Jump to content

Πολύ αργή αποστολή από Amazon


michalis1984
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά. Παράγγειλα από Amazon.co.uk ένα smartwatch/fitness tracker για τώρα το καλοκαιράκι αλλά έχω κάποιο πρόβλημα.

 

Η παραγγελία έγινε στις 25 Απριλίου, με απλή μεταφορά και αφού πρώτα είδα ότι το προϊόν είναι σε στοκ. Επίσης είναι "Dispatched from and sold by Amazon.". Η εκτιμώμενη παράδοση ήταν για 2-9 Μαίου. Βάζω τα χρήματα στην κάρτα και περιμένω.

 

Στις 3 Μαίου γίνεται η τιμολόγηση, παίρνουν τα χρήματα και η παραγγελία μαρκάρετε ως απεσταλμένη με UPS και με tracking code.

 

Από τότε το status στη UPS λέει "A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated."

 

Και σήμερα μπαίνω στο Amazon και η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης λέει:

 

"Now expected 10 May - 1 June

We're sorry your package is late

We're working with the carrier to get your package back on track, and we'll let you know when your package is out for delivery.

Please come back 2 June if you still don't have it and we'll help you out.

Was expected Wednesday, 9 May".

 

Μίλησα με Amazon chat και ρώτησα αν το έχουν στείλει ή όχι και γιατί αργεί τόσο να πάει στην UPS. Μου είπε "It has been shipped and stuck in transit. I apologise that you will not receive it today as due to some carrier issue got delayed. As this is international so it might be stuck custom clearance. But not to worry i will check with our carrier team and advice them to process it fast."

 

Το να περιμένω τόσο πολύ για να λάβω ένα απλό δέμα από το Amazon μου φαίνεται πολύς καιρός. Πρώτη φορά αγοράζω προιόντα που πωλούνται από Amazon. Τις προηγούμενες φορές ήταν FBA ή από τρίτους πωλητές, όμως πάντα τα δέματα έρχονταν σε κανένα 10ήμερο.

 

Τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Απλά περιμένω μέχρι να έρθει τον άλλο μήνα; Θα μπορούσα απλά να παραγγείλω ένα απο ebay ή από αλλού και ήδη να το είχα! Και με την δυνατότητα μου για "επιστροφή" του προϊόντος σε περίπτωση που είναι ελαττωματικό τι ισχύει ξέρει κανένας; Οι μέρες μετράνε από την ημέρα που θεωρητικά το έχουν στείλει/τιμολογήσει ή από την μέρα που θα πιάσω το προϊόν στα χέρια μου;

 

Και αυτό το custom clearance που έιπε δεν το πολυκατάλαβα. Από ΕΕ έγινε η παραγγελία..

Link to comment
Share on other sites

Μετα σπο εκαντονταδες αγορες απο αμαζον καθυστερηση ειδα μονο οταν ερχονται απο κινα,smartwacht με έκανε 35 μερες ,καμια αλλη περιπτωση
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελικά αφού πέρασαν 30 ημέρες από την ημέρα αποστολής και δεν φάνηκε, και αφού στο tracking της ups λέει ακόμη το ίδιο, το amazon είπε ότι μάλλον χάθηκε και μου πρότεινε να το στείλει ξανά ή refund. Επέλεξα refund αφού τώρα μπορώ να το βρω και από εδώ.

 

Πάντως δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι απλά "χάθηκε" όντας συστημένο και με tracking code. Παράγγειλα ένα χρώμα του προϊόν που το στάτους του ήταν λίγο περίεργο. Την μια έλεγε out of stock την άλλη "συνήθως παραδίδεται σε 2-4 μήνες". Την επόμενη ημέρα έγινε "on stock" και το αγόρασα. Από εκείνη την ημέρα είναι συνεχώς "on stock" αλλά οι κριτικές που βλέπω από πελάτες οι 50 είναι για άλλο χρώμα, μόνο 2-3 έχει για αυτό το χρώμα. Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι ποτέ δεν το έστειλαν, και απλά μέσω αυτής της τακτικής με είχαν στο "περίμενε" μέχρι να έρθει στοκ. Έτσι φόρτωσαν το λάθος και την καθυστέρηση στην μεταφορική. Έτσι κι αλλιώς το προϊόν ποτέ δεν σκαναρίστηκε από την UPS!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...