dodis106 Δημοσιεύτηκε April 16, 2018 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε April 16, 2018 Είμαι σνδρομητής της nova3play και στις 07/ 03/ 2018 έκανα αίτηση μεταφοράς του σταθερού μου από την Πάτρα στην Θεσσαλονίκη. Μου είπαν πως μπορεί να πάρει μέχρι και δύο μήνες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλά μαθαίνω πως σε παρόμοιες περιπτώσεις η ολοκλήρωση της διαδικασίας διαρκεί πολύ λιγότερο χρόνο (για παράδειγμα σε συνάδελφο με τον οποίο εργάζομαι μαζί, η διαδικασία μεταφοράς από τις Σέρρες στο Παλαιόκαστρο Θεσσαλονίκης διήρκησε περίπου 10 ημέρες. Το Παλαιόκαστρο με το Ωραιόκαστρο που μένω εγώ, ανήκουν στον ίδιο δήμο και είναι δύο χωριά κολλητά, συνέχεια το ένα με το άλλο). Αναρωτιέμαι λοιπόν πώς είναι δυνατό στον έναν συνδρομητή σας να χρειάζονται 10 μέρες για την μεταφορά της γραμμής του και στον άλλον να χρειάζονται άγνωστες ημέρες προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Μάλιστα απ' ότι μου έχει πει συνάδελφός σας, ο ΟΤΕ είναι υπεύθυνος για την αποδέσμεση των γραμμών και σε εμένα δεν μπορείτε να βρείτε κάποιο διαθέσιμο βρόγχο εδώ και ενάμιση μήνα περίπου, ενώ στην άλλη πείπτωση βρήκατε μέσα σε 10 ημέρες. Επίσης με ενημερώσατε πως μπορεί να μην ολοκληρωθεί η αίτηση ούτε μέσα στο 2μηνο και να ακυρωθεί από το σύστημα με αποτέλεσμα να χρειασεί να ξανακάνω αίτηση και να ξαναπεριμένω και άλλο άγνωστο χρόνο. Τέλος για καινούρια γραμμή χρειάζνται το πολύ 10 ημέρες. Εκεί πώς βρίσκονται οι βρόγχοι και εδώ δεν υπάρχουν; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. April 16, 2018 Κοινοποίηση Δημ. April 16, 2018 Καλησπέρα dodis106, Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε την αναφορά σου; Γεωργία, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dodis106 Δημ. April 17, 2018 Author Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2018 Καλημέρα, σε ποιο mail σας στέλνω λεπτομέρειες; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. April 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2018 Καλημέρα dodis106, Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε περαιτέρω έλεγχο. Εναλλακτικά, μπορείς να μας στείλεις το αίτημα σου μέσω email, στη διεύθυνση info@nova.gr Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Γιώργος, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dodis106 Δημ. April 17, 2018 Author Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2018 Έχώ στείλει ήδη από εχθές στο info@nova.gr και την προηγούμενη Πέμπτη επίσης. Η απάντηση που πήρα εχθές για το μύνημα της Πέμπτης είναι: Σας ενημερώνουμε ότι το αίτημα σας για νέο βρόχο βρίσκεται σε εκκρεμότητα στην ενιαία λίστα αναμονής όλων των παρόχων. Εάν ακυρώσετε το αίτημα, χάνετε τη σειρά προτεραιότητας στην ενιαία λίστα. Εάν σε έως 2 μήνες δε βρεθεί διαθεσιμότητα, το αίτημα σας θα ακυρωθεί αυτόματα από το σύστημα. Απάντηση ουσιαστική δεν πήρα. Περιμένω την δική σας ενημέρωση. Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. April 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2018 Σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει, για να μπορέσουμε να ελέγξουμε την αναφορά σου, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου. Παραμένουμε στη διάθεσή σου. Γιώργος, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts