Jump to content

Πρόβλημα με Τηλέφωνο και Ιντερνετ


Yiannisath
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από τισ 18 / 10 μαυ έχετε στείλει 3 διαφορετικά μυνημάτα με ΣΜΣ

1)ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΚΑΛΩΔΙΑΚΗ ΒΛΆΒΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑς ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΊΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΏΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΙΝΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗς

 

2) ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΣ ,ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΒΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ

 

3) ΕΧΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΚΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ.

 

Σορρυ για τα κεφαλαία αλλα ετσι μας στέλνετε τα μηνύματα.

Τηλεφωνικά επιτρέψατε όλες τις ευθύνες στην παλιά κραταιά εταιρεία τηλεφωνίας,αρα η στο τηλέφωνο ή στα ΣΜΣ κάποιος δεν λέει την αλήθεια και λέει ψέμματα.

 

Εχουμε 22 / 10 η βλάβη δεν εχει αποκατασταθεί, εχω χαλάσει 40 ευρώ σε κάρτες για να αγοράζω GB και να εχω ιντερνετ,το τηλέφωνο δεν με καίει, και ακόμα περιμένω. Επειδή δουλεύω με το ιντερνετ καίγομαι κυριολεκτικά.

Και θέλω να σας ρωτήσω,

1)Ποτε θα αποκατασταθεί η βλάβη ?

2)θα με αποζημιώσει κανείς για την ταλαιπορία και τα πετάμενα λεφτά σε κάρτες ?

Δεν θα ήθελα να πάρω απάντηση οτι ευθύνεται η παλαια εταιρεία , δεν ξέρουμε κλπ, γιατί εγώ εσας πληρώνω με εσας έχω συμβολαίο, όχι με εκείνους.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Yiannisath,

 

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

 

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

 

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Yiannisath,

 

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

 

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

 

Γιώργος, Nova Support

 

 

Σας τα έστειλα

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...