυτό που καταλαβαίνω από την εταιρεία σας είναι ότι δεν ενδιαφέρεστε καθόλου να διατηρήσετε το πελατολόγιό σας ή το έχετε κλείσει το μαγαζί. Τέτοια ταλαιπωρία δεν έχω ξαναπεράσει και να κοντεύουν 6 μήνες χωρίς να μου προσφέρετε λύση.

 

Σας έχω δώσει τα στοιχεία μου σε προηγούμενο PM και οι ερωτήσεις που έκανα στο προηγούμενο θέμα ούτε αυτές έχουν απαντηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα StandArd,

 

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

 

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα μας για ανάλογη επικοινωνία, το συντομότερο δυνατό.

 

Παράλληλα, ενημερώνουμε και από τη πλευρά μας για κάθε δυνατή επίσπευση.

 

Αλέξης, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Επιλύθηκε σήμερα, δόξα τω Θεό!

 

Ευχαριστώ που λειτουργήσατε ως μοχλός πίεσης.

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...